ISDR - Symulator prowadzenia ruchu kolejowego
Forum Główne => Inne => Wątek zaczęty przez: EN57-002 w 27 Styczeń 2015, 17:00:13
-
Trudne warunki zimowe dotarły nawet do symulatora. Opóźnienia po 334 i 496min się zrobiły składom.
-
Nie wszyscy tak ładnie odśnieżyli rozjazdy, jak ty :)
-
Albo grzałki zastrajkowały...
-
Nieumiejętna obsługa grzałek, też może doprowadzić do "usterki". ;)
-
Na pewnej węzłowej stacji porównywano zużycie pradu w grzałkach w dwu następujących po sobie zimach. Przy w miarę cieplejszej i bez śnieżnej zimie zużyto więcej prądu jak w poprzedniej i chłodniejszej, i z większymi opadami. Zebrała się komisja d/s zużycia prądu w grzałkach złożona z osób kompetentnych w rzeczonej sprawie i obradowała. Efektem tych obrad było protokół z posiedzenia sporządzony w kilku egzemplarzach z odpisami do zainteresowanych komórek. Pod protokołem zebrano podpisy członków i rozesłano do w/w.
-
Ale i tak jak będziesz używał grzałek, nawet przy -12, to potem komisja Cię rozliczy że:
- grzałki były nie potrzebnie włączone, wszak rozjazdy przy tej temperaturze się przekładały
- grzałki zużyły za dużo prądu, co naraziło spółkę na straty
- grzałki nie są przystosowane do pracy w takiej temperaturze,
Czyli jak widzisz nie zależnie co zrobisz zawsze wynajdą przepis aby Cię ukarać.
-
Najlepiej dajcie to zadanie na maturę, żeby policzyli, czy dług najlepiej spłacić we franku, rublu, a może najlepiej się zwolnić z kolei.
A jak nie ma ruchu, to wyciągajcie żarówki z pulpitu, żeby się nie paliły i nie marnowały "prądu".
-
@ Jak zwolnić, odpracować trzeba!
A co wymyślą dla pracownika jeśli grzałki załączają się automatycznie?
BTW czytając tytuł pomyślałem o prośbie o śnieg w podglądzie gruntu :)
-
No przecież jest. Biało wszędzie :P