Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - djuzi

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 12
31
Ruch kolejowy / Odp: Krzyżówka
« dnia: 19 Sierpień 2014, 12:47:19 »
145. S1, Od1 lub Rt2, ale nie W1. <- Z tym Rt2 to chyba niezbyt :P

32
Inne / Odp: Wakacje kolejowe.
« dnia: 18 Lipiec 2014, 21:18:35 »
Czy nastawnia tam jest jeszcze cała?

33
W 19991 roku, w Dęblinie
....

sporo w przyszłość wybiegamy...

34
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 02 Lipiec 2014, 09:33:49 »
Są przypadki, że szlakowa jest 110, 120, a semafor nie ma możliwości podania sygnału zezwalającego na jazdę z prędkością nie większą niż 100 km/h i nadaje sygnał zezwalający z największą dozwoloną prędkością.

35
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 27 Czerwiec 2014, 22:13:45 »
Nie zawsze tak jest, że przy jeździe po angliku semafor nadaje sygnał z ograniczeniem prędkości do 100 km/h. Czasem prędkość drogowa <=100, czasem postawione jest ograniczenie stałe <=100 km/h.

36
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 21 Czerwiec 2014, 22:47:59 »
... i dołożone kilka nowych, żeby nadal było czego szukać! Prawda, @mateu? ;)

37
Inne / Odp: Egzamin zawodowy - transport kolejowy 2014 r.
« dnia: 17 Czerwiec 2014, 19:14:37 »
Nie robiłeś konsultacji z nauczycielami po egzaminie? Oni powinni wskazać prawidłowe.

38
Inne / Odp: Dni Techniki Kolejowej 2014
« dnia: 05 Czerwiec 2014, 10:14:12 »
A skąd masz informację, że będą w tym roku?

39
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Ćwiczenia dla dyżurnych ruchu
« dnia: 04 Czerwiec 2014, 09:53:56 »
Po to właśnie jest forum, żeby każdy mógł wyrazić publicznie swoją opinię, krytykę i wątpliwości, a docelowo wspólnymi siłami (wraz z innymi użytkownikami tegoż forum) wypracować jakieś sensowne rozwiązanie.

40
Inne / Kwiatki z rozkazów pisemnych
« dnia: 03 Czerwiec 2014, 09:42:34 »
Cześć!
Ten wątek założyłem w celach rozrywkowo-dyskusyjnych na temat różnych kwiatków pojawiających się w otrzymanych/wydawanych rozkazach pisemnych.

Na początek w załączniku jeden z ostatnio znalezionych przeze mnie.

41
Tak na pewno będzie. Rzuciłem temat, w razie gdyby ktoś czuł się na siłach, chciał pomóc i przygotował tę część 3D tak, żeby Paweł nie musiał tego robić samodzielnie.

42
Jeżeli ktoś orientuje się w zabawach 3D - można rzucić jakieś konkrety. Dobry pomysł zawsze wart jest przemyślenia.

1) Oczekiwania:
- ...
- ...
2) Co spełnia te oczekiwania:
- ...
- ...
3) Pomysł na sposób implementacji:
- ...
- ...

43
Inne / Odp: Przyciski do pulpitu kostkowego
« dnia: 21 Maj 2014, 23:16:54 »
Podejrzewam, że w związku z bardzo wysoką ceną nowych kostek - stare pulpity posłużą jako "dawcy części" dla bardziej zużytych, lecz w ciągłym użytkowaniu.

44
Inne / Odp: Przyciski do pulpitu kostkowego
« dnia: 21 Maj 2014, 22:31:43 »
Jeśli ktoś miałby jakieś "dojścia" do pulpitów z likwidowanych/przebudowywanych stacji, to bardzo proszę o PW.

45
Ruch kolejowy / Odp: elektroniczny dziennik ruchu
« dnia: 21 Maj 2014, 22:24:43 »
Gdyby zginęło w czeluściach internetów, to tu w wersji tekstowej:

    Założenia funkcjonalne podsystemu przekazywania informacji o pociągach
    (ILTOR—PIoP)


Podsystem przekazywania informacji o pociągach wspomaga działania dyżurnych ruchu w zakresie:
  prowadzenia ruchu,
  wykonywania dokumentów stacyjnych,
  komunikacji z dyspozytorem
  komunikacji z dyżurnymi na sąsiednich posterunkach ruchu
— komunikacji z dróżnikami.
Funkcje podsystemu pip:
  wymiana informacji w postaci telegramów o ustalonym formacie:
  — z dyspozytorem.
  — z dyżurnymi ruchu na sąsiednich posterunkach zapowiadawczych,
  — z dróżnikami,
  łączność zapowiadawcza z sąsiednimi posterunkami,
  wymiana informacji (telegramów) organizujących ruch (poza telegramami łączności zapowiadawczej),
  zobrazowanie sytuacji ruchowej (dla pip nie współpracującego z podsystemem zs) posterunku ruchu, stycz-
  nych torów szlakowych oraz sąsiednich posterunków ruchu z przyległymi do nich torami szlakowymi,
  automatyczne aktualizowanie sytuacji ruchowej,
  wprowadzanie (rejestrowanie) informacji otrzymywanych innymi środkami łączności (telefon, selektor.   radiotelefon),
  automatyczne i natychmiastowe przesyłanie informacji o zmianach w sytuacji ruchowej na kontrolowanym
  obszarze do podsystemu kr, posterunków sąsiednich i do terminali podsystemu apd,
  rejestrowanie wszystkich nadawanych i odbieranych informacji dotyczących bezpośrednio procesu rucho-
  wego dla określonego czasu,
  automatyczne prowadzenie podstawowej dokumentacji stacyjnej (dla wybranego posterunku w przypadku
  współpracy z zs):
  — dziennik ruchu,
  — raport o przebiegu pociągu,
  przeglądanie dokumentów opisujących sytuację ruchową:
  — dziennik ruchu dla wybranego posterunku,
  — raport o przebiegu pociągu,
  automatyczne przekazywanie, gromadzenie i udostępnianie na żądanie dyżurnego ruchu informacji o sytuacji ruchowej   na posterunkach sąsiednich i na szlakach za nimi,
  funkcje diagnostyczne w zakresie sygnalizacji:
  — ograniczenia dyspozycyjności systemu,
  — stanu rejestratora.
  — stanu łączności,
  współpraca z miejscowymi urządzeniami srk lub z podsystemem zs w celu automatyzacji generowania in-
  formacji (telegramów) o procesie ruchowym,
  włączanie i wyłączanie współpracy z miejscowymi urządzeniami srk lub z zs,
  współpraca z podsystemem kr w celu automatycznego lokalizowania dowolnego pociągu znajdującego się
  w obszarze kontrolowanym przez system ksr,
  współpraca z podsystemem kr w celu pozyskiwania rozkładu jazdy dla posterunku ruchu i dla pociągu,
  archiwizowanie informacji dotyczących bezpośrednio procesu ruchowego,
  odtwarzanie na żądanie podstawowych dokumentów stacyjnych z zadanego okresu czasu w ramach zarchiwizowanych   danych.
Funkcje piop są realizowane na obszarze posterunku wraz ze stycznymi torami szlakowymi. Dla podsystemu
ILTOR-PIoP współpracującego z podsystemem ILTOR-ZS funkcje piop realizowane są dla obszaru zdalnego
sterowania wraz ze stycznymi torami szlakowymi, a zobrazowanie sytuacji ruchowej prezentowane jest na monitorach zs.

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 12