46
Testowo / Odp: Duże obciążenie procesora + pytanie dot. rozwiązania przebiegu
« dnia: 30 Październik 2014, 12:00:23 »
Jak masz dpo, to nie, bo blokadę obsługujesz normalnie.
Najnowsza wersja symulatora:
ISDR 2020.11.22
Nowe posterunki rzeczywiste:
Tomaszów Mazowiecki, Raciąż
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Dzięki za wszystkie wyjaśnienia natomiast interesuje mnie, jak lepiej w praktyce postępować - czy zerwać plombę i rozwiązać od razu czy sprawdzić (obsługując ręcznie blokadę i prowadząc jazdę na Sz) czy następny skład w tym kierunku spowoduje rozwiązanie przebiegu?
2) Po zamknięciu toru nr 2 (Z Wiliamowic do Liskowa) chcę aby dyżurny z Wiliamowic wyprawiał pociągi po torze lewym, ale dzwoniąc do niego i wybierając przycisk "Ruch dwukierunkowy" nic się nie dzieje. Nie wiem czy robię to we właściwy sposób.Wprowadzając ruch dwukierunkowy należy podać nr toru, po którym ma być on prowadzony (tak sądzę)
3) Brakuje mi możliwości wykonywania manewrów w stronę szlaku do Wiliamowic, szczególnie gdy jest duży tłok na stacji.Jeśli dobrze myślę (laik mimo wszystko jestem) to należy wysłać zapytanie o zgodę na manewr na tor szlakowy, a po otrzymaniu zgody, rozkaz pisemny dla pociągu z pozwoleniem na manewr za sygnał S1 do km i z powrotem. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Mogę jedynie zawnioskować do Administracji, by było to obowiązkiem zgłaszającego problemy.
Jakby system był mądry i wyłapał, że jadą na czołowe, to by RS-a sam zapodał...
Licznik osi zliczył wjeżdżający pociąg na tor szlakowy, na który podany był przebieg dla 31101, dlatego wygasił semafor na podg Sprowa. Co jest naturalne w tej sytuacji. Wiadomo, że na zajęty szlakowy podać zezwalającego nie można.
A jak określisz licznik osi, jeśli nie element "systemu"?
RSP siedzą w peronie Chociaż, nie wiem, bo w niektórych firmach RSP to ISDR.
Opis wskaźnika nie mówi o tym, że on czegoś zabrania.
"ciężki pociąg pod semaforem staje, wy powinniście wiedzieć co jedzie itp itd...", "jak nie ruszę to zgłoszę do dyspozytora i będziesz mieć problem"
Pokręcone to... A jak jest rozkład standartowy dla liskowa, to działają te wszystkie komunikaty i jaki jest skrót? Nie mam zbytnio czasu na sprawdzanie tego, może ktoś akurat ma manewry na spedpolu. No i jeszcze jedna sprawa, ale przedawniona: jak trzeba było zrobić, by poc. kończące bieg na Lr zmienialy tam numery (na rynku), a nie u nas na stacji (chodzi o wersje bez Lm).