Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EN57-002

Strony: 1 ... 46 47 48 [49] 50 51 52
721
Inne / Odp: Lokomotywy zapasowe (wydzielone)
« dnia: 07 Marzec 2014, 08:37:49 »
Oparłem się na tym co powiedział kolega, który jechał tym poc. Przepraszam w takim razie za błędne informacje. Podane wcześniej opóźnienia na podst. strony internetowej z rozkładem jazdy. Może to przynajmniej było wiarygodne.

722
Inne / Odp: Lokomotywy zapasowe (wydzielone)
« dnia: 06 Marzec 2014, 14:03:55 »
W Szczecinku zdefektowana EU07 została odpięta, do Poznania ciągnęła inna z IC, w Poznaniu przepięli ponownie loka na innego. Takie informacje uzyskałem.

723
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 04 Marzec 2014, 21:15:56 »
A które oznaczenia w RJ mam wpisywac odwrotnie, bo tak się zastanawiałem i nie doszedłem do tego?
Jak sie dowiem jak jechali czy na dwa loki czy jeden to napiszę.

724
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 02 Marzec 2014, 10:58:05 »
Wiem, że to niezręcznie pisać post pod postem własnym, ale ten dot. spr. technicznych w symulatorze. W rozkładzie jazdy, który stworzyłem dla Liskowa część poc. pośp. zatrzymuje się na przystankach osobowych pods. Tęcza oraz p.o. Kukułka. Np. poc. nr 6202, który w debugowaniu ma priorytet=5 w rozkładzie jazdy w polu identyfikator W4 wpisaną 1-kę w rodzaju EIE z niewiadomych przyczyn staje na w/w. przystankach. Co może być powodem jego tam stawania?
  Druga spr. Podejrzałem w debugowaniu oznaczenia wskaźników W9 dot. toru 4b i jak mi się zdaje nie ma tam odnośnego wskaźnika ograniczającego prędkość, a poc. wpuszczane z Tefamy na ten tor jadą do semafora K z prędkością 20km/h, za nim zwiększają już do 40km/h.

725
Inne / Lokomotywy zapasowe (wydzielone)
« dnia: 28 Luty 2014, 16:48:07 »
Trochę zboczę z tematu, ale to odnośnie loków zapasowych w rzeczywistości. 16-02-2014 w niedzielę kolega wracał z Kołobrzegu. W Szczecinku zdechła EU07, podesłanie zapasowej i odj. skończyły się opóźnieniem 110min., a co ciekawe na trasie Szczecinek - Katowice poc nadrobił 20min. W Ka-ach był 90 w plecy, mimo postojów technicznych w Poznaniu i Wrocławiu. Stąd w moim rozkładzie w nocy przyjeżdżają loki zapasowe jako do średniej wlk. stacji rozrządowej.

726
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 27 Luty 2014, 09:45:57 »
Dlatego w swoim rozkładzie jazdy dla Liskowa (odnośnie podsyłania loków luzem) przyjeżdżają w nocy 4 spięte różnego rodzaju trakcji i mocy, i stoją na stacji jako rezerwowe do nieoczekiwanych zdarzeń lub manewrów. Bardzo przydatne przy defektach loków startujących ze stacji. Ewentualnie można zapobiegawczo na początku służby zadysponować przysłanie loka/ów i też będzie spr. załatwiona wcześniej.

727
Ponieważ linuxy to takie stabilne systemy to nadal pracuję na ubuntu 10.04 LTS, ale na szczęście mam jeszcze windę więc mam na czym grać. Co do biblioteki DelphiX sprawdzę.

728
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Symulator na kilku monitorach.
« dnia: 11 Luty 2014, 21:19:16 »
Gram od początku na dwu ekranach z jednej karty graficznej i czasami brakuje tego trzeciego ekranu, którym może być TV na HDMI, ale to czasami i tam najchętniej przeniósł bym właśnie rozkład aby wiedzieć co będzie jechać. W zasadzie jak mam cały czas podgląd na drugim ekranie to jest to już wystarczające, jednak muszę grać na win7, bo na linuxie po ok. 5min stale gubi mi się dźwięk i nie słyszę nic, ale najważniejsze to centralka. Na jednym ekranie bez podglądu to podziwiam jak inni tak grają, ale jak nie mają to co zrobić...

729
Inne / Odp: Plan schematyczny.
« dnia: 09 Luty 2014, 18:17:45 »
Z tego co wyczytałem tory piaskowe organizowano w innych miejscach przy długich spadkach na szlakach lub w stacji między dwiema zwrotnicami łącznie przekładanymi bez krzyżownic, gdy przed stacją jest duży spadek, a tam tor kończy się z drugiej strony bez takiego oznaczenia i w tej stacji jest płasko, przed nią też nie ma dużych spadków. W ciągu toru jest oznaczenie, że jest to tor dwukierunkowy dla przebiegów parowozowych. Na stronie covalusa jest to nr 32a.

