841
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Testowo Fabryczne
« dnia: 07 Marzec 2011, 22:06:38 »A telefonogram "pociąg nr odjechał"??:>
Wcześniej było żądanie pozwolenia, więc wiadomo jaki jest numer pociągu.
Najnowsza wersja symulatora:
ISDR 2020.11.22
Nowe posterunki rzeczywiste:
Tomaszów Mazowiecki, Raciąż
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
A telefonogram "pociąg nr odjechał"??:>
U mnie na podg Szczecin Wstowo na wyjezdzie pala sie 2 pomaranczowe (od strony Wzgorza) a szlak jest z PBL i dalej sa tarcze do Dziewoklicza.
Nie wiem jak to zrobiles, ale u mnie nie ma takiego problemu
włącz w Debugowaniu tryb TSRK.
To ja bym jeszcze namieszał trochę...
Zasadniczo każdy pociąg zaczynający bieg z TW (zmiana kabiny, zmiana kierunku jazdy) powinien wykonać na szlaku hamowanie kontrolne (nie dotyczy jednokabinowych lokomotyw gdy nie był rozpinany przewód hamulcowy). Zatem rozpędza się do prędkości nie większej niż 60 km/h (jeśli rozkładowa jest niższa, to do rozkładowej) i wykonuje hamowanie służbowe ograniczając prędkość o 50%.
Hmm... nie do końca to tak u mnie działa Na ode mnie podciąga za Tm1 do wysokości 2 hektometra w połowie lokomotywy. Dalej nie chce jechać mimo że grzecznie mu macham ode mnie Podciągnął dalej jak mu kazałem za W5 jechać - pojechał.
Czemu zatem Autor ograniczył prędkość wykonywania manewrów do 20 km/h, zamiast 25 km/h?Zeby nie utrudniac zycia AI ktore co chwile musialoby zmieniac predkosc przy manewrach (przejscia, przejazdy, rozjazdy) itd.
Znaczy, ja rozumiem że tu chodzi o symulację pracy dyżurnego ruchu, ale...
2. zatrzymać się za semaforem/tarczą - chodzi mi o sytuację gdy na przykład manewruję z toru 4a na 6, następnie za Tm2. Zazwyczaj dyżurny mówi żeby się zatrzymać za semaforem i będziemy wracać.
3. przychodzące (w centralce) połączenie jest sygnalizowane dzwonieniem. Czy można dodać jakiś "trzask" dobywający się z RT podczas wywołania dyżurnego?
1.Bardziej potrzebne było by polecenie przygotowania się.
2.Polecenie na radiu odpięcia się od składu. To myślę że wystarczyło by w wersji okrojonej czyli że maszynista złącza/rozłącza wagony do lokomotywy ew. 2 ezety.
Tu pragnę wspomnieć że przed odjazdem pociągu, po zmianie kabiny, rozpięciu pociągu itp. należy wykonać próbę hamulca (co najmniej uproszczoną) więc w rozkładzie należałoby na to zabezpieczyć czas (mogło by to być w tle słyszalne przez radio, a maszynista/kierownik mógłby zgłosić gotowość dyżurnemu, co potwierdzimy OK, jak przy zmianie numeru).
I tak to pewnie co kolejny nowy użytkownik (jak ja) to coraz więcej pomysłów. Nie wiem czy Autor dałby radę to wszystko wprowadzić w życie...
Sprzeczny czy wątpliwy? :p