Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ISEDRmaciej92

Strony: [1] 2
1
Kraków Główny / Odp: Brak DzKr na pulpicie
« dnia: Dzisiaj o 08:57:47 »
Przyciski są i działają , wiem bo sam korzystałem. Obejrzyj pulpit lewy, na dole , tylko dobry nr trzeba obsłużyć .

No właśnie o tym mówię, że dzwonek (sygnał rozprucia) wyłączą się po obsłudze przypisanego do niego przycisku.

2
Kraków Główny / Odp: Brak DzKr na pulpicie
« dnia: Wczoraj o 20:34:42 »
A to nie jest tak, że dzwonek (sygnał rozprucia) wyłącza się po obsłużeniu właściwego plombowanego przycisku?

Wiem, że na poprzednich pulpitach (typu Testowo....) Był taki przycisk, po którego obsłudze załączał się dzwonek... Ale nie wiem czy on do czegoś tam był czy tylko jako "ozdoba" 🙈 opisany był właśnie chyba jako DzKr ... Ale głowy uciąć nie dam :D

3
Zrobiłem cały tydzień od poniedziałku 7.00 do poniedziałku 7.00 oprócz jednego pociągu, który nie przyjechał (już nawet nie pamiętam który to był) wszystko przyjeżdżało planowo. Nawet po wstawieniu opóźnień na powyżej 50% te opóźnienia były takie.... Że prawie ich nie było... Ale nie było tak, żeby KGZ mi nie wysłał loki do manewrów.

4
Kraków Główny / Odp: Wjazdowy do przedmieścia
« dnia: 06 Listopad 2024, 16:23:25 »
Tak, wszystko aktualne

Czy możesz załączyć plik zapisanego stanu w którym widać ten problem? Nie spotkałem się z takim działaniem. Może był jakiś pociąg nadmiarowo zgłoszony, albo jakiś nie pojechał, i KPm cały czas ma go "w kolejce" i czeka aż wjedzie?

Pozdrawiam

Witam serdecznie,
przepraszam, że z tak długim opóźnieniem odpisuje na wiadomość, jednak nie logowałem się do forum.
Udało mi się dojść samodzielnie do tego co się "odwaliło" i potwierdzam.... musiałem dwa razy zgłosić sobie
któryś z pociągów....

Przepraszam za zaniepokojenie i również pozdrawiam ;)

5
Kraków Główny / Odp: Wjazdowy do przedmieścia
« dnia: 22 Październik 2024, 04:47:52 »
Czy semafor wjazdowy do Przedmieścia stanowi element integralny sterowania stacją Kraków Główny na nastawni KG z pulpitem AC-20? A gdzie on się znajduje w symulacji KG? I jeszcze jedno pytanie - co jest podstawą normalnego prowadzenia ruchu na szlaku KG - Przedmieście?

Moim zdaniem stanowi integralny element, ponieważ przykładowo gdyby cały czas wisiał na S1 koniec końców z symulacji nie będzie dało się korzystać, i skoro widać go na podglądzie terenu (odpowiedź na drugie pytanie) to musi coś w tym być... gdyby było inaczej i ten semafor nie byłby istotny, to autor by go zapewne tam nie ustawiał.
Zgodnie z załącznikiem do folderu symulatora "Dokumentacja stacji Kraków Główny" stanowiącym niejako Regulamin Techniczny Stacji - szczegółowo opisane jest w działce 2 "Sposób prowadzenia ruchu na przyległych szlakach (odstępach)", że na szlaku pomiędzy posterunkiem KG, a KPm ruch pociągów prowadzony jest na podstawie półsamoczynnej dwukierunkowej blokady liniowej  typu Eap.

6
Kraków Główny / Odp: Wjazdowy do przedmieścia
« dnia: 19 Październik 2024, 21:46:40 »
Tak, wszystko aktualne

7
Kraków Główny / Wjazdowy do przedmieścia
« dnia: 18 Październik 2024, 18:04:39 »
Witam,
Zastanawiam się czy to błąd, czy poprawne działanie symulacji.
Ostatnim czasem zauważyłem, że po wyprawieniu pociągu na tor szlakowy do Przedmieścia blokada wraca do neutralnej pozycji, a wjazdowy cały czas wyswietla sygnał zezwalający na jazdę z maksymalną dozwoloną szybkością.

Czasami jest tak, że ten semafor wjazdowy świeci sobie tak przez kilka pociągów i dopiero za którymś razem zmienia się na S1.

8
Dzięki wielkie ;)
O niebo lepiej teraz się działa :D

9
Popieram, dźwięk ten jest nie do zniesienia w ciągu dłuższej rozgrywki  :/

10
Tomaszów Mazowiecki / Wykaz ostrzeżeń
« dnia: 01 Sierpień 2024, 10:44:54 »
Witam serdecznie
Pytanie może i głupie oraz chyba nie w tym dziale jednak sugerowałem się tym, że chodzi mi o stację Tomaszów Mazowiecki.
Ktoś wie czy znajdę gdzieś te ograniczenia (ostrzeżenia) które otrzymują Vmaszyniści pociągów towarowych, które zwalniają mi do V=0 w torach stacyjnych celem odwzorowania odebrania właśnie tych ostrzeżeń ;) Jako Dyżurni Ruchu Dysponujący powinniśmy znać treść wydawanych ostrzeżeń ;)

11
Dziękuję za konkretne odpowiedzi ;)

12
Witam,
Czy u Was również występuje taki sam problem?
Nie mam możliwości usunięcia wskaźników D1, które były ustawione już z chwilą zainstalowania (przed Wk13 i 113) ponadto nie jestem w stanie przełożyć ani korkować wykolejnicy nr 69.

13
Tomaszów Mazowiecki / Odp: Do czego służą....
« dnia: 17 Marzec 2024, 15:14:49 »
Dzięki za pomoc ;)
Można zamknąć wątek

14
Tomaszów Mazowiecki / Do czego służą....
« dnia: 04 Marzec 2024, 17:55:13 »
Witam serdecznie,
Czy jest ktoś w stanie mi pomóc i wyjaśnić do czego służą przyciski
L111/112, L51, L52, L55/wk55, L56... szukam w dokumentacji, ale nie mogę znaleźć.

15
Inne / Praca w PLK
« dnia: 02 Luty 2024, 14:02:54 »
Witam serdecznie,
Nie mogłem znaleźć podobnego tematu więc pomyślałem o utworzeniu nowego wątku.
Ostatnim czasem na mojej stacji, z której często korzystam pojawiły się ogłoszenia dotyczące
M.in. ofert pracy w zawodzie zwrotniczy, nastawniczy, dyzurny ruchu.....

Myślicie, że w liście motywacyjnym można wpisać "upalanie od 5 lat w ISDR" :D i zaliczą to do
doświadczenia zawodowego :D hehe pytam oczywiście humorystycznie ;)

Strony: [1] 2