Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - melis

Strony: [1] 2 3 4 ... 25
1
Urządzenia srk / Odp: Typy urządzeń sterowania ruchem kolejowym
« dnia: 03 Listopad 2024, 20:53:40 »
nawet kluczowe udałoby się dodać.
Wynika z tego, że masz pewność swej racji ;) zgłoś się zatem do autora oprogramowania, bo każda fachowa pomoc, jest na wagę ;)

2
Inne / Odp: Książka "Ostre cięcie" Karola Trammer
« dnia: 23 Październik 2024, 15:59:48 »
Dziękuję bardzo za kawałek rzetelnej recenzji :)

3
Kraków Główny / Odp: Granie przez teamviewer
« dnia: 17 Październik 2024, 14:59:06 »
Całkiem ciekawy sposób zabawy. Nawet jeśli miałby być kłopot z myszą, to jeden może być od dokumentacji i poleceń, mając cały czas wgląd w sytuację.

4
Ruch kolejowy / Odp: Wypadki kolejowe (wydzielone z: Egzamin zawodowy...)
« dnia: 09 Październik 2024, 18:56:02 »
Czy temat będzie jeszcze kontynuowany? I pytanie, czy masz może opis wypadku na stacji Jęzor Centralny? (Kopalnia Piasku Szczakowa)

5
Kraków Główny / Odp: Wjazd spod semafora G na tor 11
« dnia: 05 Październik 2024, 11:03:44 »
P.s. ja przez godzinę przebrnąłem przez 6 minut symulacji.
To witaj w klubie. Ja za cienki w uszach jestem na KG :D A pdf z opisem co i jak na pewno powstanie prędzej czy później.

6
Inne / Odp: Dokumentacja dyżurnego ruchu w wersji MS Excel
« dnia: 04 Październik 2024, 20:03:49 »
Ale ja śleeeepy jestem :D szok. Dzięki serdeczne! No ślepa kura. Bez ziarna :D

7
Inne / Odp: Dokumentacja dyżurnego ruchu w wersji MS Excel
« dnia: 04 Październik 2024, 16:05:41 »
Na serwerze Discord projektu
ISDR ma kanał na serwerze Discord?

8
Kraków Główny / Odp: Wjazd spod semafora G na tor 11
« dnia: 03 Październik 2024, 17:07:56 »
No i gdzie można przećwiczyć cokolwiek przed Krakowem? Na Testowie czy Tomaszowie Mazowieckim, gdzie wielkość tych posterunków i skomplikowanie ruchu razem wzięte nie sięga nawet 25% tego, co mamy w Krakowie?
Np na Liskowie też, gdzie stacja jest już jednak większa. Ale nie w tym rzecz. Chodzi o poznanie zasad, a wielkość stacji straci na znaczeniu. Tzn ok, dużo więcej pracy, ale istotne są zasady. I nie chodzi o to, że używać program mogą tylko profesjonaliści, ale o to, że podstawowa instrukcja została napisana bardzo starannie i kosztowała nie mało wysiłku. Teraz dodaj opisy posterunków, rozkłady jazdy oraz ich opisy, pracę nad samym posterunkiem...

9
Kraków Główny / Odp: Wjazd spod semafora G na tor 11
« dnia: 03 Październik 2024, 11:18:40 »
Po to są mniejsze posterunki z różnymi rozwiązaniami i dokumentacja ogólna, plus Instrukcja Ir-1. Jeśli ktoś zaczynać chce od posterunku Kraków Główny, nie mając bladego pojęcia o tej pracy to...szybko porzuci nawet marzenia, o zawodzie dyżurnego ruchu.

10
Kraków Główny / Odp: Kraków Gł
« dnia: 02 Październik 2024, 20:04:20 »
Rzeczywiście w menu pomoc->aktualizacja znajduje się nowa wersja programu. Dziękuję Panie Paweł ogromnie!!!

11
Tomaszów Mazowiecki / Odp: Skrzynki nie podają wjazdowego
« dnia: 28 Wrzesień 2024, 21:12:26 »
Prościej jest dać rozkaz S z nakazem minięcia wjazdowego semafora S. wprowadzić TZP i wyprawić następny pociąg 21200. Wszystko wróci do normy.

12
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Rozkład od EN57-002 dla Liskowa (zmiany)
« dnia: 21 Wrzesień 2024, 10:56:22 »
No i zrobienie stanów początkowych nie jest żadnym kłopotem, a wymagane najbardziej wtedy, kiedy mamy wprowadzone uzależnienia danych numerów składów od innych, jak w rozkładzie od @MaKu, gdzie o świcie musi zostać wysłany skład 962, bo bez niego Tefama nie wypuści już niczego z nr 9xx. W innym wypadku wszystko będzie działać ok bez tych plików stanów początkowych. W przeciwieństwie do starszego Testowa, pliki początkowe symulacji, jak ktoś wspomniał wcześniej, trzeba ładować ręcznie, bo Lisków nie potrafi ich zapisać jako integralną część symulacji. W wypadku tego rozkładu w zupełności wystarczy w isdr.ini dać wcześniejszą godzinę rozpoczęcia np 5:00, ale bez czasu zapisu. I tyle w sumie. A te opóźnienia relacji nie są żadnym kłopotem, albowiem podczas tworzenia plików ze stanem początkowym, wszystkie wpisy opóźnień są ignorowane, ustawione na 0, więc niczego by nie trzeba było zmieniać.

13
Ruch kolejowy / Odp: Prowadzenie ruchu na szlaku z bocznicą kolejową
« dnia: 19 Wrzesień 2024, 20:40:37 »
Dziękuję. Rzeczywiście od razu powinienem udać się do Ir-1, jej odpowiedniej działki. Leń.

14
Ruch kolejowy / Prowadzenie ruchu na szlaku z bocznicą kolejową
« dnia: 19 Wrzesień 2024, 11:43:58 »
Witajcie. Zdążyłem się zorientować, że jeśli w pobliżu bocznicy nie ma posterunku ruchu/pomocniczego, to wjazdy i wyjazdy mogą być prowadzone na sygnały zastępcze - jeśli w rejonie występuje sygnalizacja. Jednak zastanawia mnie inna kwestia i nie potrafię znaleźć o tym informacji - Jeśli stosowny zapis istnieje to wystarczy jak ktoś napisze o tym fakcie, a znajdę wtedy, choćbym miał całą Ir-1 przeczytać od a do z wzdłuż i w poprzek. Czy pociąg jadący od stacji A, może wykonać prace na bocznicy i wrócić do stacji A? Czy jednak musi udać się do stacji B, aby móc dopiero wrócić do stacji A?

15
Inne / Odp: Książka "Ostre cięcie" Karola Trammer
« dnia: 17 Wrzesień 2024, 19:15:49 »
Dzięki za odpowiedzi. Kusiła mnie ta pozycja, teraz przynajmniej wiem, że zasadnie.

Strony: [1] 2 3 4 ... 25