Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Droznik

Strony: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19
241
Ruch kolejowy / Odp: Rozkazy pisemne
« dnia: 30 Czerwiec 2013, 12:44:06 »
Nie wiem o co chodzi, ale obecnie jak widzę kolejny objazd objazdu i jazda z KWR 0, czyli brakiem rozkładu na danym odcinku to chyba jest możliwe. Dostajesz R 307 otwierasz Dodatek 2 i jedziesz spokojnie. Chyba że na serio nie masz znajomości szlaku więc trudno 40 km/h jak wczoraj było sezonowiec z Pzn do Starej Łubiaki v 40 brak znajomości szlaku.
Co do objazdu objazdów to jak zawsze Wrocław - Milicz - Krotoszyn - Ostrów, bo w Twardogórze znowu problemy.
Tak z ciekawości ile razy w ciągu roku ta linia jest zamykna z powodu wypadków, obsunięć itp. To chyba najbardziej trefna linia w kraju

242
Inne / Odp: Wirtualne Firmy do ISDR-a
« dnia: 24 Czerwiec 2013, 19:25:17 »
Inaczej ja proponuje tak ze kto chętny gra 12h zmianę, potem podaje na forum ze ma save z taka i taka sprawa. Czas gry jest luzny, mozna grac nawet tydzien czasu. Po prostu luźna rozrywka.

243
Inne / Odp: Technik transportu kolejowego - egzamin 2013
« dnia: 23 Czerwiec 2013, 00:03:57 »
A wiecie   że pytania tworzy Szczecin?? Zobaczcie sami jakie są posterunki, stacje itp. Bo wątpię aby ktoś z Warszawy dał np Dąbie czy coś innego

244
Inne / Odp: Wirtualne Firmy do ISDR-a
« dnia: 21 Czerwiec 2013, 18:58:00 »
czyli co przesylamy sobie pilk z save, dokumenatcje tech ruchowa itp??
No dobra mozna zalozyc ze niby pracujemy przez 12 godzinna zmianę ale nie w czasie 12h tylko np tygodnia czy tam dwóch. Potem save wysylamy do drugiej osoby i ona gra dalej?? A ksiązki to w Wordzie??

Czy chcecie zrobić że każdy jest za coś opowiedzialny i np zepsuję się rozjazd to zgłaszam usterkę do gracza który jest automatykiem i gram tak dalej z ta usterką póki on nie odpisze mi zakonczenia??
Wole jak już umówić się np na 1 godzinę dziennie kto chce ten bedzie a kto nie to nie i wtedy zająć się sprawami? Tylko jakie to będą sprawy??

245
Inne / Odp: Technik transportu kolejowego - egzamin 2013
« dnia: 20 Czerwiec 2013, 22:09:02 »
Ale znając życie pewnie było tak jak my starzy zdawaliśmy, czyli treść zadania, i co może być nie tak ;p
Chyba że już nowa wersja weszła, czyli wszystko w realu działa i musimy sami to obsłużyć

246
Inne / Odp: Technik transportu kolejowego - egzamin 2013
« dnia: 19 Czerwiec 2013, 18:11:11 »
Użytkownicy ISDR potrafią korzystać z wyszukiwarki internetowej, więc nie potrzebne są im linki bezpośrednie.
Bezpośredni to może być pociąg :)

247
Inne / Odp: Technik transportu kolejowego - egzamin 2013
« dnia: 19 Czerwiec 2013, 14:43:40 »
Na stonce CKE masz odpowiedzi na pytania, niestety nie widze nigdzie zadań. Moze za jakiś czas rzucą zadania na serwer

248
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dwu osobowy isdr
« dnia: 17 Czerwiec 2013, 16:26:04 »
A gdzie łączność seltonowa?? Jakiś dyspozytor musi być :)
Widziałem kiedyś na dyspozyturze jak pojawia się w malutkim ekraniku chyba 7 cali hasło kto dzwoni, a na górze w pasie przeglądarki adres łączą. Tu też można by było takie coś wykorzystać np na forum ;p jeden pisze drugi odpowiada i heja :). Chyba że chcecie bardzo realnie to wymienić się numerami telefonów i dzwońcie do siebie z zapytaniem o pociąg. Kiedyś na studiach mieliśmy program podobny do zasady działania Ebilocka można było wpisać kilka IP i pracować z bardzo duża ilością stacji. Owszem była to tylko mijanka a łączność to tylko wybierało się sąsiednią stację itd. Ale że każdy student coś "myśli" to dzwoniliśmy do siebie na łączach akademickich. Zawsze to były początki telefonicznego ;p

249
Wszystko zależy gdzie ten Unistar będzie pracował i gdzie wjeżdża. Zawsze musi być 500m od niego ale w najbliższym punkcie. Czyli jak pisałem jeśli przejazd jest w km 3,000 a uni jedzie do 5,000 to piszesz swego roba tylko do 2,500!!! Jeśli natomiast w drugą stronę np do 2,000 to twój jedzie do 1,500.

