ISDR - Symulator prowadzenia ruchu kolejowego
Forum Główne => ISDR - Stacje i posterunki => Lisków (stara wersja symulatora) => Wątek zaczęty przez: melis w 10 Kwiecień 2015, 07:53:37
-
Witajcie koledzy. Nie za bardzo przyznam się szczerze, szukałem w przepisach ustaleń co do postępowania w chwili gdy nastąpiła usterka, pozornego zajęcia toru, na nie utwierdzonej drodze przebiegu, a zchodzi konieczność przełożenia zwrotnicy na wprost. Sytuacja dotyczy zwrotnicy 201 na torze Lr-Lm i zajętość odcinka ITQ3. Wiadomo, że korbując w ten czas zwrotnicę, doprowadzimy do pozornego rozprucia. Czy jest to dozwolone postępowanie, czy należy zatrzymać cały ruch na tej trasie, aż do czasu naprawy usterki?
-
Można przełożyć zajętą pozornie zwrotnicę za pomocą wyciągniętego przycisku "pJznumer zwrotnicy" i obsłużeniu przycisku danej zwrotnicy.
-
Dokumentacja użytkownika - Część ogólna przeczytana?
-
Chodzi mi o to jak, ewentualnie regulują to przepisy. Gdzie to znajdę? @marek_n0 Tu w grę wchodzi tylko korbowanie na gruncie.
-
Polecam lekturę Ie-10 (E18).
-
Dzięki. A więc zabezpieczam zwrotnicę, wprowadzam TZP i dalej prowadzę ruch.
-
Nie pamiętam do końca jaka tam jest sytuacja, ale chyba TZP nie trzeba wprowadzać....