Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Droznik

Strony: [1] 2 3 4 ... 19
1
Ruch kolejowy / Odp: Przyjęcie pociągu
« dnia: 06 Styczeń 2018, 00:11:00 »
Pierw się sprawdza jaka jest długość składu i dobiera się tor. Jeśli już Ci się tak stało to zjedź z rozjazdów, odrób je i jeśli masz możliwość to skład cofnij już na położeniu plusowym rozjazdów. Owszem może być że nie masz takiej możliwości, to wtedy skład na przejazd zgłaszasz do SOK że przejazd będzie zamknięty na X czasu z powodu długiego pociągu. Gdy to nie pomaga, dzownisz gdzie trzeba i robisz awanturę, tylko pierw pamiętaj że Ty będziesz winny że nie sprawdziłeś długości składu pociągu

2
Ruch kolejowy / Odp: Dzienniki
« dnia: 28 Styczeń 2017, 19:41:03 »
Bydgoszcz Główna, Szlachta, Głuchołazy. Jeśli mnie pamięć nie myli to będzie ze 30 nawet posterunków z sygnałem Rd1

3
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 01 Wrzesień 2016, 11:28:48 »
Jeśli zatrudniałaś się w firmie PKP PLK, to kurs jest bezpłatny a umowę masz od "ręki". Koszt kursu pokrywa pracodawca ale w zamian tego Ty musisz odpracować to, czyli tzw "lojalka".
Jeśli zatrudniałaś się w innej firmie to już tylko twoja decyzja, ale mi coś tu nie pasuje.

4
Inne / Mundur kolejowy na sprzedaż
« dnia: 20 Lipiec 2016, 09:18:16 »
Witam, jak w temacie
http://olx.pl/oferta/mundur-kolejowy-CID87-IDgFaOT.html#1012a831d2

Wymiary 182/100/90 spodnie na 182/90. Możliwa negocjacja a także wymiana.

Pozdrawiam

5
Ale o co chodzi? Masz wolną towarową i loka do manewrów to spokojnie możesz zepchnąć tam skład i poczekać na właściwego loka. Przepisy nie zabraniają takiego manewru a i Ty musisz sobie usprawnić pracę. Pamiętam jak kiedyś pociąg kolonijny z młodzieżą trzymałem 20 min na grupie towarowej i jakoś nic się nie działo

6
Inne / Odp: Kariera w PLK
« dnia: 25 Maj 2016, 19:04:07 »
Tiaa ponad partyjny on jest :)
Jeśli chcesz na serio pracować w PLK to musisz się uzbroić w cierpliwość niektórzy nawet rok czasu czekają na informację. Dobrze by było abyś się przejechał sam do wymarzonej sekcji gdzie chcesz pracować bądź zakładu i się przypomniał o sobie.

7
Inne / Odp: Kariera w PLK
« dnia: 20 Maj 2016, 16:45:35 »

8
Ruch kolejowy / Odp: Wyprawy pociągów po wymianie wagonów
« dnia: 04 Maj 2016, 20:43:03 »
- Dyżurny podaje analizę xxx metrów, 336 brutto, lokomotywa xxx
- Policz jeszcze raz
- Policzyłem i podaje jeszcze raz xxx metrów 336 brutto, lokomotywa xxx
- A ja mówię policz na spokojnie jeszcze raz
- No nic innego mi nie wyjdzie, xxx metrów 336 brutto.
- Popatrz na rozkład zobacz dane i jeszcze raz policz
- AAA dobra widzę xxx metrów, 335 brutto lokomotywa xxx. Policzyłem wszystkie muchy w pociągu i tak mi wyszło.
- No teraz się zgadza, można jechać.

9
Inne / Odp: Zawiadowca - zakres obowiązków
« dnia: 14 Marzec 2016, 08:06:21 »
A Ty myślisz że nie jestem już w Liskowie zawiadowcą?? :))

10
Inne / Odp: Zawiadowca - zakres obowiązków
« dnia: 12 Marzec 2016, 14:12:29 »
A ja gdy zostanę zawiadowcą to przed świętami będzie grało cały dzień utwór zespołu Coma " Nie wierze sku.....nom". Kto przyjdzie odwiedzić z życzeniami ten usłyszy taki oto utwór :))
Radio w pracy?? Jest wiele lepszych rzeczy do słuchania, np stukot kół na łączeniu szyn ;p

11
Ruch kolejowy / Odp: Zamknięcie toru
« dnia: 06 Marzec 2016, 19:41:44 »
Zawsze zamykasz tor szlakowy gdy wysyłasz coś po zdechlaka co wiąże się z rozkazem R 305. Czas jaki się podaje to jak głosi że nie da rady jechać i żąda pomocy, bo co innego jak powie że naprawia się albo jeszcze próbuje.
Takie sytuacje zdarzają się rzadko ale są prawdziwe, sam znam 2 opowieści że pierw zdechła jedna jednostka, więc szybko uruchamiamy rezerwę która notabene miała być do pomocy a i ona zdechła jeszcze nie dojeżdżając do zdechlaka więc trzeba było 3 jednostkę załatwiać co by udrożniła tamte. Druga historia mało śmieszna, szynobus zderzył się na przejeździe z pojazdem drogowym, wysyłają rezerwę co by ściągnęła, ta zadanie zrobiła i już podczas zjazdu sama uległa wypadkowi i musiała ona czekać na aż ktoś ją zabierze.

12
Ruch kolejowy / Odp: AI dyżurnego
« dnia: 12 Luty 2016, 14:08:30 »
A nie lepiej
EIE - pierwszeństwo nie zależnie od przebiegu leci przodem
MPE - drugi - ustępuje EIE
MPJ - trzeci - ustępuje EIE na równi z MPE ale w opoź MPE on jest ważny
ROJ - czwarty - ustępuje reszcie
APJ - piąty  - to co kończy bieg
TME - szósty
TKS - siódmy - co kończy bieg
ZXS - ostatni

13
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Urealnienie symka.
« dnia: 07 Luty 2016, 19:48:50 »
To ja mam pomysła :)
Ruch na odcinku Ślemień - Lisków wstrzymany, przez 10h z powodu wypadku. KKZ dla poc osob, dalekobieżne jadą przez Zbyszki a towary stoją u Ciebie. Ciekawe ile czasu dasz radę tak pracować?

14
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Urealnienie symka.
« dnia: 05 Luty 2016, 11:09:08 »
   to każdy łyka poc. jak głodny pelikan i tak mi przyszło do głowy, czy może, w ramach urealnienia symka, nie zrobić opcji, aby także na przyległych stacjach czasami “nie brali”, i poc. stał np. pod wjazdowym 5min wszak tam też mogą mieć problemy.

Moja odpowiedź jest prosta jak napisałem:

zamknijcie jeden tor do Wilamowic i Zbyszków, wprowadźcie TZP z powtórzeniem i hasłem koniec, a na szlaku do Ślemienia pękła szyna i ruch wstrzymany na 3 godziny.


Efekt podobny, masz korek u siebie i on ma u siebie.  A nie że stoi pod semaforem. Szkoda że jeszcze nie ma opcji cofania się pociągu ze szlaku. To by była zabawa ;p

15
Ruch kolejowy / Odp: Rozkaz pisemny "P"
« dnia: 05 Luty 2016, 11:04:50 »
I telefon komórkowy :)

Strony: [1] 2 3 4 ... 19