Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jageer

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 93
46
Ruch kolejowy / Odp: "Poradnik dyżurnego SPK"
« dnia: 24 Styczeń 2021, 17:19:01 »
Tak to jest, jak ktoś nie pracował nigdy z takim typem urządzeń, a autoryzację miał na urlopie. Z tego co wiem zwierzchnicy też "polecieli". A z drugiej strony "byle do przodu" nie sprawdzę na gruncie bo opóźnie pociąg i nie dostanę premii ....

47
Ruch kolejowy / Odp: "Poradnik dyżurnego SPK"
« dnia: 24 Styczeń 2021, 09:09:21 »
znajomość (wiedza) obsługi urządzeń i własnego posterunku, często pozostawia wiele do życzenia wśród niektórych... Ale wątpię żeby ktoś miał, aż tak marna wiedzę robiąc samodzielnie na stanowisku ruchowym (jak na tym filmie)

48
Inne / Odp: Pulpit Stacji Wrocław Sołtysowice
« dnia: 22 Styczeń 2021, 10:54:46 »
Po co sterowanie zwrotnicami rozjazdów w torach bocznych 5-15?

Fakt, że nie jest to do końca "prawidłowe", aczkolwiek powiem, że z nieco podobnymi sytuacjami spotkałem się na bocznicach / kopalniach... Rozjazdy sterowane od dyżurnego, a sygnalizatorów brak, lub jedna tarcza z kilku torów... Aczkolwiek jak kiedyś były "wytyczne projektowania zrk na kolejach użytku niepublicznego" to było mocno oddzielone PKP vs reszta świata.

49
Dzięki, bo ja miałem informacje, że Niemcy mieli zrobić zjazd bezkolizyjny na PrB.

50
Podg. Gaj miał być sterowany zdalnie już podczas budowy w 1996r. (lub 98) urządzeń OSA-H na Kraków Bieżanów. Jednak obawiano się tego rozwiązania, że w razie "w" będzie daleko do korbowania. Ponadto te murki, które widać nawet na filmie do nieukończona łącznica bezkolizyjna z Prb.

51
Wynika, ze została tylko "buda". Do podleza mają byc 4 tory? Bo widzę że on przejeżdża na tory towarowe? Które będą szły w kierunku prb/prd?

52
Na stacji Pszenno przebiegi manewrowe były zamykane, brak było przycisków "doraźnego zwalniania przebiegów manewrowych". Co do plomb, fakt moje przeoczenie ;) Rysowałem ze zdjęć, po demontażu pulpitu na nastawni, więc plomb też już nie było - moje przeoczenie.

53
Pozwoliłem sobie załączyć dwa "pulpity", których jestem autorem. Odwzorowane, z oryginałów. W tym jeden z czasu praktyk na PKP-PLK S.A ;) Obydwie nastawnie już nie istnieją. Pszenno kilka ładnych lat, a Gaj chyba też już nie. Ciekawostką na podg. Gaj było "zobrazowanie" blokady dwukierunkowej w kierunku Kraków Prokocim PrB i PrD, natomiast, blokada działała jako jednokierunkowa. W kierunku podg. Gaj z PrB, a od podg. Gaj do PrD.

54
Układ przycisków trochę do poprawy. Opisy nie najgorzej. Dlaczego amperomierz wbudowany jest w blaszkę z lampkami od blokady? No i zamiast lampek w powtarzaczach są przyciski ....

55
Ruch kolejowy / Odp: "Poradnik dyżurnego SPK"
« dnia: 23 Grudzień 2020, 21:14:54 »
Train driver - żeby się "dostać" za dyżurnego trzeba wyjeździć chyba 200 km za nastawnikiem, a i tak banda najlepszych kolejarzy tego świata powie Ci, że się nie znasz bo obsługa pulpitu wymaga 20 lat praktyki zawodowej ...

56
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 04 Grudzień 2020, 07:10:08 »
A przepraszam. To z Janowa wjeżdżało się na kopalnie ....

57
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 03 Grudzień 2020, 19:00:52 »
m przy przyciskach z manewrami powinno być u góry jakby litery semafora. Co do EAP to chyba jedyny przypadek, gdzie funkcjonuje z muchowcem jednokierunkowa.... Swoją drogą Muchowiec po zamknięciu Wieczorka jeszcze działa?
 

58
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 01 Grudzień 2020, 13:31:04 »
Dlaczego nie opisano sąsiednich posterunków?

59
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Aktualny stan rozwoju projektu
« dnia: 23 Listopad 2020, 08:28:13 »
Osielec... Powrót do historii ;) pamiętam jak klikałem na oślep w pierwszą wersję :)

60
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 19 Listopad 2020, 20:25:45 »
Fakt, moja pomyłka.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 93