1) Po ustaleniu przebiegu od semafora W do P z podaniem wjazdu na semaforze W nie jestem w stanie przełożyć rozjazdów 30/28. Dzieje się tak zarówno przy próbie użycia nastawiania przebiegowego jak i przy nastawianiu indywidualnym ( na szczęście korbowanie działa bez zarzutów ). Rozjazdy można przestawić dopiero po ręcznym skasowaniu przebiegu.
Te zwrotnice wchodzą w skład drogi ochronnej i ich przełożenie po podaniu wjazdu nie jest możliwe.
2) Po zamknięciu toru nr 2 (Z Wiliamowic do Liskowa) chcę aby dyżurny z Wiliamowic wyprawiał pociągi po torze lewym, ale dzwoniąc do niego i wybierając przycisk "Ruch dwukierunkowy" nic się nie dzieje. Nie wiem czy robię to we właściwy sposób.
Wprowadzając ruch dwukierunkowy należy podać nr toru, po którym ma być on prowadzony (tak sądzę)
3) Brakuje mi możliwości wykonywania manewrów w stronę szlaku do Wiliamowic, szczególnie gdy jest duży tłok na stacji.
Jeśli dobrze myślę (laik mimo wszystko jestem) to należy wysłać zapytanie o zgodę na manewr na tor szlakowy, a po otrzymaniu zgody, rozkaz pisemny dla pociągu z pozwoleniem na manewr za sygnał S1 do km i z powrotem. Poprawcie mnie jeśli się mylę.