Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - inomushis

Strony: [1]
1
Pociąg przestawiony, inne pojechały bez problemu.
Łącznik przybył, składy połączone ;)

Dziękuję serdecznie za rozwianie moich wątpliwości.

2
Sytuacja dotyczy domyślnego rozkładu jazdy dla Testowa.
Chodzi mi tylko o to, czy dopuszcza się wykonywanie manewrów ze składem, w którym są pasażerowie - w rzeczywistości - gdybym chciał sobie na te 70 minut oczekiwania wrzucić go na tor dodatkowy.

3
Cześć! Bawię się ISDR Testowo od dłuższego czasu. Mam za sobą kilka dłuższych służb na maksymalnych opóźnieniach, maksymalnych usterkach i innych kombinacjach typu zamknięcie sobie jednego peronu (remont stacji). Nigdy jednak nie spotkałem się w Testowie z sytuacją, w której łącznik do pociągu miałby duże opóźnienie.

Dotyczy to konkretnie pociągów 63116 (18:38) oraz 43110 (18:41).
Pociąg 63116 przybył z Liskowa nawet chwilkę przed czasem. Wjechał na tor 2 przy peronie II, wszystko zgodnie z rozkładem.
Kilka sekund później w rozkładzie pojawiło się opóźnienie 43110 wynoszące 75 minut. Jak postępuje się w takim przypadku w rzeczywistości?

Pociąg 63116 stoi na torze nr 2, czyli na głównym torze głównym zasadniczym. Może sobie tam stać do 19:00, bo do tej godziny wg. rozkładu nic po tym torze nie będzie jechało. Postój ponad godzinę nie widzi mi się, gdyż pociągi jadące z Liskowa bez zatrzymania będą wężykowały po rozjazdach tracąc tylko czas. Tutaj pojawia się pytanie  - czy w takim przypadku dopuszczalne jest wykonanie manewru pociągiem, który okupuje nasz tor zasadniczy, tak by oczekiwał on na torze dodatkowym, np. tor 4/peron II?
A może możliwe jest wypuszczenie pociągu bez łącznika, a opóźniony łącznik jako odrębny skład? (lok z łącznika również jedzie przecież do Ślemienia)

Przyznam, że przeglądałem Ir-1 oraz instrukcję dotyczącą rozkładu jazdy i nie ma tam nic na temat takich sytuacji. To sprawa PLK czy przewoźnika?

Pozdrawiam


Strony: [1]