Tak musisz zamknąć wszystkie szlaki, najlepiej cały węzeł a jak się da to linie od km 1 do ostatniego. ;p
Na serio zamykasz tylko ten tor po którym będzie się poruszał, chyba że będzie pracował na 2 torach to wtedy musisz zamknąć oba ale nie wiem jak z rozkazami.
Tylko pamiętaj bo teraz wszedł zapis że musisz powiadamiać maszynistów "O" o tym gdzie pracuję robek i zachodzi potrzeba podawania sygnału baczność

250
Wiesz zawsze lepiej ale co na to potem przełożony?? Zresztą ja tam mam taki szlak to albo jadą już do sąsiedniego posterunku, albo po prostu piszę 30 a dalej to mnie nie interesuje bo nie widzę ich. Przecież nie będę stal w fotoradarem gdzieś 8km od nastawni i liczył czas ;p

251
A jak mam pęknięta szynę?? To może też V max?? Owszem jak jest wolny to V max ale to musimy uwzględnić w rozkazie a nie na gębę

252
Do 500m od ostatniej przeszkody tj np Rob wjezdża w km 2,000 i jedzie do 3,000 to piszesz ze kolejny robek jedzie do 1,500 natomiast gdy jedzie do 1,800 to piszesz  swojego do 1,300.
Oczywiście musisz wtedy napisać że w km... pracuje rob1/2. Ten co jedzie to ma nowy numer. I nie możesz wypisać że tylko po otrzymaniu tego rozkazu bo kontroler łatwo może zabrać Ci procenty, bo żeby tak odnotować musisz mieć już szlak zamkniety, zapytania o wolną drogę itp, jedynie takie coś możesz przez Radio podyktować im i wtedy mogą działać. No i sygnał Ty podajesz ewentaulnie dyżurny ruchu pomocniczy jeśli jest do tego upoważniony.

Kto powiedział że po zamkniętym "na pełnej prędkości" można jechać?? Wskaż mi taki paragraf bo to jest błąd!!

253
Jak mi się wydaję to pierw musi ktoś z obsługi przyjść do Ciebie i zgłosić że ma taki zamiar, bo trzeba tor zamknąć itp.
Wystawiasz S z treścią ROB1/2 po otrzymaniu sygnału nakaz jazdy i tylko piszesz działkę 4. Jazda po torze...  zamknietym wolnym/zajętym na szlaku... z km... do km.... z praca i zjazdem do st/km.... najpoźniej do... Prędkość V=max/V=30km/h. Jeśli zjazd nastąpi na stacje to podajesz wjazd na Sz.... jeśli natomiast na ten sam przejazd to tylko ten kilometraż. Uwaga: Wjazd/Zjazd Rob1/2 nastąpi w km.... Potem gdy będą na miejscu zgłaszają swoją gotowość do pracy ty im zezwalasz (wpisujesz wtedy w dziennik wyjazd ROBa) i gdy zakończą zgłaszają zjazd z przejazdu (wpisujesz przyjazd ROBa) a w uwagach piszesz wjazd w km.. i zjazd w km...

254
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Jakiś nowy rozkład jazdy
« dnia: 01 Czerwiec 2013, 21:39:50 »
Przeto ja wiem o kucyku ;p Ktoś musiał o tym poinformować;p Tylko dziwne że stado jego jest oddalone od miejsca o dobre 8km bo mieści się pod Wrzosowem

255
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Jakiś nowy rozkład jazdy
« dnia: 01 Czerwiec 2013, 16:54:50 »
To może jeszcze 2 aby Ci śmieci zabierała ze stacji, a trzecia która by wodę przywoziła. Chłopie no bez przesady, to ma być ciekawa symulacja a nie jakieś odstępstwa. Może jeszcze zrobić opcję że pociąg na szlaku stoi bo ... kucyk na torach ;p

Strony: 1 ... 14 15 16 [17] 18 19