Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Wowas08

Strony: [1]
1
Inne / Ciekawe informacje na temat PKP PLK
« dnia: 19 Styczeń 2021, 17:15:32 »
Witam, może już niektórzy wiedzą, że pociągi relacji Łódź Kaliska - Wrocław Główny zostały zlikwidowane. Biorąc pod uwagę ilość pasażerów która podróżowała z Wrocławia do Łodzi i na odwrót myślę, że to bardzo dziwne, sam jeździłem na trasie Ostrów Wielkopolski - Wrocław Gł. i pociągi może nie były zapchane ale dużo pasażerów tą trasą podróżowało. Co najciekawsze PKP PLK mówi: ,,Chcemy aby w roku 2023 pociągi osiągały prędkość do 250 km/h'' lub ,,PKP inwestuje w nowe połączenia kolejowe''. Jeśli chcemy dojść do ,,250 km/h'' może nie oszukujmy, że niby inwestujemy w nowe połączenia a tak naprawdę je likwidujemy , lecz zabierzmy się za to aby nie było takich sytuacji jak w Złocieńcu 2019r. gdzie pociągi mało co się czołowo nie zderzyły (zadziałał radiostop CUD), a dyżurni z Jankowa Pomorskiego i Złocieńca nie umieją się posługiwać najprostszymi urządzeniami.

Zł: Ja nie wiem, jak to zerować?
Ja: Dajesz zlecenie Jemu, Jej, żeby wyzerował, no Jezu nie uczyli Was tego? Klikasz na tą, co
 masz it 2ZJ. Zajęte, nie? I Ci wyskoczy ta plansza jakaś tam i daj nakaz zerowania i wykonawcza zeruje.
Zł: Nie mam pojęcia…
Ja: Jak nie masz?! Dotknij palcem w to czerwone, E... Te czerwone na monitorze dotknij palcem.
Mój komentarz na to co się teraz dzieje w PKP PLK jest taki, że nie dzieje się dobrze. Myślę, że muszę to pokazać bo to też nie jest dobry znak funkcjonowania PKP PLK można przymknąć oko na to jaka jest w tym roku zima ale 30 lat temu jakoś sobie z zimą na kolei radzono a teraz dużo pociągów odwołanych opóźnionych po 4h. Naprawdę kolej w Polsce nie idzie teraz w dobrym kierunku. Proszę zobaczyć załącznik oczywiście tylko zachęcam.  ;)


2
Urządzenia srk / Pulpity kostkowe
« dnia: 22 Grudzień 2020, 14:03:32 »
Witam, chciałbym spytać czy ktoś posiada zdjęcia jakiegoś pulpitu bo potrzebuje do edytora. Jeśli ktoś posiada to jeśli można proszę o kontakt na pv.
Z góry dziękuje i życzę wesołych oraz radosnych świąt.  :)

3
ISDR - Tematy ogólne / Wymagania sprzętowe ISDR
« dnia: 17 Listopad 2020, 12:17:43 »
Witam, zastanawiam się jakie wymagania sprzętowe ma ISDR. Patrząc na sam rozmiar wydaję mi się, że są one niewielkie.
Szukałem w internecie ale nie mogłem znaleźć tych wymagań. Ktoś mi powie jakie one są?
Zastanawiam się też czy ISDR działałby na np. Windows 2000 albo jakimś starszym.



4
Kosz / Odp: Wypadki kolejowe (wydzielone z: Egzamin zawodowy...)
« dnia: 03 Listopad 2020, 15:01:35 »
Za spanie na służbie powinni zawieszać ich na pół roku z 20% ich pensji. To tak jakby strażacy spali przy katastrofie w Białymstoku 2010r. Albo wstanie taki dyżurny zaspany i źle wyprawi pociąg, po prostu imbecylstwo totalne...

post nic nie wnosi do tematu

5
ISDR - Tematy ogólne / Rozwój symulatora ISDR
« dnia: 02 Listopad 2020, 15:47:49 »
Witam,już kilka dni chodzi mi po głowie następujące pytanie: Ile osób pracowało/pracuje nad symulatorem? Chodzi o to że na forum jest dwóch administratorów i jeden moderator czy ktoś jeszcze pracuje nad projektem? Dziękuje za wszystkie odpowiedzi dotyczące pytania.
Pozdrawiam serdecznie.

6
ISDR - Tematy ogólne / Semafor kształtowy EPK
« dnia: 01 Listopad 2020, 16:28:02 »
Dobry wieczór, dzisiaj chciałem spróbować swoich sił w EPK (Edytor Pulpitu Kostkowego) i chciałem zrobić na pulpicie semafor kształtowy. Jednak nie ma w opcji wybranie takiego semafora. I chciałbym się dowiedzieć ile komór muszę wybrać aby był to semafor kształtowy. Proszę o pomoc i życzę miłego wieczoru.  ;)






7
Inne / Zatrzymywanie pociągów lata 70.
« dnia: 01 Listopad 2020, 10:12:48 »
Witam poruszam ten temat ponieważ chciałym się dowiedzieć jak to było z awaryjnym zatrzymywaniem pociągów w latach 70-80, kiedy jeszcze nie było systemu Radio-Stop. Dobrym przykładem jest katastrofa kolejowa pod Wrocławiem bodajże 1977 rok. Maszynista lokomotywy ST43 wyjechał bez pozwolenia na szlak (na tor niewłaściwy)
Dyżurny próbował zatrzymać lokomotywę ST43 sygnałami trąbki jednak maszyniasta się nie zatrzymał i jechał dalej.Lokomotywa ST43 która jechała wprost na pociąg ,,Przyjaźni'' z Moskwy do Pragi od strony Wrocławia chwilę później zderzyła się z ów pociągiem. PYTANIE:
Czy dyżurny mógł jakoś tę lokomotywę zatrzymać?
To szczególnie pytanie dla dyżurnych z tamtych lat.

8
Kosz / Odp: Nastawnia bez rozjazdów
« dnia: 31 Październik 2020, 20:48:54 »
Kolej po prostu była najlepszym środkiem transportu.

posty nic nie wnoszące do tematu

Strony: [1]