31
ISDR - Tematy ogólne / Odp: [Pomysł] Ciekawe pomysły na udoskonalenie ISDR
« dnia: 05 Marzec 2015, 16:20:32 »
A w jakim celu? Poza tym głupio by to wyglądało, obecnie widok na grunt jest "od góry", a pociągi raczej na boku nie jeżdżą
Najnowsza wersja symulatora:
ISDR 2020.11.22
Nowe posterunki rzeczywiste:
Tomaszów Mazowiecki, Raciąż
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Niedopuszczalne to byłoby, gdybyś odpisał oględziny rozjazdów, których... nie da się oględzić, bo są...wirtualne ;]W praktyce nie są wirtualne a też różnie bywa z tymi oględzinami
Nie na tym forum pisali, że pociąg może być tak długi jak najkrótsze tory stacyjne przez które przejeżdża?ZTCP długość nie może przekraczać długości użytkowej najkrótszego toru głównego (zasadniczego lub dodatkowego) w stacji, tj. od sem. wyjazdowego do np. ukresu z drugiej strony, na całej trasie przejazdu pociągu.
Każdy maszynista w swoim posiadaniu musi m.in mieć wykaz ostrzeżeń stałych, wykaz ostrzeżeń doraźnych (jeśli są) oraz kartę znajomości szlaku.Maszynista nie ma książki ostrzeżeń doraźnych, od tego jest R307 Należy też dodać, że jazda bez znajomości szlaku i bez pilota jest dozwolona tylko w ostateczności lub w obliczu klęski żywiołowej, np. powódź, wichura (pozrywane druty) itp. W przypadku wykonywania planowych robót i planowych objazdów do PLK-i należy wystawienie zamknięciowych RJ, a na danym odcinku powinni być stosowani piloci.