Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - goofy212

Strony: [1]
1
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 07 Maj 2017, 21:29:19 »
Wrzucam poprawioną wersję Podg mojego autorstwa. Poprawiłem przyciski semaforów, dodałem plomby, poprawiłem opisy przycisków zwalniania przebiegu i drobne szczegóły. Reszta jest tak jak na rzeczywistym pulpicie tego posterunku.

2
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 06 Maj 2017, 20:48:32 »
Ja mogę wymienić tylko podstawowe błędy.
1. Złe nazwy semaforów.
2. Zła numeracja rozjazdów.
3. Zbyt długie plany świetlne. Mam tu na myśli długość torów w peronach i nie tylko w Dozownikowie.
4. Brak przycisków doraźnych dPo i dKo oraz ich liczników i plomb .
5. Brak wykolejnic w miejscach w których są wymagane.
6. W Podg Rybno bezsensowne przejście 76/77. (Przynajmniej dla mnie)
7. Braki w opisach odcinków
8. Nie ma możliwości manewrów w Dozownikowie, brak przycisków od tarcz manewrowych
9. Brak Przycisków Kr, Iz oraz doraźnego zwalniania przebiegu

3
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 06 Maj 2017, 17:21:02 »
Paweł Piotr odpowiadając na twoje pytanie.
1. Mój błąd.
2. Plomb na dKo nie zakładałem, a w rzeczywistości liczników dla dPo nie ma.
3,4,5,6,7,9 Tak jest na prawdziwym pulpicie na tym Podg.
8. Nie wiedziałem, będę pamiętał.
11. W rzeczywistości blokada została wyłączona dla tego szlaku i wprowadzono TZP.
? Dlaczeg zwrotnica nr5 przestawia się wraz zwrotnicą nr6 jak przecież można odzielnie zrobić że zwrotnica nr5 bez nr6 nastawia się?
Zwrotnice są sprzężone ze sobą. Po co utrudniać życie kolejnym przyciskiem, skoro w zależnościach te dwie zwrotnice muszą być albo w + albo w - dla jednego przebiegu, inaczej nie utwierdzisz, a co za tym idzie nie postawisz semafora.

4
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 06 Maj 2017, 14:38:31 »
Panowie bez obrazy, ale chyba ani razy prawdziwego pulpitu na oczy nie widzieliście, a tym bardziej nie obsługiwaliście (nie mówię o naszym programie). Jak widziałem pierwszy raz prawdziwy pulpit na żywo to wygląda zupełnie inaczej. Każdy pulpit się różni, ale są budowane wg tych samych zasad, a nie na "widzi mi się" montera.
Ja daję na pokaz moje odwzorowanie prawdziwego pulpitu z posterunku odgałęźnego. A fachowców proszę o opinię. Wzorowałem się na zdjęciach oryginalnego pulpitu.

5
Inne / Odp: praca jako nastawniczy
« dnia: 22 Marzec 2017, 11:46:30 »
Lepiej siedziec na duzej węzłowej stacji czy gdzies we wsi?
To samo pytanie zadałem pracownikowi PLKi z ponad 20-letnim stażem w tej branży. Powiedział, że zdecydowanie lepiej jeśli zaczyna człowiek na większej stacji, a przynajmniej na takiej gdzie jest duży ruch, z jednej prostej przyczyny.  Czytuję "Tam nauczysz się szybko podejmować decyzję, panować nad sobą i nerwami. Po za tym tam masz od groma rozjazdów, drążków, bloków idt. Jeśli to ograniesz, to dasz sobie radę wszędzie. A jak ty zaczniesz na takich stacjach jak tu, że pociąg jedzie raz na 2 godziny, to jak kiedyś dostaniesz przydział na takie duże to sobie nie dasz rady, jak zjedzie Ci się kilka pociągów, a po drodze jeszcze musisz wypełniać dzienniki itd."

6
Tak mam i ja, ale tylko w dodatkowym oknie podglądu, na właściwym oknie tego nie ma i wszystko działa poprawnie.

7
Testowo / Odp: Rozwiązanie drogi przebiegu
« dnia: 21 Maj 2014, 14:31:53 »
Witam!
Mam mały problem z rozwiązaniem przebiegu. Chciał bym zerwać plombę, ale nie wiem jak. W dokumentacji na temat rozwiązywania przebiegu, nic nie znalazłem jak zerwać plombę. 

Strony: [1]