Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Aderian94

Strony: [1] 2
1
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Informacja o peronie
« dnia: 22 Sierpień 2018, 17:23:27 »
W wyciągu z rozkładu jazdy.

2
Urządzenia srk / Odp: Zamek, spona
« dnia: 14 Marzec 2018, 15:14:20 »
No właśnie. Spona na niedoleganie iglicy to prawidłowe działanie, jeśli spowoduje doleganie iglicy. Jeśli spona nie pomoże, to wtedy w danym kierunku po takim rozjeździe nie jeździmy.

3
Urządzenia srk / Odp: Wyjazd ze stacji przy zaniku kontroli
« dnia: 23 Grudzień 2017, 17:12:58 »
Teraz jak się szkolę, to każdy tak samo mówi. Najpierw bezpieczeństwo. Pociąg poczeka. Stoi, to się nie przewróci. Jeśli żarówka się spali, to wiadomo, że można to sprawdzić utwierdzając dany przebieg.

4
Urządzenia srk / Odp: Wyjazd ze stacji przy zaniku kontroli
« dnia: 23 Grudzień 2017, 15:59:45 »
Lepiej jednak zabezpieczyć niż nie i mieć później jakiś problem.

5
Inne / Odp: Badania nastawniczy
« dnia: 26 Październik 2017, 20:29:24 »
Na nastawniczego też badają narkotyki. Badają mocz i krew. Przynajmniej we Wrocławiu.

6
Dla manewrów też go daję? Tylko jakie kilometry mam wpisywać? Jak jedzie z Testowa lub mam manewr na tamtym torze, to biorę pod uwagę kilometraż szlaku do Testowa?

7
Ok. A co do wprowadzania ograniczeń na wybranych torach stacyjnych? Jest to jakoś zaimplementowane?

8
Np. taki opisy:
Cytuj
Po przyjeździe pociąg będzie prowadził na torze nr 11 prace do godz. 14:00. W związku z tym wprowadza się ograniczenie prędkości 20km/h po torze nr 13 w obu kierunkach.
Cytuj
Po przyjeździe pociąg będzie prowadził na torze nr 10 prace do godz. 15:00. W związku z tym wprowadza się ograniczenie prędkości 20km/h po torach nr 8 i 12 w obu kierunkach.
Były też roboty na torze 12, a ograniczenie na 10 i 14 (żeberkowy). I jak teraz wprowadzić ograniczenia prędkości na tych torach?

9
Cześć,
Czy da się nakazać manewrom jechać z prędkością 40 km/h po torach wolnych? To jedno pytanie.
Wczytałem sobie rozkład Piotpala. Czasami przyjeżdżają do mnie pociągi dodatkowe na roboty torowe na stacji. W uwagach do nich jest wpisane, żeby wprowadzić ograniczenie prędkości do 20 km/h na sąsiadujących torach. Jak mogę to uczynić? W rozkazie O podaję km początku i końca, ale jak to nie jest tor główny zasadniczy, ale dodatkowy bądź jakiś boczny, to jak wtedy postąpić?

10
Inne / Odp: Opóźnienia Lewin Brzeski
« dnia: 13 Sierpień 2017, 22:03:31 »
Czyli po prostu, jeśli wszystko robię zgodnie z instrukcjami i przepisami, to nie muszę się bać, że u mnie będzie jakaś wina. Trochę mnie uspokoiłeś :)

11
Inne / Odp: Opóźnienia Lewin Brzeski
« dnia: 13 Sierpień 2017, 20:11:11 »
Ale w raporcie nie jest napisane że winny jest dyżurny tylko jaka była przyczyna np przelozenie pod taborem a czy potem odsuwa się dyżurnego czy idzie do pudła bo był wypadek śmiertelny to zależy od zwierzchnków i organów ścigania.

Polecam zapoznać się z przyczynami pierwotnymi, bezpośrednimi i systemowymi
Jeśli rzeczywistą przyczyną jakiegoś zdarzenia kolejowego było nieprawidłowe działanie usrk, to wtedy też jest to do ustalenia? Tak się pytam, bo dostałem już skierowania na badania na nastawniczego w PLK. Powiedzmy, że zrobiłem wszystko według instrukcji, ale coś nie zadziałało jak potrzeba i się np. pociąg wykoleił. Na pulpicie wszystko ok. Nastawniczy bądź dyżurny ruchu wtedy nie jest winny? Trochę się boję tej odpowiedzialności, gdybym zrobił wszystko według przepisów i instrukcji, a okaże się, że PLK by próbowała wszystko zwalić na zwykłych pracowników. Dlatego nie wiem, czy warto w to dalej brnąć.

12
Inne / Odp: Opóźnienia Lewin Brzeski
« dnia: 10 Sierpień 2017, 22:40:39 »
I w takim przypadku kto jest winny? Nastawniczy, czy PLK?

13
Inne / Odp: Opóźnienia Lewin Brzeski
« dnia: 09 Sierpień 2017, 23:38:56 »
Gdzieś na facebooku czytałem, że powodem było rozprucie rozjazdu chyba nr 6 na stacji Lewin Brzeski przez pociąg pasażerski.
Swoją drogą, jeśli przykładowo został podany sygnał na semaforze zezwalający na jazdę (nie Sz) i została utwierdzona droga przebiegu, to czy wtedy jest możliwe rozprucie rozjazdu przez prawidłowo jadący pociąg według wskazań semaforów? Czy też usrk działają jak chcą?

14
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Rozkład od EN57-002 dla Liskowa (zmiany)
« dnia: 19 Styczeń 2016, 23:13:40 »
Ok.
1. Pociąg 4374 bierze wagony od 7673 oraz jakieś spod rampy. Jakiej rampy? Z placu ładunkowego? Od jakiego pociągu te wagony są?
2. Zdawczy do Ls (odj. 6476) z pociągu 7673 obojętnie gdzie mogą stać, czy mają się ładować na placu ładunkowym?
3. Pociągi 3491 oraz 4391 przyjechały i zmieniły numer kolejno na 3490 oraz 4390. Tych zmienionych numerów w rozkładzie nie ma. Czy mam użyć opcji uruchomienia nieplanowego pociągu? W numerach 3491 i 4391 jest podana cała trasa (nie kończą u mnie biegu).

15
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Rozkład od EN57-002 dla Liskowa (zmiany)
« dnia: 19 Styczeń 2016, 19:25:46 »
W debugowaniu nie mam nic o 6050. Wcześniejszy z Wilamowic 57102 się zainicjalizował normalnie. Zauważyłem w debugowaniu jeszcze takie coś:
6050 o=05:20/06:50
57102 o=06:10/06:35
Czyli on się inicjalizuje o 5:20. Może czas inicjalizacji zależy od typu pociągu?
06:10:00.506: [SWDR] 57102 k=True
06:20:00.819: [SWDR] 3615 k=True
06:25:00.819: [SWDR] 64288 k=True
06:26:00.219: [SWDR] 4471 k=True
06:35:00.010: [SWDR] 6318 k=True
06:36:00.010: [SWDR] 66188 k=True
06:41:00.010: [SWDR] 46885 k=True
06:48:00.010: [SWDR] 44019 k=True
06:52:00.010: [SWDR] 3617 k=True
07:05:00.014: [SWDR] 4685 k=True
07:09:00.014: [SWDR] 187 k=True
07:09:00.014: [SWDR] 34113 k=True
07:15:00.014: [SWDR] 7673 k=True
Niektóre pociągi pasażerskie się nie mieszczą w peronach, np. ten dzielony pociąg do Wilamowic i Liskowa Miasta o raz kilka innych.

Strony: [1] 2