Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - eReS

Strony: [1] 2
1
Raciąż / Odp: Numeracja pociągów z/do Płocka Trzepowa
« dnia: 12 Sierpień 2023, 05:52:14 »
Generalnie to te "cyferki" nie mają za dużo wspólnego z województwami ale niech się wypowie ktoś mądrzejszy jeśli chodzi o granice ekspozytur i przynależność do nich w/w posterunków.

2
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 04 Grudzień 2020, 02:09:02 »
m przy przyciskach z manewrami powinno być u góry jakby litery semafora. Co do EAP to chyba jedyny przypadek, gdzie funkcjonuje z muchowcem jednokierunkowa.... Swoją drogą Muchowiec po zamknięciu Wieczorka jeszcze działa?
Na muchowcu funkcjonuje "aż" jedna nastawnia KMB, działa jak podg pomimo tego, że w RJ jest oznaczona jako stacja, otwarty jeden tor w kierunku Janowa, jeden w kierunku Panewnika i jeden w kierunku Staszica.

3
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 03 Grudzień 2020, 14:55:24 »
fikcyjny pulpit nie fikcyjnej stacji...

4
Kosz / Odp: problem bl
« dnia: 29 Październik 2020, 10:04:27 »
dokładnie to trzymając lewy shift wciskasz lewym przyciskiem myszki pmSKP a następnie naciskasz końcowy

5
Kosz / Odp: problem bl
« dnia: 29 Październik 2020, 09:42:03 »
zablokować blok końcowy z użyciem pmSkp, następnie już normalnie można wyprawiać. Nie powiadomiłeś SKP o wjeździe pociągu z toru lewego. Ewentualnie jest to usterka blokady, wtedy wprowadzasz telefoniczne zapowiadanie pociągów, potwierdzasz przybycie pociągu i na rozkaz wyjeżdżasz.

6
Urządzenia srk / Odp: Blokada Eap
« dnia: 20 Czerwiec 2020, 20:23:33 »
W wersji symulatora Lisków po torze nr 2 od strony Wilamowic przycisk Poz jest wcisniety na stałe można go dopiero wyjac prawym przyciskiem myszki.
Jeśli chodzi o moje drugie pytanie przycisk pozwolenia został już przez producenta przystosowany do takiego działania ( należy wcisnąć i przekręcić w prawo przycisk Poz). Teraz właśnie pytanie czy jest to prawidłowe działanie, czy jednak nie (błąd ze strony producenta)

7
Urządzenia srk / Blokada Eap
« dnia: 20 Czerwiec 2020, 05:32:16 »
Witam!
Mam zapytanie do osób bawiących się symulatorem ISDR Lisków. Czy wciśnięty na stałe przycisk "Poz" jeśli chodzi o blokadę Eap po torze nr 2 od Wilamowic jest prawidłowym stanem? Ostatnio usłyszałem interpretacje tego typu, że urządzenia na nastawni gdy nie jest realizowany żaden przebieg powinny znajdować się w stanie zasadniczym i samo wciśnięcie na stałe przycisku "Poz" powoduje iż ta blokada w stanie zasadniczym już nie jest.
Pytanie nr 1:
-Czy wciśnięty na stałe przycisk "Poz" jeśli chodzi o blokadę Eap po torze nr 2 od Wilamowic jest prawidłowym stanem?
Pytanie nr 2:
- Czy wciśnięty na stałe przycisk "Poz" przy blokadzie Eap na szlaku dwutorowym gdzie kierunek przeciwny do zasadniczego został wyłączony jest prawidłowym stanem (blokada Eap półsamoczyna dwukierunkowa z wyłączonym kierunkiem przeciwnym do zasadniczego)?
Pytanie nr 3:
-Czy istnieje jakikolwiek paragraf instrukcji który mówi coś na ten temat czy jest to tylko zwykła interpretacja przepisów (możliwe, że błędna)?

Dziękuję za każdą odpowiedź  ;)

8
Inne / Odp: JAK ZROBIĆ WŁASNY PULPIT
« dnia: 19 Maj 2018, 16:45:21 »
Nie wiem czy Ci ktoś odpowie bo temat już był poruszany tyle razy, że to głowa boli 😋

9
Ruch kolejowy / Odp: Wyjazd pociągu Roboczego na tor "lewy"
« dnia: 05 Kwiecień 2018, 15:09:07 »
no ale R305 nie uprawnia do wyjazdu na tor lewy poza tym mechanik już dostał wcześniej R305 z poleceniem jazdy po torze zamkniętym

10
Ruch kolejowy / Odp: Wyjazd pociągu Roboczego na tor "lewy"
« dnia: 04 Kwiecień 2018, 23:05:21 »
Czyli w takiej sytuacji gdyby DAŁO się poświecić zastępczy to wystarczy sam Sz bez w24 bo jedziemy po torze zamkniętym?

11
Ruch kolejowy / Wyjazd pociągu Roboczego na tor "lewy"
« dnia: 04 Kwiecień 2018, 20:43:46 »
Jak wiemy generalnie "pociąg roboczy na zamknięty tor= rozkaz "S"".

Teraz opisze moje pytanie. Wyjeżdżamy pociągiem roboczym na zamknięty tor lewy, roboczy po skończonej pracy zjeżdża do następnej stacji.
Zgodnie z Ir-1 dyktujemy działkę 4 rozkazu S i wyjeżdżamy na sygnał zezwalający ze wskaźnikiem W24 na semafororze ( blokada przystosowana do ruchu dwukierunkowego) ..
Wszystko ładnie z tym, że semafor wygasa a zastępczego nie podamy ( komory zastępczego nie ma, nie da się go wyświetlić czy nawet nie wyświetla się wskaźnik w24)...
Teraz pytanie damy/podyktujemy rozkaz S czy N?

12
Proponuję poczytać na temat utraty kontroli przy wykazującym zajętosc obwodzie torowym i innych przypadkach sygnalizacji rozprucia a dokładniej o postępowaniu pracowników obslugi w tych przypadkach . Bardzo ładnie jest to opisane w instrukcji IE20 dostępnej na stronie PLK, co prawda dotyczy ona tylko urządzeń komputerowych ale postępowanie jest praktycznie takie samo dla urządzeń przekaznikowych.

13
Ruch kolejowy / Odp: loko/ kierunek
« dnia: 26 Marzec 2018, 12:56:35 »
Stój loko.. Stój kierunek.. O to chodzi? Wstrzymanie wyprawiania pociągów/ luzaków jadących w określonym kierunku

14
Urządzenia srk / Odp: Rkpj
« dnia: 12 Maj 2017, 19:02:42 »
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Wydawał mi się ciekawy ten temat i ciesze się, że dostałem odpowiedź.

15
Urządzenia srk / Odp: Rkpj
« dnia: 12 Maj 2017, 16:30:56 »
A ma ktoś może przykład takiego pulpitu z Rkpj?

Strony: [1] 2