Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MaKu

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 38
31
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 20 Listopad 2014, 01:10:00 »
To widocznie coś się zmieniło.
Pierwszy raz słyszę o rozmowach na stanowiska ruchowe.

32
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 20 Listopad 2014, 00:30:25 »
Po raz kolejny powtarzam.
NIE MA ŻADNEJ ROZMOWY!
Dostajesz telefon, abyś przyszedł po skierowania na badania lekarskie i psychotesty i tyle.

33
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 18 Listopad 2014, 22:18:58 »
Jako młody żagiel, na stanowisku nastawniczego, po przejściu egzaminów, nie licz na więcej niż 1,7-1.9 na rękę.

34
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 18 Listopad 2014, 21:42:15 »
1. Najpierw badania, potem umowa.
2. Nie ma żadnej rozmowy. Po prostu, albo zgadzasz się na warunki, albo nie.
3. Stawka na stażyście jest o wiele mniejsza.
4. Jagger jak zwykle koloryzuje z tymi różnicami. Różnice są, ale nie oscylują w takich widełkach

35
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: DamDam- rozkład jazdy dla Testowa
« dnia: 15 Listopad 2014, 11:23:14 »
Taka rada. W sumie dla wszystkich.
Po obejrzeniu powyższego wykresu pewny jestem na 1000%, że połowa pociągów nie przyjedzie.
Pociągi nachodzą na siebie. Szczególnie, co kłuje w oko, to odjazd o tej samej minucie co przyjazd poprzedniego. Co szczególnie na jednotorówkach jest niedopuszczalne.
To, że napchasz pociągów, wcale nie uatrakcyjni rozkładu.

Mogę się założyć, że po włączeniu go i ustawieniu opóźnień na zero i tak wszystko będzie stało. Co jest nie do zaakceptowania.

36
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 12 Listopad 2014, 07:17:00 »
Ograniczenie wprowadza posterunek, który posiada powtarzacze. Jak posterunek, który nie wie jaki jest stan urządzeń, może wprowadzić ograniczenie?

37
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 12 Listopad 2014, 06:12:05 »
W rzeczywistości ERP nie sygnalizuje, że przepaliła się żarówka. ERP powiadamia o nieprawidłowym działaniu urządzeń na przejeździe, więc się wprowadza ograniczenie.

38
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 12 Listopad 2014, 05:06:18 »
Są dwa rodzaje przejazdów w symulatorze.
Sterowane przez ERP5, bez TOP. Na nich, w przypadku usterki należy wprowadzić ograniczenie.
Sterowane przez RASP, z TOP, na których w przypadku usterki tarcze wyświetlają odpowiedni sygnał.

39
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 09 Listopad 2014, 21:21:17 »
Szanowni. Proponuję zakończyć dysputę nad zamykaniem rogatek przez "Post. 3".
Zapewne autor dostrzegł, że coś jest nie tak.
Jak sam napisał, w tym miesiącu wypuści nową wersję i weźmie pod uwagę uwagi, które pojawiły się tu.
Spokojnie. Bez nerwów.

40
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 07 Listopad 2014, 13:47:32 »
Na przejazdach z ToP'ami nie wprowadza się ograniczenia prędkości. Po to są ToP'y, żeby maszynista wiedział, że ma zwolnić.
I w symulatorze jest to odwzorowane.

41
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: MaKu - rozkład jazdy Liskowo i Testowo
« dnia: 03 Listopad 2014, 19:46:05 »
A próbowałeś?  o_O

42
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: MaKu - rozkład jazdy Liskowo i Testowo
« dnia: 03 Listopad 2014, 16:18:17 »
Spróbuj zmienić nazwę RJ który ściągnąłem z tego tematu na rozklad.roz i odpal save. Może pójdzie, ale nie gwarantuje.

43
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 03 Listopad 2014, 00:09:32 »
Ja zawsze daje sygnał parzysty. SKP zamyka przejazd od razu po otrzymaniu sygnalu, post nr3 najczęściej w chwili zbliżania się pociągu. Na dźwięk nie parzysty, post nr3 reaguje różnie cokolwiek.

W sumie ważne, że działa. Ale miej na uwadze, że puszczanie dzwonków dla kierunków nieparzysty/parzysty, ma znaczenie dla poszczególnych funkcji i działania AI. M.in. otwarcie i zamknięcie przejazdów, czy zwolnienie bloku pmskp.

44
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 02 Listopad 2014, 21:44:18 »
A teraz ciekawsza sprawa: wjeżdzał poc 48100 (od Wilamowic) a z drugiej strony miał wyjechać 882021 (do Wilamowic)... Zawsze wcześniej dzwonię do SKP z poleceniem ,,otwórz przejazd"... Zabawiłem chwilę za długo z manewrami na innych torach... Gdy już ,,prawie"" postawiłem semafor rozwiązał się przebieg 48100 (czyli również utwierdzenie zamknięcia przejazdu). Myślałem że tak jak zwykle PSKP podniesie rogatki, tymczasem przebieg dla 882021 utwierdził się (ale semafor pozostał na ,,Stój"). Czy tak się powinno stać? I druga sprawa, gdy zamknąłem rogatki nie mogę podać semafora, czy nie powinno być tak że jeśli ,,ustała przyczyna" wygaszenia to można go podać spowrotem?

1. Wystarczy "poddzwaniać", czyli wysyłać sygnał jeden dla kierunku nieparzystego i dwa dla parzystego celem zamknięcia przejazdu. Po przyjeździe pociągu SKP sam otworzy przejazd.

2. Semafor wyjazdowy na szlak z blokadą półsamoczynną podać można raz. Tylko raz.

45
Inne / Odp: PKM poszukuje Dyżurnych Ruchu
« dnia: 01 Listopad 2014, 07:25:25 »
więc brutto nie zawsze jest tak słabo ;p

Dokładnie. Na rękę jest około 20-25% więcej niż zasadniczej na umowie.

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 38