31
Inne / Odp: WFDiF: Przejazd strzeżony
« dnia: 08 Grudzień 2014, 17:02:10 »Jak na te czasy elektryczny napęd, TM świetlna.... No proszę...
Ale kierowcy idioci już też wtedy byli
Najnowsza wersja symulatora:
ISDR 2020.11.22
Nowe posterunki rzeczywiste:
Tomaszów Mazowiecki, Raciąż
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Jak na te czasy elektryczny napęd, TM świetlna.... No proszę...
Drodzy koledzy, zwracam się do was z prośba o pomoc w powolnym przygotowaniu do egzaminu.
Takie sytuacje będą zdarzać tak długo, jak długo bezpieczeństwo ruchu na niektórych przejazdach zależeć będzie wyłącznie od osób je obsługujących, bez żadnych uzależnień, zabezpieczeń, sygnalizacji zbliżania ani sygnalizacji dla maszynisty. Podobnie z ryzykiem przejechania sygnału przez maszynistę i brakiem jakiegokolwiek uzależnionego systemu SK/SHP (nie licząc ETCS, wdrażanego powoli, tylko na najważniejszych liniach).
A to przewidywane wynagrodzenie...fiu fiu.
Brutto... A podawanie wynagrodzenia brutto to jak podawanie długości przyrodzenia wraz z kręgosłupem.
nie dotyczy kolejarzy ;p
ile masz napisane na umowie? (strzelam) np 2000zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze.
i kto by Ci przyszedł za 2000zł do pracy? ale jak doliczysz do tego inne duperele to ci wychodzi ładnie...
więc brutto nie zawsze jest tak słabo ;p
A to przewidywane wynagrodzenie...fiu fiu.
Ta, albo jak masz sytuację taką jak opisałeś, chcesz dobrze, ale "sąsiad" Ci zrobi niespodziankę i pokrzyżuje plan, to potem słyszysz od mechanika "ciężki pociąg pod semaforem staje, wy powinniście wiedzieć co jedzie itp itd...", "jak nie ruszę to zgłoszę do dyspozytora i będziesz mieć problem"
Liczą się tylko te które zostały podane podczas "działania prawidłowego urządzeń". Zresztą ja tylko myślę jak oni liczą liczbę Sz? Czy to co w SEPE wisi, czy mają jakąś tam metodę na liczenie ;p
@EN57-002 jak to tak możliwość Sz'ta tracić
Z tego co pamiętam to wg instrukcji WTB-E10 na posterunkach odgałęźnych bez semaforów wyjazdowych sygnały zastępcze są dopuszczone do eksploatacji tylko za zgodą, więc standardowo powinno ich nie być (wiadomo że w rzeczywistości są na większości podg.), więc taka sytuacja dla mnie może być zupelnie normalna. Po Szczekocinach planowano były wnioski by rozważać zasadność stosowania światła białego migającego na posterunkach odgałęźnych.
A ja po zobaczeniu tego linku na shoutboxie pewnego forum (@Żółwik wysłałem link z tym do sokistów i komendy policji w Radomiu... Nie zależy mi zbytnio na tym żeby coś z tego wyszło... Ale niewątpliwie chętnie bym tę bandę porypańców zobaczył żalącą się na filmiku na cały świat ze ich ukarano... Niestety, takie rzeczy nie w Polsce...
Oczywiście że może i z autopsji znam taki przypadek. Ponadto jazda pomiędzy 2 stacjami odbywa się na zasadach blokady stacyjnej.
Ciekawe. Jak dla mnie jazda pomiędzy dwoma stacjami odbywa się na zasadzie blokady liniowej (wszelakiego typu) lub TZP. Blokada stacyjna, jak sama nazwa mówi działa w obrębie jednej stacji, chociaż okręgów nastawczych może być 100. Co do dawania zleceń na SZ itp to jest typowy przykład nastawnia wykonawcza + dysponująca... Nie kojarzę sytuacji aby ISDR stacji A dawał ISDR-owi stacji B zgode na SZ-ta...
W zasadzie, największą wątpliwością dla mnie jest to czy semafor wyjazdowy może być jednocześnie wjazdowym?
Nie. Wyobrażasz sobie sytuację, że jeden semafor jest wyjazdowym z jednej stacji i wjazdowym na drugiej? Kto go obsługuje? Dwóch dyżurnych jednocześnie? To tak, jakby semafor odstępowy był wjazdowym.
Nie wiem czy poza doraźnym zwolnieniem przebiegu nie trzeba dodatkowo doraźnie zwolnić zgody, co odpowiada zwolnieniu przebiegu po stronie nastawni dającej zgodę.
W zasadzie, największą wątpliwością dla mnie jest to czy semafor wyjazdowy może być jednocześnie wjazdowym?
No tak. Ale chodzi mi o to jeśli sam tworzę rozkład i w rubryce W4 wpiszę 0-nigdzie się nie zatrzymuje, 1-zatrzymuje się na większych stacjach, 2-zatrzymuje się wszędzie. Jeśli chodzi o Lisków i wpisze tam gdzie trzeba cyfrę jeden to skład i tak przelatuje przez Lisków bez zatrzymania. Z kolei wpiszę cyfrę dwa jak to mają wszystkie osobówki to głupio to trochę wygląda że TLK z 13 wagonami na haku zatrzymuje się gdzieś w polach...
Sezonowy Kołobrzeg - Bielsko Biała/Przemyśl stacja Wrocław Mikołajów ostatnie wagony (sypialne) zatrzymują się na moście do peronów jakieś 15-30 metrów. Można? Można:)