Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - cody3223

Strony: [1]
1
Meril - blokada Eap działa na tej zasadzie, nie jestem automatykiem jakby coś :), że blokada przechodzi w stan "pociąg wjechał, można wcisnąć Ko" gdy:
  • Podano sygnał zezwalający
  • Pociąg wjechał na pierwszy odcinek izolowany (za semaforem wjazdowym - ITS)
  • Pociąg wjechał na odcinek izolowany pierwszej zwrotnicy
  • Pociąg zjechał z pierwszego odcinka izolowanego (ITS)
dKo jedyne co robi, to to, że nie trzeba podawać sygnału zezwalającego (np. może być to Sz albo "S"), ale wszystkie inne punkty muszą być spełnione.
O ile się nie mylę, to w przypadku usterki ITS akurat po wjeździe pociągu w żaden sposób nie da się zwolnić blokady (oprócz naprawienia odcinka ITS, wtedy pierwszy pociąg który przejedzie "odbije" odcinki ITS i Iz27 i blokada umożliwi wciśnięcie Ko)

2
Ruch kolejowy / Testowo - pytanie dot. wypełniania R146
« dnia: 07 Kwiecień 2018, 12:04:56 »
Cześć, mam pytanie co do dwóch sytuacji:
  • Dałem zgodę stacji Lisków na wyprawienie pociągu i Lisków go wyprawił, zaraz po tym Ślemień zgłasza wyprawienie pociągu - czy w takiej sytuacji w R146 po lewej stronie (Ślemienia) powinienem pozostawić 1 wiersz wolny ponieważ najprawdopodobniej oba pociągi wezmę na przelocie? (w razie nieplanowanego postoju etc. wykreślę jeden wiersz)
  • Nie wiem czy dobrze nazywam - krzyżowanie pociągów - z Ślemienia przyjechał pociąg i czeka aż przejedzie pociąg z Liskowa - czy dobrze robię zapisując to w 3 wierszach tzn. 1. pociąg z Ślemienia, prawą stronę odkreślić, 2. pociąg z Liskowa na obu stronach 3. pociąg do Liskowa, lewą stronę odkreślić
Bo jeśli dobrze rozumiem, to jeżeli pociąg przyjeżdża i ma postój spowodowany jakimkolwiek oczekiwaniem na inny pociąg, to nie wolno mi go zapisywać na obu stronach? Tak samo jak i w 1 wierszu na prawej i lewej stronie R146 nie mogą być różne pociągi?

3
Urządzenia srk / Odp: Kostki (pulpitowe)
« dnia: 01 Grudzień 2016, 20:52:14 »
Ostatnio znajomy grawer robił imitacje kostkowego z mijanki i obudowa cena ok 100
Miałbyś zdjęcie?

4
Urządzenia srk / Odp: "Sz" przy lewym i To
« dnia: 24 Wrzesień 2016, 14:23:30 »
To jeszcze nic, ostatnio maszynista z PIC'u zrobił młyn, że w Gliwicach wjeżdżał lewym na zastępczy (wjazdowy dwukomorowy), a rozkazu że nie ma Tarczy Ostrzegawczej nie dostał.... Dopiero od tamtego czasu maszyniści dostają informację o braku To :)

Na wiosnę, też był jakiś taki przypadek, tylko nie wiem, czy nie chodziło tam o Szobiszowice-Łabędy (tam chyba jest uzależnienie wyjazd-wjazd?), chyba, że szkoleniowiec coś ściemniał.
Maszynista zgłosił, że nie ma To, czy to nawet i instruktor był z PIC`u.
Poza tym - znajomość szlaku chyba mają ;)
Znajomość szlaku nie da tu za dużo, bo wjeżdżasz torami towarowymi (zazwyczaj tylko towary tamtędy jeżdżą, dodatkowo to jest chyba był skrajny prawy (patrząc w kierunku Łabęd) świeżo po remoncie rewitalizacji) i to jeszcze lewym.
Uzależnienie tam jest wyjazdowe z Gliwic - wyjazdowe z Szobieszowic (podg.), natomiast nie pamiętam czy rzecz się działa na wjeździe do Łabęd czy do Gliwic

5
Urządzenia srk / Odp: "Sz" przy lewym i To
« dnia: 23 Wrzesień 2016, 23:38:56 »
Z tego co wiem to Santiago pracuje w firmie, która jest największym zarządcą infrastruktury (nie mogę robić reklamy), dlatego jestem ciekaw, czy brak To, UTK usterkuje w jakiś raportach itp...
Bo jeżeli w kilku przypadkach "nie było afery" - to, czy przegapili to inspektorzy, czy jednak nie trzeba  ;)
To jeszcze nic, ostatnio maszynista z PIC'u zrobił młyn, że w Gliwicach wjeżdżał lewym na zastępczy (wjazdowy dwukomorowy), a rozkazu że nie ma Tarczy Ostrzegawczej nie dostał.... Dopiero od tamtego czasu maszyniści dostają informację o braku To :)

Strony: [1]