Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 7 8 9 [10]
91
Raciąż / Odp: Numeracja pociągów z/do Płocka Trzepowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 13 Sierpień 2023, 14:35:07 »
I z informacji z semaforka wynika że Płock Trzepowo należy do Ekspozytury w Warszawie, czyli faktycznie powinien mieć cyfrę 1. Może numery były spisane dla pociągów które miały relację podzieloną w Sierpcu, który leży już w Ekspozyturze Gdańsk?
92
Kosz / Odp: Braki możliwości podania semaforów wyjazdowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MKFranekGab dnia 13 Sierpień 2023, 08:46:06 »
po pewnym czasie już mogłem podać więc się naprawiło chyba
93
Kosz / Odp: Braki możliwości podania semaforów wyjazdowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MKFranekGab dnia 13 Sierpień 2023, 08:38:41 »
Problem polega na tym że nie mogę podać semaforów B,A G1,G2,G3,E2,E4,E6,E8,G4,G6,G8 nie chcą się podać te semaforny nawet na wolny odcinek i trzeba jechać na zastępczy a to wnerwia mnie
94
Kosz / Odp: Braki możliwości podania semaforów wyjazdowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez WZLoviche dnia 12 Sierpień 2023, 16:26:40 »
Możesz napisać dokładniej na czym polega problem oraz podesłać plik .sav jeśli to możliwe, bo z tego co piszesz ciężko wywnioskować o co może chodzić.
95
Raciąż / Odp: Numeracja pociągów z/do Płocka Trzepowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez WZLoviche dnia 12 Sierpień 2023, 16:25:00 »
Możesz sobie wejść w semaforek w linię kolejową numer 27 (na której leży Raciąż) oraz na linię numer 33 (gdzie leży Płock). Będzie tam napisane do jakiej dyrekcji okręgowej jak zwał tak zwał należy linia kolejowa lub jej część.
Podsumowując - wszystko jest dobrze
96
Ruch kolejowy / Odp: Zmiana kierunku pociągu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł Piotr dnia 12 Sierpień 2023, 15:21:44 »
Wiele stacji pośrednich z mechanicznymi scentralizowanymi usrk, położonych na liniach dwutorowych, zachowując zasadę ruchu prawostronnego (jednokierunkowe tory szlakowe), w swym pierwotnym kształcie przenosiło tą zasadę do torów stacyjnych w ten sposób, że tory główne zasadnicze, będące przedłużeniem torów szlakowych, były także jednokierunkowe. Stacja taka była zaprojektowana w taki sposób, że jeśli istniała konieczność zmiany kierunku ruchu pociągów na przeciwny do wjazdu, posiadała ona odpowiednie dwukierunkowe tory główne dodatkowe, na których taka zmiana kierunku ruchu była dokonywana. Jednokierunkowe tory główne zasadnicze były przeznaczone do prowadzenia ruchu pociągów z chwilowym postojem lub pociągów przejeżdżających bez zatrzymania (przebiegi bez zatrzymania). Taki układ można zaobserwować właśnie w stacji Tarnowskie Góry, na grupie torów obsługiwanej przez nastawnie mechaniczne scentralizowane Tb i Tb3, gdzie stacyjne tory główne zasadnicze nr 1płd i nr 2płd są torami jednokierunkowymi, podobnie jak tory szlakowe w kierunku Wołczyna są także jednokierunkowe. W pierwotnej postaci istniała sygnalizacja kształtowa, która została tutaj zastąpiona sygnalizacją świetlną, bez naruszania zależności wskazanych w tablicy zależności dla pierwotnego układu usrk.
Nie oznacza to jednak, że operacja zmiany kierunku ruchu pociągu nie mogła być wykonana na jednokierunkowym torze głównym zasadniczym.
W uzasadnionych ruchowo sytuacjach (awaryjnych lub planowych zamknięć torów stacyjnych), dyżurny ruchu mógł wykorzystać istniejący układ torowy do dokonania niezorganizowanych przebiegów (nie uwzględnionych w tablicy zależności) na mocy przepisów - obecnie jest to paragraf 44 instrukcji Ir-1 (R-1) oraz szczegółowych zapisów w RTS, które precyzowały możliwe w stacji przebiegi niezorganizowane przez określenie dróg przebiegu (położenie zwrotnic) oraz sposoby zabezpieczenia takich przebiegów.

 
97
Kosz / Braki możliwości podania semaforów wyjazdowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MKFranekGab dnia 12 Sierpień 2023, 12:21:18 »
Mam problem dotyczący braku możliwości podania semaforów wyjazdowych do Brzustowa jak i do Skrzynek i to denerwuje mnie bardzo

Brak precyzyjnego opisania problemu, brak stosowania znaków interpunkcyjnych - czytanie takich wiadomości denerwuje bardzo
98
Raciąż / Odp: Numeracja pociągów z/do Płocka Trzepowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez eReS dnia 12 Sierpień 2023, 05:52:14 »
Generalnie to te "cyferki" nie mają za dużo wspólnego z województwami ale niech się wypowie ktoś mądrzejszy jeśli chodzi o granice ekspozytur i przynależność do nich w/w posterunków.
99
Raciąż / Numeracja pociągów z/do Płocka Trzepowa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MKFranekGab dnia 11 Sierpień 2023, 19:43:44 »
Chodzi tu o pociągi Orlenu a konkretnie ich numery które brzmią tak 513000 lub 153001 błąd jest taki że pociąg jedzie z Płocka do Płocka z Sokółki do Sokółki problem w tym że numeracja pociągów jest nie prawidłowa bo cyfra 5 obowiązuje tylko w Województwach Pomorskie i Kujawsko-pomorskie a nie na Podlasiu gdzie znajduje się Sokółka na Podlasiu obowiązuje cyfra 1 tak jak na Mazowszu i w Łódzkiem nie przeszkadza mi to bardzo ale jednak jest to błąd
100
Ruch kolejowy / Odp: Zmiana kierunku pociągu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 11 Sierpień 2023, 12:27:19 »
Na torach 1, 2 przebiegi pociągowe są przewidziane tylko w jednym kierunku (co zresztą widać - brak semaforów wyjazdowych), więc bez rozkazu taka jazda nie jest możliwa. Można jedynie wjechać na tor 4.
Strony: 1 ... 7 8 9 [10]