Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - TaKeT

Strony: [1]
1
Witam,
,,Tworzę" (może za dużo powiedziane, składam) makietę kolejową która (w przyszłości) ma odwzorowywać prowadzenie ruchu z wykorzystaniem kolejowych uskr. Makieta stanęła teraz w momencie, w którym trzeba by było wykonać jakieś pierwsze próby wykorzystania kolejowych urządzeń do prowadzenia ruchu... Żeby nie robić tego ,,na wariata" wydzieliliśmy z średniej wielkości stacji dwa tory, które mają odwzorowywać prywatną stację - przeładownie. Wygląda to tak, jak na zdj. w załączniku... (coś nie działa, link niżej)

Zdjęcie  jest tutaj: https://www.dropbox.com/s/z7jh8qrw8icm1jy/x.jpg?dl=0
Czerw. ramka - stacja prywatna, strzałka, wjazd do ,,ogólnej stacji"

W grę wchodzi, albo zrobienie wjazdów/wyjazdów na semafor, albo na tarczę... Jeśli na semafor, to do zastosowania jest też blokada a'la Lisków - Lisków Miasto... Które rozwiązanie będzie wg Was bardziej zgodne z przepisami, no i realiami? W zasadzie, największą wątpliwością dla mnie jest to czy semafor wyjazdowy może być jednocześnie wjazdowym?


2
Testowo / Wskaźnik W1 na przedostatnim sygn. SBL
« dnia: 14 Sierpień 2014, 13:13:22 »
Wrócłem sobie do ,,jeżdżenia" po Testowie, i tak zastanawiam się czy na przedostatnim semaforze sbl nie powinnien być umieszczony W1?

3
Ok, ale nawet przy setce ,,niby" nie ma to sensu...

4
Witam,
poc. nr 66186 przyjechał do Liskowa bez SKP. Zamknąłem tor szlakowy po którym jechał i co dalej? Przeglądałem dokumentacje z Testowa ale nie znalazłem nic o sposobie przywrócenia do ruchu. Na szlaku Lisków-Wiliamowice nie stoi żaden odczepiony wagon. Jak to rozwiązać? :)

Pozdrawiam

Strony: [1]