Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 7 8 9 [10]
91
Kraków Główny / Odp: 336025
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 01 Październik 2024, 14:28:12 »
Zgodnie z uwagami do RJ - lokomotywy należy wysłać jako jazda manewrowa do KGZ po torze 5.
92
Kraków Główny / Odp: Dzienniki ruchu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 01 Październik 2024, 14:27:36 »
Kraków Płaszów - jak dla szlaku dwutorowego z sbl
Kraków Przedmieście - jak dla szlaku dwutorowego z blokadą półsamoczynną
Kraków Główny Zachód:
- dla torów 1, 2 (LK133) - jak dla szlaku dwutorowego z blokadą półsamoczynną
- dla torów 3, 4 (LK118) - jak dla szlaku dwutorowego z blokadą półsamoczynną
- dla toru 5 - jazdy manewrowe z telefonicznym zapowiadaniem (z wpisywaniem godzin dania pozwolenia, odjazdu, przyjazdu); dla składów od/do pociągów zapowiadane i wpisywane są numery pociągów z zerem na początku, dla lokomotyw luzem - "lok" i kolejne numery parzyste lub nieparzyste w dobie, zależnie do kierunku
93
Kraków Główny / 336025
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mechanik BP dnia 01 Październik 2024, 13:02:10 »
O co chodzi z poc 336025 "manewr na KGZ 3"? przyjeżdża on z KGZ i mam go tam z powrotem wysłać czy jak?
94
Kraków Główny / Dzienniki ruchu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez adriankwiat dnia 01 Październik 2024, 11:18:44 »
Jakie dzienniki ruchu R-146 się prowadzi na Krakowie Głównym (i w jaki sposób)?
95
Tomaszów Mazowiecki / Odp: Skrzynki nie podają wjazdowego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez melis dnia 28 Wrzesień 2024, 21:12:26 »
Prościej jest dać rozkaz S z nakazem minięcia wjazdowego semafora S. wprowadzić TZP i wyprawić następny pociąg 21200. Wszystko wróci do normy.
96
Tomaszów Mazowiecki / Odp: Skrzynki nie podają wjazdowego
« Ostatnia wiadomość wysłana przez HubertusPL dnia 28 Wrzesień 2024, 12:17:49 »
Dla skrzynek wyślij iinfo że poc 254010 jest zatrzymany, Poc. 254010 daj Nakaz Jazdy do Semafora Wjazdowego swojego, wprowadz TZP po torze nr 2 dla Skrzynek, wyślij info skrzynką że odjechał i daj nakaz jazdy Poc. 254010 w kierunku Skrzynek i skrzynki dadzą wjazd
Po ponad dwóch miesiącach wróciłem na tamten sav, prawdę mówiąc to już miałem odpuścić temat i zwalić winę na to, że może ja coś zepsułem. Generalnie to zrobiłem nowy sav i zdecydowałem, że będę się na nim pilnować, a w szczególności mieć na oku skrzynki. Na tym drugi wystąpił ten sam problem, wtedy uznałem, że najlepiej będzie wykorzystać metodę nadesłaną przez ciebie. Dziękuję za pomoc, pomogło, dobrze wiedzieć, że w taki sposób można "odblokować" skrzynki. Jest to dobry sposób, jednak chcąc, nie chcąc nie zmienia faktu, że z AI Skrzynek jest coś nie tak, z żadnym innym posterunkiem nie miałem takich problemów, a bywało, że potrafiłem naprawdę bardzo nakombinować. Jeszcze raz Dziękuję.

Pozdrawiam
97
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Rozkład od EN57-002 dla Liskowa (zmiany)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez melis dnia 21 Wrzesień 2024, 10:56:22 »
No i zrobienie stanów początkowych nie jest żadnym kłopotem, a wymagane najbardziej wtedy, kiedy mamy wprowadzone uzależnienia danych numerów składów od innych, jak w rozkładzie od @MaKu, gdzie o świcie musi zostać wysłany skład 962, bo bez niego Tefama nie wypuści już niczego z nr 9xx. W innym wypadku wszystko będzie działać ok bez tych plików stanów początkowych. W przeciwieństwie do starszego Testowa, pliki początkowe symulacji, jak ktoś wspomniał wcześniej, trzeba ładować ręcznie, bo Lisków nie potrafi ich zapisać jako integralną część symulacji. W wypadku tego rozkładu w zupełności wystarczy w isdr.ini dać wcześniejszą godzinę rozpoczęcia np 5:00, ale bez czasu zapisu. I tyle w sumie. A te opóźnienia relacji nie są żadnym kłopotem, albowiem podczas tworzenia plików ze stanem początkowym, wszystkie wpisy opóźnień są ignorowane, ustawione na 0, więc niczego by nie trzeba było zmieniać.
98
Ruch kolejowy / Odp: Prowadzenie ruchu na szlaku z bocznicą kolejową
« Ostatnia wiadomość wysłana przez melis dnia 19 Wrzesień 2024, 20:40:37 »
Dziękuję. Rzeczywiście od razu powinienem udać się do Ir-1, jej odpowiedniej działki. Leń.
99
Ruch kolejowy / Odp: Prowadzenie ruchu na szlaku z bocznicą kolejową
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł Piotr dnia 19 Wrzesień 2024, 20:00:31 »
Przeczytaj sobie dokładnie § 34 Prowadzenie ruchu pociągów do obsługi bocznic z instrukcji Ir-1 (R-1) i wszystko będzie jasne.
100
Ruch kolejowy / Prowadzenie ruchu na szlaku z bocznicą kolejową
« Ostatnia wiadomość wysłana przez melis dnia 19 Wrzesień 2024, 11:43:58 »
Witajcie. Zdążyłem się zorientować, że jeśli w pobliżu bocznicy nie ma posterunku ruchu/pomocniczego, to wjazdy i wyjazdy mogą być prowadzone na sygnały zastępcze - jeśli w rejonie występuje sygnalizacja. Jednak zastanawia mnie inna kwestia i nie potrafię znaleźć o tym informacji - Jeśli stosowny zapis istnieje to wystarczy jak ktoś napisze o tym fakcie, a znajdę wtedy, choćbym miał całą Ir-1 przeczytać od a do z wzdłuż i w poprzek. Czy pociąg jadący od stacji A, może wykonać prace na bocznicy i wrócić do stacji A? Czy jednak musi udać się do stacji B, aby móc dopiero wrócić do stacji A?
Strony: 1 ... 7 8 9 [10]