Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - uetam

Strony: [1]
1
Inne / Konta pocztowe oraz aliasy w domenie @isdr.pl
« dnia: 29 Lipca 2014, 22:37:09 »
Witam,
Od dziś każdy chętny może otrzymać:
- konto pocztowe o nielimitowanej pojemności w domenie @isdr.pl. Dostęp do konta poprzez klienta pocztowego lub interfejs na stronie http://isdr.pl/poczta/.
LUB
- alias (przekierowanie) w domenie @isdr.pl kierujący całą pocztę przychodzącą na twój prywatny adres e-mail
Kontakt w sprawie założenia konta lub aliasu na prv u mnie.

2
Lisków (stara wersja symulatora) / Lisków - Pobieralnia
« dnia: 07 Sierpnia 2013, 16:42:13 »
Witam,
W tym temacie prezentowanie będą linki do AKTUALNEJ wersji Liskowa.

Wersja 2014.07.23 v4
Lista zmian
- poprawione zwalnianie przebiegu X->1S
- naprawione działanie usterek SSP
- poprawka w działaniu przeciwwtórności w blokadzie liniowej do Liskowa Miasta
- wiele poprawek w przebiegach manewrowych oraz pociągowych
- dodanie posterunku Lisków Miasto oraz przerobienie pb Lisków Rynek na zdalnie sterowany podg
- uruchomienie powtarzaczy SSP w km 62.812, 1.219, 2.450, 1.670 oraz 2.005
- Wybór daty symulacji
- Nowa wersja SWDR
- Możliwość przestawiania kolumn w SWDR
- Centrowanie widoku w wybranym miejscu
- Zmieniony wygląd formularzy rozkazów pisemnych
- Możliwość poinformowania składu o jeździe na tor lewy
- Poprawiony błąd w działaniu RASP-UZK
- Poprawki w działaniu AI posterunków, AI składów, listy poleceń składów, blokady Eap oraz C

Lista rzeczy których jeszcze nie ma lub NIE działają:
- jest to wersja BETA wiec dokumentacja jest nieukończona ale jest w niej opis nastawiania przebiegowego więc proszę ją przeczytać.
- liczniki osi na szlaku Lisków - Lisków Rynek oraz na podg Lisków Rynek
-


WSZYSTKIE UWAGI I PROBLEMY proszę zgłaszać w TYM -> http://isdr.pl/index.php/topic,200.msg4358.html#msg4358 temacie.

Adres do pobrania - http://download.isdr.pl/liskow230714v4.rar

pozdrawiam i życzę miłego testowania


3
Lisków (stara wersja symulatora) / Lisków - Dyskusja (archiwalne)
« dnia: 06 Października 2012, 17:26:03 »
Witam,
Prezentuje kolejna wersje testowa stacji Lisków (dawniej Testowo Fabryczne).
Start o godz 18:00, w archiwum znajduje sie rowniez plik *.sav z godziny 21:00
Prosze zglaszac wszelkie bledy.
pozdrawiam
Podsumowanie błędów na dzień 23.10.2012 r.
Cytuj
- W przejeździe SSP w km 72 nie działa sygnalizator S3 (RASP-UZK wskazuje że działa)
Poprawione. Dodatkowo poprawiono działanie TOP2 oraz ustawiono wskaźniki aby podczas usterki SSP AI zwalniało do 20km/h
Cytuj
- Po co jest powtarzacz na torze bocznicowym ISpT?
Po nic. Został już usunięty podobnie jak czujniki SSP które się też tam znajdowały.
Cytuj
- SSP od Testowa nie działa poprawnie - wyłącza się przed przejechaniem końca pociągu.
Jak już pisałem powtarzacz od tego SSP jest w Testowie i nas generalnie nie powinien interesowac. Jak narazie jest tam 20km/h z 'WOSu' do odwołania.
Cytuj
- Są problemy z komunikatami w łączności (np przycisk zamknij (przejazd) do SKP nie działa).
Problem jest znany i leży w module PostD. Do czasu naprawy SKP bedzie zamykalo przejazd na jeden krotki dzwonek lub zgloszenie na centralce przyjazdu pociagu.
Cytuj
Podczas podawania przebiegu z Testowa od semafora A na tor 3, mając w minusie zwrotnice 8/9cd i 9ab dzieje się to co w załączniku zapodałem.
Poprawione.
Cytuj
Znalazłem jeszcze coś takiego (podaję w załączniku).
Poprawione.
Cytuj
Niektóre pociągi towarowe od wilamowic nie chcą przyjeżdzać np:823588, 173482,128084. pomimo tego iż są zaznaczone że kursują, blok końcowy do tęczy po 2 torze można wrócić przed zapaleniem się lampki pmSKP2L.
To też znany błąd. Do czasu poprawy postd tak będzie. Co do rozkładu jazdy to Igor obecnie pracuje nad nową jego wersją.
Cytuj
- kiedy wpuszczam pociąg ze Zbyszek na tor nr 5, po dojechaniu i zatrzymaniu się pode semaforem N5 droga przebiegu nie kasuje się (obrazek w załączniku). Muszę ją sam kasować, przez zerwanie plomby na zc.
Poprawione.
Cytuj
- kiedy przez zwrotnice 1/2 przejeżdża pociąg, nie można zmienić przebiegu zwrotnicy 3/101
Tak ma byc :)
Cytuj
- nie mogę podać sygnału do manewrów na semaforze N5, oczywiście zwrotnice są ustawione jak trzeba i naciskam N5/m. Radzę sobie tym dając przez radio do maszynisty polecenie "Manewr za N5".Poprawione
Cytuj
- kiedy na semaforze N5 podam wolną drogę, nie świeci się cała droga przebiegu (w załączniku)
Poprawione.
Cytuj
Ok zadziałało dzięki, pojawił się niestety problem, stacja Wilamowice, chce wyprawić do mnie pociąg parzysty, pyta czy droga jest wolna, ale "nie bierze" pozwolenia na blokadzie, a po chwili zgłasza mi że nie może wyprawić pociągu.
Poprawione.

