Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Paweł Piotr

Strony: [1]
1
Ruch kolejowy / "Poradnik dyżurnego SPK"
« dnia: 23 Grudnia 2020, 15:31:07 »
Pulpit z podstawowymi błędami, tłumaczenie obsługi to po prostu bełkot, widzieliście to?
https://www.youtube.com/watch?v=YZKxOI_Uckg

2
Ruch kolejowy / Absurdy kolejowe
« dnia: 03 Października 2020, 13:58:27 »
Proszę na zdjęciu zlokalizować wskaźniki W 5 (po torze lewym niski, na tle słupa trakcyjnego) a następnie zlokalizować powrotne tarcze manewrowe i porównać ich położenie względem wskaźników W 5...
[stacja Bronów, linia 272 (Id-12)]

3
Urządzenia srk / Do zolwik
« dnia: 07 Maja 2017, 21:54:19 »
Do zolwik -
Brak plomb na przyciskach dPo i dKo, brak oznaczeń izolacji torowych, kompozycja pulpity nieszczęśliwa - przyciski i liczniki sygnałów zastępczych powinny być umieszczone u góry pulpitu po tej stronie, po której są umieszczone semafory - po lewej i prawej stronie, brak posterunku stwierdzenia końca pociągu z lewej strony stacji (szlaki są nieizolowane).
A co to jest za rozwiązanie oznaczone czerwoną ramką 1 i 2? jak nastawnia ma sterować sygnałami Sz bez jakiejkolwiek kontroli położenia zwrotnic?

4
Inne / Czołowe zderzenie pociągów w Warszawie
« dnia: 26 Maja 2012, 15:05:57 »
Zaprezentowany przez TVN film z kabiny maszynisty pociągu SKM wyjaśnia wszystko.
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,czolowe-zderzenie-pociagow-oczami-maszynisty,46345.html

5
ISDR - Tematy ogólne / Pytanie
« dnia: 22 Listopada 2011, 18:52:02 »
Mam pytanie - dlaczego utwierdzenie drogi przebiegu manewrowego jest pokazywane na pulpicie tylko poprzez podświetlenie szczelin dróg zwrotnicowych, a nie ma podświetlenia odcinka izolwanego toru, na który jest realizowana droga przebiegu manewrowego (oczywiście w przypadku, gdy ten tor jest wolny)? Czy jest to oparte na jakimś przepisie?

Strony: [1]