16
Inne / Odp: Wzór ROGATYWKI ISDR'a
« dnia: 14 Październik 2013, 22:25:56 »[...] chory MK [...]MK? Chyba terrorysta jakiś
Najnowsza wersja symulatora:
ISDR 2020.11.22
Nowe posterunki rzeczywiste:
Tomaszów Mazowiecki, Raciąż
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
[...] chory MK [...]MK? Chyba terrorysta jakiś
Co zrobić żeby tą usterke naprawic?Przeczytać dokumentację
@ Cezar, a gdzie na SSP po lewym zwalnia jak jedzie do Wilamowic, bo u mnie jedzie Vmax? Akurat w przypadku osobowego jest to 90km/h. Sierżantów jest pełno , którzy urozmaicają symulację (np. 10 km/h ).Rzeczywiście, jadą mi z Vmax. Ale jestem pewien, że pewnego razu jak miałem zamkniętą jedynkę do Wilamowic z racji konserwacji sieci to mi pociągi zwalniały do 20stki, ale tylko w kierunku Wi po lewym. SSP było sprawne. Teraz wszystko działa
Nie wiem czy widzieliście, ale gdy pociąg jedzie do Wilamowic to 1 i 2 SSP działa poprawnie i pociąg(gdy działają poprawnie przejazdy) jedzie z pełną predkością jaka była dla niego możliwa. A w przypadku jak pociąg jedzie do Lisków - Rynek, dwa przejazdy się zamykają dwa nie, to nawet gdy ToP pokazuje że można jechać z pełną predkością 40 to i tak przed każdym zwalnia do 20...Wiemy A wiecie, że jak jedzie pociąg do Wilamowic po lewym to zwalnia do 20 na tym pierwszym przejeździe (kat. C)? Jak jedzie od Wilamowic to nie zwalnia
p.odgp. odst.
Dziękować za obecny wkład: Pawłowi i Matuszowi za Lisków, MaKowi za świetny rozkład.A dla tych panów to krata wódki się należy
A tak swoją drogą, czy jest jakiś sposób na to, aby z poziomu menu debug ustawić pociąg w określonym miejscu w scenerii. Co oznacza parametr tn oraz d? U mnie to było 0 oraz 14000.Pewnie, że jest Włącz sobie debudowanie, następnie podgląd terenu i kliknij w miejsce, gdzie chcesz, aby skład się pojawił. Pola tn oraz d zostaną automatycznie uzupełnione
Jeśli mruga na czerwono to szukaj w usterkach obwodów torowych, a nie przy zwrotnicach.To ona na żółto miga, czy na biało? Kiedyś w Testowie nam na biało migały zwrotnice, gdy za krótko się przytrzymało przycisk odpowiedzialny za przełożenie zwrotnicy
A jak mruga na żóto to ja już nie wiem
Tylko... Po co zmieniać numer pociągu na "-"Np po to, aby wykryć buga
Tyle, że różnie są one interpretowane. Pociąg który zatrzymuje się czy nie, zasada zmiany sygnału Pc1 i na Pc2 winna chyba być ta sama. Semafory wyjazdowe są różnie usytuowane, stąd jeden pociąg będzie zmieniał sygnały w peronach a drugi może zrobić to za ostatnim rozjazdem? ISDR chyba winien wiedzieć, że pociąg wyjechał na szlak właściwie osygnalizowany?Czy to naprawdę jest tak strasznie istotne w którym momencie mechanik zmieni światło na Pc2? Czy dla dyżurnego to różnica czy sygnał zostanie zmieniony przejeżdżając koło semafora wyjazdowego, czy 10 metrów dalej? A może tak sobie piszesz, aby tylko coś napisać?
A u mnie z kolei od 18:00 Wilamowice nie wypuszczają towarowych z wagonami do TEFAMY.A nie wysyłałeś do Wilamowic wstrzymania wyprawienia pociągów kończących bieg w Liskowie? Ewentualnie jakieś pociągi do Tefamy mogą mieć wpisany obieg czyli odjedzie dopiero jak jakiś inny konkretny przyjedzie, ale tego nie wiemy, bo dostępu do pliku rozkładu nie mamy
Co tu się dzieje??
Ponadto, opisy są wystarczające. Poruszyłem już tą kwestię.Pewnie, że wystarczające
Tak w ogóle w mojej miejscowości Rytro, jest taka zasada że przy 1 wylocie ze stacji są kamery które patrzą na jedyną półautomatyczną zwrotnicę obsługiwaną przez dyżurnego, ostatnio zobaczyłem że od razu jak pociąg przejedzie tylko zwrotnice, czyli prawdopodobnie zniknie z kamer, wtedy dyżurny wciska Sz w celu wygaśnięcia sygnału.Pewnie kamery służą dyżurnemu do stwierdzania końca pociągu, bo stanowisko dyżurnego to w budynku dworca się mieści z tego co kojarzę
Ale to taki OTNie wiem jak inni, ale mi takie OT w ogóle nie przeszkadzają. Ba! Chcę więcej Nie mam zawodowej styczności z koleją, więc czytanie tego typu kwiatków mi się podoba
Eee, u mnie w zawsze pomimo defektu to 5-10 km/h ciągnął jakośU mnie chwilę postoi. Ewentualnie się powoli toczy, jednak jak daję nakaz jazdy to śmiga normalnie jakby awarii nie miał.
Widać chyba sporo błędów jest bo autor zamilkł. Ale spokojnie mamy czas i czekamy.Błędów ciężko się ustrzec, zwłaszcza, że rozkład kolegi PrC31 jest bardzo wymagający. Miałem przyjemność go testować i co wykryłem to zgłosiłem.
(miejsce zatrzymania owej 07 zabezpieczyć wcześniej wsk. D1 by nam nie "zwiała")W zasadzie tego robić nie trza, lok nie ucieka, zatrzymuje się za przejazdem, przynajmniej u mnie