730
Inne / Odp: Plan schematyczny.
« dnia: 08 Luty 2014, 10:26:12 »
Podobne oznaczenie, aczkolwiek nie takie samo jest między wajchami 52, a 53. Na stronie covalusa najblizej to chyba oznaczenie nr 16 hamulca z górki, ale gdzie tam dać górkę, jak zaraz obok tory główne i to z dwu stron.

731
Inne / Odp: Plan schamatyczny.
« dnia: 07 Luty 2014, 22:18:07 »
To jest plan st. Inowrocław Gł. z 1962 jeszcze z sygnalizatorami kształtowymi. Mam w domu dwie pozycje broszurowe o oznaczeniach na planach schematycznych i takiego nie znalazłem. Początkowo myślałem, że to jakiś błąd, ale jest to w paru msc. na schemacie przy innych zwrotnicach. Dałem to na forum, bo wszak są czynni dyżurni ruchu, może mnie coś umknęło.

732
Inne / Plan schematyczny.
« dnia: 07 Luty 2014, 10:15:55 »
Witam. Przeglądając plany schematyczne różnych stacji natrafiłem na oznaczenie, którego nie znam. Na załączonym zdjęciu jest to przed zwrotnicą 51. Na tym samym planie schematycznym znajduje się to również w innych msc. przed zwrotnicami. Jakby ktoś wiedział co to jest to napiszcie.

733
Inne / Odp: Dziennik Ruchu R146 wersja papierowa.
« dnia: 26 Styczeń 2014, 09:50:23 »
Warto też śledzić allegro, bo tam zdarzają się czyste książki różne i można trafić też na R146. Pomijam to skąd ktoś je "załatwia". Po za tym jak jesteś z Bydgoszczy, to bliżej do drukarni kolejowej w Poznaniu niż do Krakowa i może z nimi się skontaktować.

734
ISDR - Rozkłady jazdy / Rozkład od EN57-002 dla Liskowa
« dnia: 18 Grudzień 2013, 17:40:05 »
Chciałem zdążyć przed świętami i jakoś się udało. Rozkład dla Liskowa jako alternatywa dla wgranego do programu. Podobnie jak w rozkładzie dla Testowa mojego autorstwa numery poc. są zrobione intuicyjnie i w/g starych zasad tzn. numeracja poc. została skrócona do max. 5 cyfrowej, a końcówki w/g dawnej numeracji, czyli:
00-10 poc. ex. i posp.
11-49 osobowe,
50-54 osobowo-towarowe,
55-59 towarowo-osobowe,
60-64 towarowe przesyłkowo-ekspresowe,
65-69 towarowe pospieszne,
70-79 towarowe zbiorowe,
80-99 towarowe pozostałe,
co wydaje mi się ułatwia pracę, bo mniej więcej wiadomo co jedzie. Na Ciągu Testowo - Wilamowice zastosowano numerację 63xx, a powrotna 36xx. Borek podciągnąłem pod Lisków jako wspólny nr 4, więc z Borku (Zbyszek) do Wilamowic to 46xx, powrotne 64xx. Jeżeli jest 43xx tzn. zmienia czoło i jedzie do Testowa, powrotny to 34xx. W przeciwieństwie do rozkładu wgranego do symulatora, założyłem że mimo stacji głównie towarowej są wokół niej duże osiedla przeto zatrzymują się tu wszystkie pośpiechy, a 4 z nich mają postoje 5 min dla wyładunku poczty z wagonów pocztowych. Znaczna część poc. z i do Liskowa Rynku jest skomunikowana z innymi poc. osobowymi i pośp. co w uwagach jest wpisane. Problem nierozwiązany - zmiana numeru. Poc. do Lis.Ryn. zmieniają je w stacji głównej, ale robię tak że z tym nr puszczam je dalej i mają już nr powrotny. W ciągu dnia są zrobione trzy momenty kiedy stacja się prawie klinuje. Są one zrobione celowo, aby było trochę realności i aby się trochę wysilić. W sob. i niedz. część poc. towarowych, pasażerskich oraz manewry w większości są wykasowane.
Rozkład w cyklu 24h przeszedłem osobiście i działa. Uwagi mile widziane, życzę przyjemnej "służby".

735
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 17 Grudzień 2013, 18:06:28 »
piotrek_wiedenka
a zadałeś sobie trochę trudu i przejrzałeś screen z sytuacji kiedy Tęcza pyta się o poc. stojący u niej? Ten poc. jedzie z Wilamowic do mnie, a nie ode mnie do Wilamowic. W tym przypadku to Wilamowice włączają blokadę i ją włączyły. On tam stoi bo nie wjechał do Liskowa poprzedni pociąg i jak na kolei, stoją po kolei.

Strony: 1 ... 46 47 48 [49] 50 51 52