4
Urządzenia srk / Sygnał S3 a SBL
« dnia: 01 Lutego 2012, 14:48:59 »
Ostatnio zacząłem się zastanawiać dlaczego przy czterostawnej blokadzie SBL w przerazajacej wiekszosci przypadkow przy wskazywaniu przez semafor wjazdowy sygnału S5 ostatni semafor SBL wskazuje sygnał S3 zamiast S2 tak jak przewiduje to instrukcja więc wprowadza maszynistę w błąd co do sygnału na semaforze wjazdowym (w rzeczywistości brak ograniczenia do 100km/h)

Sygnał S 3 zezwala na jazdę z największą prędkością dozwoloną dla danego pociągu i danego odcinka linii kolejowej. Sygnał S 3 nadawany przez:
a)  semafor półsamoczynny lub ostatni semafor samoczynny blokady liniowej informuje, że następny semafor nadaje sygnał zezwalający na jazdę z prędkością nie większą niż 100 km/h,
b)  semafor samoczynny blokady liniowej lub semafor wyjazdowy na szlak wyposażony w samoczynną blokadę liniową informuje, że dwa kolejne odstępy blokowe za tym semaforem są wolne, maszynista powinien tak regulować prędkość jazdy, aby mógł zatrzymać pociąg przed semaforem wskazującym sygnał "Stój"; dotyczy to także semafora wjazdowego posterunku odgałęźnego bez semafora wyjazdowego.

5
Lisków (stara wersja symulatora) / Testowo Fabryczne
« dnia: 04 Marca 2011, 11:08:50 »
Prace sie posuwaja. Tymczasowo wrocilem do wersji E.

6
Ruch kolejowy / Nowa numeracja i oznaczenia pociągów
« dnia: 01 Marca 2011, 06:57:02 »
1.Numery 4-cyfrowe - dla następujących rodzajów pociągów pasażerskich:

Euro City - ECE, ECJ, ECS, ECM
EuroNight - ENE, ENS
Ekspresowych Intercity - EIE, EIJ, EIS, EIM
Dwie ostatnie cyfry z zakresu :
00 - 39 (EC, EN)
40 - 99 (EI)

2.Numery 5-cyfrowe - dla następujących rodzajów pociągów pasażerskich:

Międzynarodowych pośpiesznych - MME, MMJ, MMS, MMM
Międzywojewódzkich pośpiesznych typu hotelowego - MHE, MHS
Międzywojewódzkich pośpiesznych - MPE, MPJ, MPS, MPM
Międzywojewódzkich osobowych - MOE, MOJ, MOS, MOM
Międzywojewódzkich osobowych autobusów szynowych - MAJ, MAM
Regionalnych międzynarodowych - RMP, RME, RMJ, RMS, RMM
Regionalnych międzynarodowych autobusów szynowych - AMJ, AMM
Regionalnych krajowych pospiesznych - RPP, RPE, RPJ, RPS, RPM
Regionalnych krajowych osobowych - ROP, ROE, ROJ, ROS, ROM
Regionalnych krajowych osobowych autobusów szynowych - APJ, APM
Trzy ostatnie cyfry numeru 5-cyfrowego przypisuje się :
000 - 099 dla pociągów międzynarodowych i międzywojewódzkich
pośpiesznych typu
hotelowego (MM, MH)
100 - 199 dla pociągów międzywojewódzkich pośpiesznych (MP)
200 - 999 dla pociągów regionalnych (MO, MA, R, A)

