Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 ... 10
1
ISDR - Tematy ogólne / Odp: RSP-UZK
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szpeicer dnia Wczoraj o 16:27:42 »
Wiem, tylko problem w tym, że tam sie nie wyświetla ta usterka.
2
ISDR - Tematy ogólne / Odp: RSP-UZK
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kuba759 dnia Wczoraj o 15:41:00 »
Musisz wejść na pasku zakładek w zakładkę "Narzędzia", następnie w "Usterki". Stamtąd naprawia się wszelkie usterki.
3
ISDR - Tematy ogólne / RSP-UZK
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szpeicer dnia Wczoraj o 01:15:13 »
Jak naprawić awarię czujników ? Usterka wystąpiła na torze drugim, próbowałem użyć przycisku T2 WYŁ. Niestety system automatycznie anuluje polecenie, tak samo dzieje się gdy próbuję wyzerować system. Co mam zrobić w takiej sytuacji ?
4
Testowo / Odp: Problem z blokadą borek
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nietoperek57 dnia 20 Lipca 2021, 14:46:16 »
Ten problem jest nawet w poprzedniej wersji symulatora ale wystarczy po danej drodze cofnąć pozwolenie wysłać na sz i powiadomić posterunek że pociąg odjechał  i gdy pociąg jest w Zbyszkach strzałka magicznie uruchamia się ode mnie na chwilę a potem normalnie można jezdzić na blokadę
5
Ruch kolejowy / Odp: Wypadki kolejowe (wydzielone z: Egzamin zawodowy...)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez EN57-002 dnia 10 Lipca 2021, 10:18:12 »
Dzienna służba na stacji Żytkowice 20-12-1987 do około godz. 16:00 przebiegała bez żadnych zakłóceń. Na nastawni dysponującej Żt pełnił służbę dyżurny ruchu, Waldemar S., a na nastawni wykonawczej Żt-1 (położonej od strony stacji Pionki) nastawniczy, Małgorzata J.
   Stacja choć nieduża charakteryzuje się znacznym natężeniem ruchu oraz pracą manewrową związaną m.in. z obsługa bazy nawierzchni kolejowej obsługiwanej z okręgu nastawni wykonawczej. Z tej bazy wysyłane są pociągu układkowe, często w ciągu dnia jeżdżą ciężkie drezyny motorowe oraz maszyny drogowe. Mimo dużej pracy ruchowej dyżurny ruchu miał do dyspozycji obok torów głównych tylko jeden uniwersalny, główny tor dodatkowy. Często stały tam rozwiązane pociągi np. z powodu zakończenia dwunastogodznnej pracy mechaników przy jednoosobowej obsadzie lokomotyw pociągów towarowych. Wtedy stacja stawała się praktycznie posterunkiem odstępowym, ale przecież nie można było ograniczyć pracy bazy nawierzchniowej i kursowania ciężkich maszyn. W takich przypadkach pociągi towarowe stały po kilka lub kilkanaście minut przed semaforem wjazdowym, co zakłócało rozkładowe kursowanie pociągów pasażerskich. Do tego doszły ostatnio trudności techniczno-eksploatacyjne. Od czasu uszkodzenia przed mięsiącem kabla na szlaku Żytkowice-Garbatka Letnisko podstawą prowadzenia ruchu pociągów było telefoniczne zapowiadanie, a obsługa półsamoczynnej blokady liniowej była środkiem pomocniczym.
  W okręgu nastawni dysponującej zwrotnice były wyłączone ze scentralizowanego ich nastawienia, dlatego zatrudniano tam w turnusie zwrotniczego, który dodatkowo w obu okręgach nastawczych konserwował zwrotnice. Na tablicy świetlnej w nastawni dysponującej nieprawidłowo działał powtarzacz bloku początkowego do stacji Pionki. Wszystkie te trudności związane były ze ślamazarnie prowadzoną rozbudową stacji i montażem przekaźnikowych urządzeń zrk. Zakończenie tej modernizacji planowane na 1987 r. było mirażem dla kolejarzy z Żytkowic. Tymczasem dyżurny ruchu i nastawniczowie musieli wykazywać wiele inicjatywy i energii, co powodowało napięcie psychiczne i zmęczenie takie, że pod koniec służby niecierpliwie oczekiwano zmienników.
   Jak już wspomniano na nastawni wykonawczej Żt-1 stacji Żytkowice dzienną służbę pełniła Małgorzata J., lat 19, absolwentka kolejowej szkoły zasadniczej. Po złożeniu egzaminów i po praktycznym przeszkoleniu od maja 1987 była samodzielnym nastawniczym. Przedtem pracowała jako zwrotniczy i wówczas dwukrotnie ukarano ją zmniejszeniem o 50% dodatku transportowego - raz za nieoczyszczenie rozjazdów, drugi raz za nieodebranie bagażu z pociągu osobowego. Potem także, jako nastawniczego, w lipcu 1987 za niewłaściwe prowadzenie książki przebiegów R142. Po tych potknięciach Małgorzata J. znacznie poprawiła styl pracy ku zadowoleniu zawiadowcy stacji i instruktora ruchu. Wydawało się, że już wpisała się do rejestru obowiązkowych rzetelnych pracowników.
                                                                               c. d. n.
6
Osielec / Odp: SWDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szpeicer dnia 27 Czerwca 2021, 14:10:08 »
Tak wiem, sam do tego doszedłem :D Tak czy siak dzięki wielkie za odpowiedź ;)
7
Osielec / Odp: SWDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 27 Czerwca 2021, 01:19:57 »
Da się to zmienić.
8
Osielec / Odp: SWDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szpeicer dnia 26 Czerwca 2021, 20:25:34 »
W takim razie, czy mogę edytować domyślny rozkład jazdy tak, aby zmienić rok na 2009 ?
9
Osielec / Odp: SWDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 26 Czerwca 2021, 19:58:21 »
Tak, SWDR pojawi się przy wczytaniu rozkładu jazdy z ustawionym rokiem 2009 lub późniejszym.
10
Osielec / SWDR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez szpeicer dnia 26 Czerwca 2021, 18:25:22 »
Czy mogę w jakiś sposób dyżurować na tej stacji z SWDR ?
Strony: [1] 2 3 4 ... 10