Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KRZAQ

Strony: 1 [2] 3
16
Ruch kolejowy / Ograniczenia prędkości
« dnia: 19 Grudzień 2010, 13:03:32 »
Właśnie przed chwilą w RMF FM podali, że w Niemczech DB wprowadziło ograniczenie prędkości do 200 km/h ze względu na panujące warunki :D U nas też obniżają ale o jedno zero mniej hahaha...

17
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dokumenty do symka
« dnia: 19 Grudzień 2010, 13:01:13 »
Nie jest jedynym :P

18
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Wykolejenie
« dnia: 18 Grudzień 2010, 23:13:55 »
Co do takich zdarzeń znajomy mech mi opowiadał jak na jednej stacji na śląsku wjechał na Sz na zajęty zatrzymał się i mówi dyżurnej że chyba coś nie teges jest. Chciał się z nią dogadać i cofnąć ale babka na niego pojechała z ryjem że wzywa komisję bo na S1 przerżnął wjazdowy. Komisja jak się okazało stwierdziła, że po wjeździe wcześniejszego pociągu nie wygasł Sz i tym o to sposobem pani dyżurna pozbyła się pracy :/

19
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Wykolejenie
« dnia: 18 Grudzień 2010, 22:58:47 »
Warto się nad tym zastanowić, aczkolwiek bardziej realne byłoby zakończenie dyżuru. W takich sytuacjach dyżurny chyba nie może dalej prowadzić pracy, no poza rzeczami, które musi jeszcze wykonać. Zamykanie szlaku (głowicy stacji) na kilka długich godzin także nie ma sensu.
Można wrzucić hasło: "W związku z zaistniałym zdarzeniem zostaje pan/pani odsunięty/a od czynności" :D Żarty żartami, kolega opowiadał mi kiedyś jak w Lublińcu zdejmowali dyżurnych po wypadku. Nikomu z nas tego nie życzę :/

20
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Wykolejenie
« dnia: 18 Grudzień 2010, 22:24:21 »
Apropo wypadków to ja własnie mam na SBL. Nie wykazała zajętości. Efekt najechanie 3 pociągów na siebie.
Dało by się dodać żeby o takim zdarzeniu byłem informowany przez maszynistę ??
Jaki sygnał wskazywał semafor osłaniający zajęty odstęp? Oczywiście chodzi mi o zajętość na gruncie nie na pulpicie.

21
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Rozkłady jazdy
« dnia: 17 Grudzień 2010, 21:47:07 »
A jak sprawa wygląda ze skomunikowaniami pociągów pasażerskich, tzn. oprócz dodatku do srjp są one gdzieś umieszczone?
Na każdą stację, tj. tą która ma skomunikowania doręczany jest wykaz skomunikowań pasażerskich.

22
Testowo / Odp: Zapisane stany gry
« dnia: 15 Grudzień 2010, 19:20:12 »
"Moje" Testowo ;)
-tabliczki i kapturki
-tzp do Zachodu
-zamknięty tor 6 i 5a
-uszkodzona izolacja IT6 i IZ8, niektóre tarcze są ciemne
-rozjazdy 7 i 21 -wyłączone bezpieczniki nastawcze
-na placu wagony do przestawienia następnego dnia (patrz: nazwa składu)
Tory 6 i 5a masz zamknięte z powodu świecenia zajętości? :P

23
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dokumenty do symka
« dnia: 14 Grudzień 2010, 16:55:32 »
Moim skromnym zdaniem zdawanie się w dzienniku telefonicznym zupełnie wystarczy, nadmiar książek to też nie wskazane :D Wszystko zależy od tego na jakiej stacji się pracuje, np. w Lublińcu jest dyżurny peronowy i to on powiadamia i odpisuje różne bzdury np. opóźnienia więc dysponujący i szlakowy w telefonicznym za wiele nie piszą i śmiało mogą się w nim zdawać :)

24
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dokumenty do symka
« dnia: 14 Grudzień 2010, 16:45:23 »
Herby Stare zdają liczniki, dobrodziejstwo inwentarza i inne bzdety w R142. Głupszego pomysłu nie widziałem. Zajefajnie się zdaje jak prowadzisz R142 w pełnym zakresie na węźle  :D W naszej sekcji tj ISE Lubliniec wszyscy zdają w telefonicznym, jedynie HS to wyjątek :D

25
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Rozkłady jazdy
« dnia: 07 Grudzień 2010, 17:23:52 »
A jak jesteśmy przy SEPE - SWDR to w nim jest informacja na który tor mamy wpuścić dany pociąg ??
Nie. To jest uzależnione od warunków miejscowych. Informatycy musieliby wklepywać dla każdej stacji węzłowej tor dla danego pociągu. Rozkład ostatnimi czasy to bardzo żywy twór i np w Lublińcu TKL 61116 powinien wjeżdżać na tor nr 3 ale ze względu na zmianę rozkładu trzeba go przyjmować na tor nr 2 bo na torze nr 3 stoi osobowy 64040 który przyjeżdża przed 61116 i po nim odjeżdża. Więc jak widzisz na takim przykładzie to jest za dużo bezsensownej roboty. Nie wspominając, że Lubliniec nie należy do jakiegoś większego węzła komunikacyjnego.

26
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Rozkłady jazdy
« dnia: 07 Grudzień 2010, 15:39:23 »
Generalnie tak się robi, ale w sumie jest SEPE SWPD, więc wiemy, że pociąg ma coś "dodatkowego".
SEPE - SWDR ;)
Nasi kontrolerzy tłumaczą to prostym faktem: dróżnik i nastawniczy nie mają dostępu do SWDRa więc trzeba im to głosić.

27
Testowo / Odp: Problem z jazdą do km i dróżnikami
« dnia: 07 Grudzień 2010, 13:52:33 »
Wg. mnie to mogłeś 66022 nazwać jako Rob1 żeby AI się nie zamotał i po ściągnięciu zmienić mu plan na 66022 i wyprawić do st. Ślemień.

28
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Rozkłady jazdy
« dnia: 07 Grudzień 2010, 09:41:56 »
Zastanawiam się jeszcze nad tą opcją... Jest to jedna z kilku najbardziej brakujących rzeczy.
Paweł, jeżeli będziesz się tym zajmował to pamiętaj że te informacje muszą być podawane również na SKP i strażnice. Ostatnio kumpel dostał wyjaśnienie bo nie głosił dróżnikowi TWRów :D

29
Oz steruje juz calym odcinkiem do WGB i chyba Brzegiem od 15 do 7 w dni robocze i caly dzien w łikendy.
Mateu, z tego wynika, że po 15 wszystkie posterunki między Oz i WGB zdają dyżur i przełączają się na samoczynną?

30
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Rozkłady jazdy
« dnia: 06 Grudzień 2010, 20:33:10 »
A ten ktory mamy (2 noce sie nad nim meczylem a Pawel jeszcze jeden dzien go modyfikowal) jest zly ?;P
Jest dobry :) Zróbcie sobie kilkugodzinne zamknięcie z porządnymi usterkami i jest co robić :D

Strony: 1 [2] 3