Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - taper

Strony: 1 ... 5 6 7 [8] 9
106
Inne / Odp: Sygnały na semaforach - Sposób ustalania.
« dnia: 28 Wrzesień 2013, 18:17:23 »
Wszystko zależy od tego co pokazuje następny semafor...

107
Inne / Odp: Sygnały na semaforach - Sposób ustalania.
« dnia: 28 Wrzesień 2013, 16:31:32 »
Nie pouczaj mnie. ja w szkole byłem prymasem.  ;D
Dokładnie TGV.

108
Inne / Odp: Sygnały na semaforach - Sposób ustalania.
« dnia: 27 Wrzesień 2013, 22:50:59 »
Na TVG.:-P

109
Inne / Odp: Sygnały na semaforach - Sposób ustalania.
« dnia: 26 Wrzesień 2013, 08:25:37 »
Hmm. myślę, że nawet na 40km/h nie podasz s2 w kierunku zwrotnym.  Po to jest semafor, by informować maszynistę o takim czymś, jak jazda na bok. O tym jaki sygnał się wyświetla decydują warunki ruchu. Inny się wyświetli gdy masz rozjazdy na 60km/h, a inny gdy lecisz na wprost, ale masz zwolnić w okręgu stacyjnym. Na pulpicie nie potrzebne jest wiedzieć, czy wyświetli się s3 czy s13, ważne jest by wyświetliło się, czy droga jest wolna, czy nie.
EDIT: ;Literówki.

110
Urządzenia srk / Odp: Obwody torowe - kilka pytań
« dnia: 14 Wrzesień 2013, 20:38:48 »
Co ma hamowanie kontrolne dla wagonów, które ktoś odczepił?

111
Ruch kolejowy / Odp: Sygnał Pc2
« dnia: 14 Wrzesień 2013, 18:14:23 »
W przypadku postoju niehandlowego (techniczny) gdzie pociąg pasażerski ma się zatrzymać?
W Dęblinie wymiana załóg odbywała się w peronach, zawsze podczas planowanego postoju. Wyjątkiem był ex Bystrzyca jeszcze wtedy do Poznania, wtedy mechanik prowadził bez zmiany od Lublina.
 
Natomiast wyjazd na to lewy szlakowy jest związany z semaforem wyjazdowym ze wskaźnikiem W24 ale maszynista przed odjazdem otrzymuje rozkaz "N" lub przez st. ostatniego postoju czy wyznaczoną.
YYY? Miesza kolega pojęcia. Po co W24 przy N? I co Pc2 to ma do zmiany załóg?

112
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 07 Wrzesień 2013, 21:32:28 »
Zaczekać, aż nadejdzie jego godzina.

113
Testowo / Odp: Defekt pociągu i prośba o wjazd
« dnia: 04 Wrzesień 2013, 12:24:06 »
Ja też tak mam, wtstarczy krzyknąć nakaz jazdy i dalej sobie jedzie.
Nie wiem jak to Wam się dzieje, ale u mnie trzeba zawsze było ściągać. Tylko raz jednostka wjechała w perony i wyskoczył komunikat ze zdefektowana.

114
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 31 Sierpień 2013, 17:17:52 »
Tak zawsze włączy Pc2 jak widzi W24 do Borku. Na Nke nie włącza.
Hmm, nie wiem jak Ty to wpisujesz , ale mnie zmienia sygnał zmienia się, gdy lokomotywa minie semafor.

115
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 31 Sierpień 2013, 12:08:35 »
A tak probowałeś?

116
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 31 Sierpień 2013, 07:12:57 »
No ale to chyba nie twoja sprawa? Chyba, że przepisy się zmieniły i za prawidłowe oświetlenie pociągu odpowiada dyżurny. :o

117
Inne / Odp: Super, że mamy pendolino...
« dnia: 31 Sierpień 2013, 07:07:57 »
ale powiedz który wynalazek krajowych producentów jest polski? Impulsy? flirty? części kupowane zagranicą a składane w polsce...
Dużo ludzi ma prace, nawet przy montażu. To już coś.

118
Inne / Odp: Kto przed kim kogo puszczał
« dnia: 23 Sierpień 2013, 15:46:39 »
Pamiętam, że przejeżdżało się przez Wieprz i, w Zarzece chyba właśnie, po prawej stał cały tłum Gagarinów skreślonych z inwentarza :(
Wcześniej stało tam 2 pełne tory Ty51.
Na początku lat 90 (akurat poszedłem do technikum w Dęblinie), to przed 7 rano na dworcu były tłumy. a teraz .... Grupa towarowa bidna, został jeden tor. Nie wiem czy jest jeszcze górka .... Żal patrzeć.

119
Inne / Odp: Kto przed kim kogo puszczał
« dnia: 23 Sierpień 2013, 00:12:36 »
Znajomy dyżurny opowiadał kiedyś, jak w Zarzece (okolice Dęblina) przytrzymał prywaciarza 10 minut by puścić pośpiecha, to dostał opiernicz. Nie pomogło tłumaczenie, że brutto było 4h przed czasem.

120
Inne / Odp: Super, że mamy pendolino...
« dnia: 22 Sierpień 2013, 22:29:46 »
Spokojnie Panowie.... Mnie dziwi na co nam pociąg co pojedzie 250km/h, jak mamy jedną linię do tego zdatną. Pendolino najlepiej nadawałoby się na trasie z/do Zakopanego. Swoją drogą dlaczego testy na łukach robią pod Olsztynem, mogliby do mnie przyjechać ;D . Odcinek Ryki Leopoldów na l 26 to 11 km zakrętów i do tego w czasach parowozów przypisany był na nim popych/ a w tamtym roku został zmodernizowany do 90/ 120km/h. Zresztą oby pendolino nie było Dreamlinerem.
Co do polskich producentów ezt, to pewnie przetarg tak zrobiono, by wygrała konkretna firma.

Strony: 1 ... 5 6 7 [8] 9