Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 ... 10
1
Symulator ISDR / Odp: Zdefektowany pociąg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dominik dnia Dzisiaj o 13:25:41 »

Nie jestem expertem od symka ale rzuciło mi się w oczy , iż zamówiłeś od borku loka na tor zamknięty ( żeby na czoło najechał )
Dokładnie taki miałem plan.


Sytuacja już rozwiązana, dziękuję wszystkim za pomoc.  ;)

Pozdrawiam
2
Symulator ISDR / Odp: Zdefektowany pociąg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EN57-002 dnia Dzisiaj o 09:37:26 »
Chodzi o wysłanie lokomotywy na zamknięty szlak przez sąsiednią stację, czy w ogóle o udrożnienie szlaku.
Jeżeli o udrożnienie, to wyślij od siebie loka za zamknięty szlak, do km. i z powrotem, zepnij ze składem i niech wciągnie go do Liskowa skoro opcja przysyłania z drugiej stacji nie działa. Nigdy nie korzystałem z wysyłania loka przez sąsiednią stację na zamknięty szlak, zawsze wysyłałem od siebie loka, spinałem na szlaku i wciągałem do siebie.
A, i puść go jako manewr. Jak puścisz z nr pociągowym, zgłosisz do Borka wyjazd na zajęty szlak do km i z powrotem to po spięciu i wciągnięciu do stacji nadal będziesz miał na szlaku jeden pociąg, bo zjechał jeden, a nie dwa. AI tego nie rozróżnia. Miałem tak kiedyś z torem do Testowa. Dopiero wygenerowanie innego loka na stacji, nadania mu nr-u takiego jak rzekomo stojący na szlaku i przepuszczeniu go do Testowa odblokowało szlak.
3
Symulator ISDR / Odp: Zdefektowany pociąg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomiexpress dnia Dzisiaj o 08:52:34 »
Zamowiłem loka od Zbyszek na tor zamknięty, czas przyjazdu zmieniłem na 1 h, odhaczyłem powrót, w RJ w ogóle nie pokazał się numer zamówionego loka.
W debugowaniu lok był wpisany na odjazd początkowo z czasem -55 minut, dalej czas odjazdu wzrastał do 0 minut. Lok nie przyjechał, a czas odjazdu coraz bardziej się zwiększał aż do +119 minut. W RJ dalej nie ma tego loka.

Nie jestem expertem od symka ale rzuciło mi się w oczy , iż zamówiłeś od borku loka na tor zamknięty ( żeby na czoło najechał ) ale niewydaje mi się aby symek umiał wysyłać na zamknięty, moim zdaniem powinieneś zmówić do siebie torem czynnym, najechać na dupę i albo wypych ze szlaku do borku albo ściągnąć do siebie, oblot i w długą. Myślę że tu się przytkało

Pozdrawiam
4
Symulator ISDR / Odp: Zdefektowany pociąg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dominik dnia Wczoraj o 11:47:51 »
Niestety zgłoszenie zatrzymania tego pociągu nie pomogło.
Zrobiłem kilkanaście testowych prób przysłania loków na tor zamknięty i zauważyłem, że problem mam głównie z lokami spalinowymi LTS(chociaż czasem zdarza się, że inny rodzaj loka też nie przyjedzie). Problem polega na tym, że:
1) albo w ogóle nie pojawia się zamawiany lok w oknie debugowania (problem występuje dla zamkniętego toru na szlaku Lisków-Wilamowice),
2) albo lok pojawia się w oknie debugowania, ale nie przyjeżdża(występuje dla zamkniętego toru na szlaku Lisków - Borek).
5
Symulator ISDR / Odp: Zdefektowany pociąg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia Wczoraj o 00:29:06 »
Prawdopodobnie problem wynika z wcześniejszego ustawienia przebiegu wjazdowego dla 381202. Spróbuj zgłosić zatrzymanie tego pociągu.
6
Symulator ISDR / Odp: Zdefektowany pociąg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dominik dnia Wczoraj o 00:03:49 »
Zamowiłem loka od Zbyszek na tor zamknięty, czas przyjazdu zmieniłem na 1 h, odhaczyłem powrót, w RJ w ogóle nie pokazał się numer zamówionego loka.
W debugowaniu lok był wpisany na odjazd początkowo z czasem -55 minut, dalej czas odjazdu wzrastał do 0 minut. Lok nie przyjechał, a czas odjazdu coraz bardziej się zwiększał aż do +119 minut. W RJ dalej nie ma tego loka.
7
Symulator ISDR / Odp: Zdefektowany pociąg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EN57-002 dnia 15 Grudzień 2018, 23:07:23 »
A z jakiego kierunku zamówiłeś tą lokomotywę? Zmieniłeś czas przyjazdu? (domyślnie jest 2h) Czy po zamówieniu sprawdziłeś w RJ, czy pokazał się numer lokomotywy w nim. Odhaczyłeś powrót tego loka, bo przecież wracać nie będzie luzem. W debugowaniu sprawdziłeś, czy ten lok jest w kolumnie odjazd wypisany i jaki tam jest czas?
No i to tyle sprawdzania.
8
Symulator ISDR / Odp: Zdefektowany pociąg
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dominik dnia 15 Grudzień 2018, 18:26:29 »
Na torze nr 2 od Liskowa do Borku zdefektował mi pociąg. Tor 2 zamknąłem i zamówiłem lokomotywę spalinową (jazda na tor zamknięty nr 2). Minęły 3 godziny a loka dalej nie ma  :-\
Zrobiłem coś źle, czy po prostu dalej powinienem czekać?
9
Urządzenia srk / Odp: Półsamoczynna blokada kodowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 15 Grudzień 2018, 01:03:17 »
Półsamoczynna blokada kodowa (typ COB 64 - opracowana w latach 60) posiada przekaźnikowe odpowiedniki bloków Po/Poz/Ko których stan zmieniany jest kodami - seriami czterech impulsów o różnej biegunowości. Powiązanie z urządzeniami stacyjnymi realizowane jest elektrycznie, możliwa jest również współpraca z sygnalizacją kształtową poprzez zastosowanie sprzęgieł elektrycznych i zastawek pod dźwigniami.

Do obsługi służy oddzielny pulpit nastawczy (widoczny na zdjęciu z pierwszej wiadomości), do blokowania używane są przyciski Po/Poz/Ko naciskane jednocześnie z przyciskiem W. Stan bloków Po, Ko sygnalizowany jest parą lampek biała/czerwona, stan bloku Poz - parą lampek biała/czerwona w kształcie strzałek, do tego stosowane są podobne jak w zwykłej blokadzie przekaźnikowej przyciski/lampki Pwl, Ko, dPo, dKo, Ozl. Pozostałe lampki i przyciski to kontrola nadawania i odbierania kodów, stany awaryjne itp.

Blokada ta przeznaczona była zwłaszcza dla małych stacji z urządzeniami mechanicznymi, w tym kluczowymi, w których instalacja zwykłej blokady elektromechanicznej wymagałaby znacznej przebudowy urządzeń. Ponadto blokada do działania mogła wykorzystywać istniejące łącze teletechniczne łączności zapowiadawczej.

Szerszy opis blokady można znaleźć w książce A. Mikulskiego "Mechaniczne urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego".
10
Urządzenia srk / Odp: Półsamoczynna blokada kodowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maszynista222 dnia 14 Grudzień 2018, 16:10:52 »
Blokada ta istniała również na linii numer 30, jest to jedna z pierwszych blokad liniowych.
Strony: [1] 2 3 4 ... 10