106
Inne / Odp: Sygnały na semaforach - Sposób ustalania.
« dnia: 28 Wrzesień 2013, 18:17:23 »
Wszystko zależy od tego co pokazuje następny semafor...
Najnowsza wersja symulatora:
ISDR 2020.11.22
Nowe posterunki rzeczywiste:
Tomaszów Mazowiecki, Raciąż
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
W przypadku postoju niehandlowego (techniczny) gdzie pociąg pasażerski ma się zatrzymać?W Dęblinie wymiana załóg odbywała się w peronach, zawsze podczas planowanego postoju. Wyjątkiem był ex Bystrzyca jeszcze wtedy do Poznania, wtedy mechanik prowadził bez zmiany od Lublina.
Natomiast wyjazd na to lewy szlakowy jest związany z semaforem wyjazdowym ze wskaźnikiem W24 ale maszynista przed odjazdem otrzymuje rozkaz "N" lub przez st. ostatniego postoju czy wyznaczoną.YYY? Miesza kolega pojęcia. Po co W24 przy N? I co Pc2 to ma do zmiany załóg?
Ja też tak mam, wtstarczy krzyknąć nakaz jazdy i dalej sobie jedzie.Nie wiem jak to Wam się dzieje, ale u mnie trzeba zawsze było ściągać. Tylko raz jednostka wjechała w perony i wyskoczył komunikat ze zdefektowana.
Tak zawsze włączy Pc2 jak widzi W24 do Borku. Na Nke nie włącza.Hmm, nie wiem jak Ty to wpisujesz , ale mnie zmienia sygnał zmienia się, gdy lokomotywa minie semafor.
ale powiedz który wynalazek krajowych producentów jest polski? Impulsy? flirty? części kupowane zagranicą a składane w polsce...Dużo ludzi ma prace, nawet przy montażu. To już coś.
Pamiętam, że przejeżdżało się przez Wieprz i, w Zarzece chyba właśnie, po prawej stał cały tłum Gagarinów skreślonych z inwentarzaWcześniej stało tam 2 pełne tory Ty51.