Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - brian-82

Strony: 1 2 [3] 4
31
I kolejna wersja. Tym razem są już manewrowe.

32
Zgadzam się z Tobą Pawle co do ograniczonej przydatności tablic. Uważam jednak, że łatwiej sprawdzać poprawność niektórych obwodów, patrząc na tablicę, niż na pulpit.

33
Postanowiłem sporządzić tablicę zależności Testowa Fabrycznego, coby później łatwiej było pisać kod i weryfikować to co się napisało :)
Na razie są tylko zamknięcia rozjazdów i sprawdzanie odcinków dla przebiegów pociągowych.
W kolejnym etapie napiszę manewrowe i przebiegi sprzeczne.
Tablica powstaje w Excelu, a tu dla wygody zamieszczam w pdf'ie.

34
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Pulpit nowej stacji.
« dnia: 21 Marzec 2011, 17:29:00 »
Chodzi o dwie zwrotnice co się przełącza jednym przyciskiem?
Napędy sprzężone to akurat rozwiązanie typowe stosowane ze względów oszczędnościowych. Hmm, poczytaj sobie http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/kolej/srk.php.
To akurat strona strona Pawła. Jeśli na pulpicie jest coś co do opisu nie pasuje, bądź do opisów z książek o sterowaniu ruchem kolejowym to jest nietypowe.
PS. Nie bijcie za taką definicję nietypowości.

35
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 15 Marzec 2011, 22:04:21 »
Kolejny odcinek z przygód dyżurnego S.
MATERIAŁ DO PRZEMYŚLEŃ:

Może jednak ktoś wykonałby plan schematyczny, tablicę uzależnień, po czym kląc na czym świat stoi sprawdził wszystkie uzależnienia?

36
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 15 Marzec 2011, 21:49:20 »
Widzę, że ten bug z SKP'em to coś nowego - w wersji v12 było ok.
Hmm, to już następna wersja wjazdu od TEFAMY. W rzeczywistości też tak kombinują? ;)
Osobiście uważam, że wersja z semaforem zaporowym miała swój smaczek.

37
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 14 Marzec 2011, 20:16:57 »
Uwaga zapachnie Stirlitzem.

MATERIAŁ DO PRZEMYŚLEŃ:
Dyżurny S. spróbował nastawić przebieg z B na tor 8 (awtomagicznie) no i pupa. Automat przestał bawić się rozjazdami, ale wciąż był zajęty i sygnału nie podał.
Z ciekawości spróbował zrobić przebieg z C na 8. Też nic. Dyżurny S. pomyślał, że spróbuje ręcznie. Oczywiście też nic.
"To wina uzależnień" - pomyślał.
Po ręcznym nastawieniu 28cd na PLUS dyżurny S. ponownie spróbował nastawić felerne przebiegi i... bingo.
Ciekawe dlaczego to położenie jest wymagane, skoro Wk13 jest założona na torze? Alternatywnie można ustawić Zw11 i Wk21 na MINUS i też będzie dobrze. Ostatecznie możnaby się i na to 28cd na PLUS zgodzić, ale niech aautomat to sam do %&*#&%*$ nastawi - po to jest.

PS: Dyżurny S. znów się zamyślił. J8 stoi w ukresie Zw21... Ochrona boczna potrzebna jest i do drogi ochronnej, ale dlaczego Zw21 i Wk21 można ustawić na MINUS i podać wjazd na tor 8?

PS2: No tak dopuszczalne to jest zgodnie z WTB-E10. Wjazd i wyjazd w tym samym kierunku. Ale wypadałoby, żeby dyżurny miał przed sobą plan schematyczny i wiedział, że tor 8 nie jest przeznaczony dla pasażerskich.

PS3: Dyżurnemu S. coś się ze Zw21 i Wk21 pomyliło. Przecież nie da się podać wtedy wjazdu na tor 8. "Muszę przestać pić... kawę" pomyślał.

38
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 13 Marzec 2011, 21:47:21 »
Ok. Z tymi przebiegami spod O, nie udało mi się sytuacji powtórzyć. Musiałem coś mocno nagrzebać. :)
Za to czy ktoś mógłby sprawdzić przebiegi z 8 po rozjazdach 5 i 6 w stronę TW i TZ? Chodzi o uzależnienia. Wyraźnie Iz11 jest pomijany, bo sygnał na H8 zmienia się na "stój" dopiero po zajęciu rozjazdu 10.

39
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 13 Marzec 2011, 18:41:52 »
Przebiegowe z P na tor 8 = trup.
Przebiegowe spod O na tory grupy towarowej toże trupki, ale w oryginalny sposób - przebieg się nastawia, ale sygnał nie podaje...

40
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 13 Marzec 2011, 18:07:49 »
Manewry moze jutro w nocy zrobie ale to jest 2x tyle roboty co przy przebiegach pociagowych.
Wiem. Pamiętaj, że oferowałem pomoc ;).

41
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 13 Marzec 2011, 17:10:46 »
Z tymi przelotami to bym nie szarżował.
U mnie nie działa nastawianie spod W na jakikolwiek tor dalszy niż 2b.
A kiedy manewry żyć będą?

PS. Spod T podobnie.

42
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 11 Marzec 2011, 18:54:57 »
Ps3. Czy Tarcza Zaporowa "Z" jest aktywna?
Nie tarcza a semafor. Coś chyba nie bardzo. Pewnie jak zostaną zrobione przebiegi manewrowe to ożyje :)

43
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 09 Marzec 2011, 20:15:39 »
Chciałem przejechać lokiem z toru 3 na 2b i.. AJWAJ zdechło, tzn. lok zatrzymał centralnie na rozjeździe 24 i nie reaguje na komendę "Do mnie", ale spowrotem na 3 może pojechać.

44
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 08 Marzec 2011, 14:28:23 »
Może nie zapewniłeś ochrony bocznej?

45
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 06 Marzec 2011, 21:07:55 »
To podobno mateu poprawi później :).

Strony: 1 2 [3] 4