Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MK

Strony: 1 [2]
16
Testowo / Odp: TW - zgłaszanie błędów
« dnia: 31 Maj 2011, 22:14:50 »
Na 100% nie jestem pewien, ale z tego co pamietam to sprawdziłem okienka usterek i nic tam nie było. Podświetlone było nie tylko utwierdzenie zwrotnicy 11, ale i sąsienie kostki do semafora D.

17
Testowo / Odp: TW - zgłaszanie błędów
« dnia: 30 Maj 2011, 22:14:53 »
Kilka dni temu miałem taką sytuację: wysyłałem przy pomocy tarcz manewrowych pociąg 8862 z torów ładunkowych z tor 3b, a następnie na tor 3a (tarczą Tm13). Następnie ustawiłem przebieg wyjazdowy spod semafora D. Pociąg wyjechał, a przebieg się nie rozwiązał - dalej był podświetlony na biało.
Nie wiem czy zrobiłem jakiś błąd, czy to tak ma być.
Z tego co pamietam to mimo podświetlonego przebiegu (manewrowego od Tm13??) dało się na ten tor wpuścić pociąg od strony Ślemienia. Po odjeździe pociągu z tego toru oczywiście wszystko normalnie wygasło.

18
Testowo / Odp: TW - zgłaszanie błędów
« dnia: 24 Maj 2011, 21:57:06 »
Przecież na podglądzie terenu wyświetla się taka czerwona mała linia, co oznacza, że spona znajduje się na rozjeździe. Przybliż troche widok.

Dzieki,  nie zauwazyłem tego (faktycznie trzeba powiększyć). Czyli w symulatorze prawie wszystko jest przewidziane.

19
Testowo / Odp: TW - zgłaszanie błędów
« dnia: 24 Maj 2011, 14:09:25 »
Mam małą sugestię. W przypadku założenia spony na uszkodzony rozjazd nie można na podglądzie ani w menu kontekstowym zobaczyć, że jest założona. Może by np na menu kontekstowym mogło być to uwidocznione - gdy nie ma spony to aktywna tylko opcja zakładania, s gdy założona to tylko opcja zdejmowania.

20
Testowo / Odp: Różności
« dnia: 21 Maj 2011, 12:05:02 »
Ja robię tak:
Przyjeżdża ET22 z SM42, ET22 odstawiam na żeberko, (w rozkładzie zarówno 871 jak i 891 jest wyraźne 'S' przy rodzaju pociągu więc jadą w trakcji spalinowej), wysyłam 871 do TF z SM42, wraca on jako 872, potem tą SM42 do TZ i ona też wraca, wszystko podpinam, zwykle na torze szóstym, wymieniam wcześniej wagony przy placu ładunkowym i wsio :)

Dzięki!
Widzę, że mój problem wynikł z tego, że coś się zmąciło z rozkładem jazdy. Nie było tam pociągów nr 871, 872, 891. Wczytałem teraz od nowa, są te pociągi i godziny odjazdów/przyjazdów pasują, żeby zrobic tak jak piszesz.

21
Testowo / Odp: Różności
« dnia: 21 Maj 2011, 11:51:22 »
A czy ty w ogóle rozumiesz na czym polega praca manewrowa?

Nie rozumiem, dlaczego od razu na mnie naskakujesz?!
Chodzi mi o to, jak postępować zgodnie z konwencją przyjętą w symulatorze "Testowo" - czy mam sobie ściągnąć wcześniej lokomotywę manewrową, czy używać tej, która przyjechała w trakcji podwójnej z pociągiem (wtedy jeden z pociągów zdawczych musiałby pójść z ET22), czy stworzyć rozkład dla dodatkowych pociągów zdawczych (bo nie ma ich wypisanych w rozkładzie jazdy) itp.

Przy okazji gratuluję Autorom symulatorów "Testowo Wschód" i "Testowo Fabryczne" doskonałego pomysłu i jeszcze lepszej realizacji! Mam nadzieję, że będzie się to wszystko dalej rozwijać w tym kierunku.

22
Testowo / Odp: Różności
« dnia: 20 Maj 2011, 23:47:51 »
Witam wszystkich
Mam pytanie dotyczące Testowa Wschód i rozkładu jazdy: co należy zrobić z poszczególnymi grupami wagonów pociągu 88771 (przyjazd 13.40). Nie mogę w rozkładzie znaleźć zdawczych 871 i 891, ponadto nie wiem skąd wziąć dla nich lokomotywy oraz gdzie (i czym) wysłać podmienioną grupę wagonów z torów ładunkowych
P.S. Nie chciałem zakładać na takie pytanie nowego wątku, dlatego tutaj post wsadziłem

Strony: 1 [2]