Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10
31
Kraków Główny / Odp: 336025
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 02 Październik 2024, 18:55:50 »
Nie ustawia się od razu "lok<numer>", ponieważ nie jest to z góry ustalone - dyżurny wysyła lokomotywy zależnie od potrzeb i decyduje o ich numeracji. Jakby było zdefiniowane na sztywno, mogłoby się okazać, że dany numer był już użyty.
32
Kraków Główny / Oficjalny wniosek o zmianę/dodanie opcji zmiany dźwięku blokady liniowej.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zaopatrzony dnia 02 Październik 2024, 07:50:17 »
Jak wiadomo lub nie, w najnowszym wydaniu KG zamiast normalnego dzwonka blokady liniowej pojawił się bliżej nieokreślony pisk, który wręcz uniemożliwia normalne dyżurowanie powyżej 1h ze względu na brak komfortu jak i fizyczny wpływ w postaci pojawienia się u mnie bólu głowy przez wystawienie na ten dźwięk. Zapewne są osoby, które się ze mną zgodzą. Rozumiem, że taki dźwięk blokady liniowej może w realu w KG występować, ale w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo użytkowników oraz ze względów podanych w poście, wnoszę jak powyżej.
33
Kraków Główny / Odp: 336025
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Emil S dnia 02 Październik 2024, 07:00:13 »
Lokomotywy po zatrzymaniu dostają numer "LOKOMOTYWY DO KZ3" co jest trochę dysfunkcyjne - nie da się wpisać w łączu zapowiadawczym i trzeba zmienić ręcznie na jakiś inny. Czy zmiana ręcznie na właściwy lokx nie spowoduje zdublowania się numeru i w dalszym czasie nie pojedzie lok o identycznym numerze? Wątpliwości by nie było, gdyby po prostu po zatrzymaniu od razu ustawiał się właściwy numer lokx, tak jak dzieje się to automatycznie przy wszystkich innych pociągach i manewrach.
34
Kraków Główny / Odp: Kraków Gł
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MKFranekGab dnia 01 Październik 2024, 20:58:26 »
dzięki teraz działa poprawnie
35
Kraków Główny / Odp: Dzienniki ruchu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 01 Październik 2024, 20:10:22 »
Czyli tak jak przypuszczałem. Moim zdaniem takie informacje powinny być również wpisywane w dokumentacji posterunku, razem z innymi elementami regulaminu technicznego.

Rzeczywiście, taka informacja mogłaby być zamieszczona w opisie posterunku jeżeli nie jest to oczywiste.

Czy w takiej sytuacji zmieniamy parzystość numeru (tzn. jeśli kończy u nas bieg numer nieparzysty, to ten numer z zerem też będzie nieparzysty, czy zmieniamy na parzysty, zgodnie z kierunkiem)? A jeśli ten pierwszy przypadek (bez zmiany), to w której kolumnie dziennika ruchu wpisujemy numer, zgodnej z parzystością numeru czy zgodnej z kierunkiem jazdy (do KGZ w parzystej, z KGZ w nieparzystej, tak jak dla lokomotyw)?

Bez zmiany parzystości. Szczerze mówiąc nie wiem jak to się ma do kolumn "parzysty" / "nieparzysty" dziennika. Najpewniej są wpisywane wg kierunku jazdy, a nie faktycznej parzystości.
36
Kraków Główny / Odp: Wjazd spod semafora G na tor 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kolejarski dnia 01 Październik 2024, 20:08:47 »
dobra działa dzięki
37
Kraków Główny / Odp: Kraków Gł
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 01 Październik 2024, 20:06:42 »
Brzmi jak próba uruchomienia Krakowa Głównego na starej wersji symulatora. Uruchomić się może uruchomi, ale nie wszystko będzie działać poprawnie.
38
Kraków Główny / Odp: Wjazd spod semafora G na tor 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 01 Październik 2024, 20:05:35 »
Sprawdź czy jest 105- w drodze ochronnej.
39
Kraków Główny / Wjazd spod semafora G na tor 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kolejarski dnia 01 Październik 2024, 19:53:50 »
Pytanie jak podać semafor G na tor 11 mimo iż rozjazdy są dobrze ułożone a nie mogę podać i mam później problem z tym problem
40
Kraków Główny / Odp: Dzienniki ruchu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez adriankwiat dnia 01 Październik 2024, 19:44:56 »
Czyli tak jak przypuszczałem. Moim zdaniem takie informacje powinny być również wpisywane w dokumentacji posterunku, razem z innymi elementami regulaminu technicznego.

dla składów od/do pociągów zapowiadane i wpisywane są numery pociągów z zerem na początku
Czy w takiej sytuacji zmieniamy parzystość numeru (tzn. jeśli kończy u nas bieg numer nieparzysty, to ten numer z zerem też będzie nieparzysty, czy zmieniamy na parzysty, zgodnie z kierunkiem)? A jeśli ten pierwszy przypadek (bez zmiany), to w której kolumnie dziennika ruchu wpisujemy numer, zgodnej z parzystością numeru czy zgodnej z kierunkiem jazdy (do KGZ w parzystej, z KGZ w nieparzystej, tak jak dla lokomotyw)?
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10