Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 7 8 9 [10]
91
Ruch kolejowy / Odp: Wygaszenie semafora i wyjazd następnym pociągiem.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kuba759 dnia 12 Maja 2021, 13:44:03 »
I
"czy w przypadku wygaszenia semafora i zerwania plomby z bloku przebiegowo-utwierdzajacego w celu rozwiązania drogi przebiegu trzeba wprowadzić telefoniczne polecanie i zgłaszanie przygotowania dróg przebiegu"

Warto doprecyzować tą część pytania, np. o informację, o której nastawni jest mowa.

II
"następnym pociągiem trzeba wyjechać na sygnał zastępczy, i czy wprowadzamy wtedy telefoniczne zapowiadanie pociągów"

Traktujemy to jak mówi instrukcja Ir-1 §28 ust. 9 (pbl)
92
Ruch kolejowy / Odp: Wygaszenie semafora i wyjazd następnym pociągiem.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez michAL_en57 dnia 12 Maja 2021, 13:24:44 »
Zależy od typu blokady liniowej.
Przy blokadzie samoczynnej utwierdzamy ponownie przebieg po upewnieniu się o braku przeszkód do kontynuowania jazdy.
Przy blokadzie półsamoczynnej będziemy musieli podać sygnał zastępczy, ponieważ szczelina Pwl nie pozwoli na ponowne utwierdzenie przebiegu.
93
Ruch kolejowy / Wygaszenie semafora i wyjazd następnym pociągiem.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez booster225 dnia 12 Maja 2021, 07:59:43 »
Witam, mam pytanie czy w przypadku wygaszenia semafora i zerwania plomby z bloku przebiegowo-utwierdzajacego w celu rozwiązania drogi przebiegu trzeba wprowadzić telefoniczne polecanie i zgłaszanie przygotowania dróg przebiegu, oraz następnym pociągiem trzeba wyjechać na sygnał zastępczy, i czy wprowadzamy wtedy telefoniczne zapowiadanie pociągów czy traktujemy to tak samo jak w przypadku zaniku napięcia i wyjeżdżamy na sygnał zastępczy bez wprowadzenia telefonicznego zapowiadania pociągów?
94
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomiexpress dnia 09 Maja 2021, 21:00:15 »
... ale na semaforze może być w24 nieoświetlony ...
Wybacz, ale to, co widać na fotografii, NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z PRZENOŚNĄ NIEOŚWIETLONĄ TABLICZKĄ, a jest skrzynką z ledowym wyświetlaczem wskaźnika.

Masz rację, nie zauważyłem linku do fotografii. Nie było tematu.
95
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jageer dnia 09 Maja 2021, 10:28:25 »
Od jakiegoś czasu, nawet podczas chwilowej przebudowy (miałem taki przypadek), zakład linii nie zgodził się na "stałe" w24... Trzeba było dobudować świetlne ... I powiązać w urządzeniach.
96
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł Piotr dnia 09 Maja 2021, 08:23:15 »
Proszę sobie przeczytać cały wątek, odpowiedziałem w nim na taką hipotetyczną sytuację (w której de facto brakuje 3/4 potrzebnych do interpretacji informacji).
97
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez IZKR IZ dnia 09 Maja 2021, 02:20:52 »
Ciekawa sytuacja. Paweł Piotr, to ja zapytam Ciebie inaczej, jesteś na symulatorze przy Wileńskiej, i zostaje Tobie ta sytuacja przedstawiona, :mówisz maszyniście że z Mińska do Miłosnej pojedzie po lewym, urządzenia na ekranie pokazują że wszystko jest dobrze, za semaforem odcinek wykazuje zajętość, maszynista zgłasza że na semaforze W24 był ciemny, jak dalej postąpisz?
98
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł Piotr dnia 08 Maja 2021, 20:53:37 »
... ale na semaforze może być w24 nieoświetlony ...
Wybacz, ale to, co widać na fotografii, NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z PRZENOŚNĄ NIEOŚWIETLONĄ TABLICZKĄ, a jest skrzynką z ledowym wyświetlaczem wskaźnika.
99
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomiexpress dnia 08 Maja 2021, 20:22:57 »
A jednak taka sytuacja się zdarzyła.
Informacja od dyżurnej o jeździe na tor lewy była, droga była ułożona na tor lewy, semafor podany, a wskaźnika W24 brak. Nawet nie mignął.

Proszę o nazwę posterunku.

Podg. Gajewniki

Witam, niezauważyłem by wcześniej ktoś poruszył tą kwestie, ale na semaforze może być w24 nieoświetlony, ważny w porze dziennej i może taki jest właśnie zastosowany [ nie byłem już długo w gajewnikach więc niepamiętam teraz ]

Pozdrawiam
100
Starzyny / Odp: Problem z wjazdowym w Psarach.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maro198805 dnia 08 Maja 2021, 20:14:36 »
Ok, ja jestem automatykiem więc mogłem nie wiedzieć, dopytałem dyżurnych i masz rację, w takiej konfiguracji pytamy o wolną drogę, nawet jak mamy blokadę ustawioną do jazdy. Ale pomijając telefon o odjeździe, dyżurny i tak pyta co wyjechało. I co mam mu odpowiedzieć, powiem że np. 6214, on mówi przyjąłem i już klapa, semafora nie wygasi, przebiegu nie zwolni, blokady ni jak już nie da się odwrócić. Ale wystarczy podać mu że pociąg zatrzymany i wtedy wygasza przebieg. I normalnie prowadzimy ruch. Można odwrócić blokadę. Nie wiem czy mam rację, ale to występuje tylko raz, jak zacznę o 8 i przejedzie drugi pociąg do Psar. Potem już nie trzeba nic kombinować.
Strony: 1 ... 7 8 9 [10]