3.Numery 6-cyfrowe - dla pozostałych pociągów
Trzy ostatnie cyfry z zakresu: 000 - 999
Na rodzaj pociągu wskazywać będzie trzecia cyfra w numerze 6-cyfrowym:
0 - pociągi towarowe w ruchu międzynarodowym
TAE, TAS - do priorytetowych przewozów międzynarodowych
TCE, TCS - do międzynarodowych całopociągowych przewozów
intermodalnych
TGE, TGS - do międzynarodowych przewozów masowych i granicznych
TRE, TRS - do międzynarodowych przewozów rozproszonych
1 - pociągi towarowe w ruchu krajowym - priorytetowe
TBE, TBS - do przewozów priorytetowych
TDE, TDS - do całopociągowych przewozów intermodalnych
TPE, TPS - pośpieszny o podwyższonym standardzie szybkości technicznej
do przewozu
ładunków w pojedynczych wagonach i grupach wagonów
2 - pociągi towarowe w ruchu krajowym
TNE, TNS - do przewozów niemasowych w pojedynczych wagonach i grupach
wagonów
TLE, TLS - liniowy do przewozu ładunków w pojedynczych wagonach i
grupach wagonów
TKE, TKS - zdawcze do obsługi stacji i bocznic w rejonie ciążenia
stacji manewrowej
3 - pociągi towarowe masowe w ruchu krajowym - TME, TMS
4 - próżne składy do i od pociągów pasażerskich - PWP, PWE, PWJ, PWS,
PWM
5 - pozostałe próżne pociągi pasażerskie
PCE, PCJ, PCS, PCM - próbne
PXE, PXJ, PXS, PXM - do i z naprawy
6 - pozostałe pociągi towarowe w ruchu krajowym
TTE, TTS - próżne wagony do i z naprawy
TSE, TSS - próbne oraz inne pociągi
7 - pociągi utrzymaniowo - naprawcze
ZGE, ZGJ, ZGS, ZGM - ratunkowe
ZNE, ZNJ, ZNS, ZNM - inspekcyjny
ZXE, ZXS, ZXM - gospodarczy
8 - lokomotywy luzem do i od pociągów
LPP, LPE, LPS - do i od pociągów pasażerskich
LTE, LTS - do i od pociągów towarowych
9 - pozostałe lokomotywy luzem
LME, LMS - do i od prac manewrowych
LSE, LSS - pozostałe lokomotywy luzem, pojazdy kolejowe oraz pojazdy
pomocnicze
zaliczane do taboru specjalnego
LZE, LZS od i do pociągów utrzymaniowo-naprawczych

Znaczenie dwóch pierwszych cyfr w numerach 4, 5 i 6 cyfrowych:
w ruchu międzyobszarowym pierwsza cyfra oznacza numer obszaru
konstrukcyjnego, w którym pociąg rozpoczyna jazdę, druga natomiast
numer obszaru w którym pociąg kończy jazdę - niezależnie od rodzaju
pociągu

Oznaczenie numeryczne obszarów konstrukcyjnych:
1 - Warszawa
2 - Lublin
3 - Kraków
4 - Katowice
5 - Gdańsk
6 - Wrocław
7 - Poznań
8 - Szczecin

dla pociągów rozpoczynających i kończących jazdę w granicach jednego
obszaru konstrukcyjnego przypisuje się następujące cyfry na dwóch
pierwszych pozycjach -
niezależnie od rodzaju pociągu:
11, 10, 19, 91 - Warszawa
22, 20, 29, 92 - Lublin
33, 30, 39, 93 - Kraków
44, 40, 49, 94, 90, 99 - Katowice
55, 50, 59, 95 - Gdańsk
66, 60, 69, 96 - Wrocław
77, 70, 79, 97 - Poznań
88, 80, 89, 98 - Szczecin

7
Testowo / Zapisane stany gry
« dnia: 09 Grudnia 2010, 19:31:36 »
Na poczatek ode mnie zapisany stan gry z godziny 06:00 z kapturkami na przyciskach oraz powieszonymi odpowiednimi tabliczkami na pulpicie.

8
Podobnie jest z przelotami po torach bocznych. Na jednej stacji sa a na stacji obok juz nie ma a teoretycznie moglyby byc.

9
ISDR - Tematy ogólne / Wątek testowy
« dnia: 18 Sierpnia 2010, 18:35:27 »
Wątek testowy.

Strony: [1]