Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Frozen Bok

Strony: [1]
1
Dzień dobry. Wiem, że wcześniej kolej budowano z torów, robionych z drewna. Teraz to nonsens że względu na awaryjność. Ale mam pytania: 1) jak często trzeba sprawdzać stan drewnianych torów kolejowych? 2) jak często można puścić pociągi po tych torach? 3) jakie będą skutki gdy przejedzie po drewnianych torach ciężki pociąg towarowy? 4) jaka jest maksymalna prędkość przejechania po tych torach by nie wykoleić? 5) jak często jest potrzebna zmiana podkładów i szyn drewnianych? 6) czy macie coś do powiedzenia o tym?
Oprócz tego mam pytania o infrastrukturze sieci trakcyjnej robionej z drewna: 1) na ile jest awaryjna? 2) czy przewody wieszane do drewnianych wysięgników będą się zrywać? 3) czy macie coś do powiedzenia o tym?
Zaznaczam, że to nie o zabawce kolejowej dla dzieci (googlowałem, nic nie znaleziono, szczególnie o sieci trakcyjnej z drewna. Mam nadzieję, że go oryginalne pytania).
Pozdrawiam.

2
ISDR - Rozkłady jazdy / Problem z RJ
« dnia: 28 Luty 2025, 20:27:01 »
Dobry wieczór, postanowiłem zrobić sobie testowy RJ do Testowa. Testując mam problem: nie chce wyjeżdżać pociąg ze Ślemienia. Co robić? Pliki w załączniku.

3
Dobry wieczór. Mam kolejny problem na KG - nie przesyła się lokomotywa z KGZ do przestawienia wagonów 30200 / 31200 LUNA / 33266 / 35250 PROMETEO (o godzinie 1 po północy), nawet po 10-20 minutach od planowego przyjazdu 33266. Co robić? I czy mam ręcznie (poprzez "ustawienie składu") przesyłać lokomotywę? P.S. gdy pytanie wymaga dokładnych wyjaśnień, to proszę.

4
Kraków Główny / Brak 33389, 33391 i 33393
« dnia: 18 Grudzień 2024, 15:44:15 »
Dzień dobry. Kiedy dyżuruję w Krakowie Głównym o północy widzę, że do Krakowa Głównego nie jeżdżą pociągi aglomeracyjne z KGZ: 33389, 33391 i 33393. Dlaczego, serio mówię, te pociągi nie przyjeżdżały? Ci robić? Stan symulacji w załączniku.

Edit: znaleziono powód, opisany tutaj. Można zamknąć ten temat.

5
Dzień dobry. Te pytanie dotyczy budowy scenerii fikcyjnych, szczególnie do Train Driver 2. Oto pytanie: w jaką stronę muszą "patrzeć" kontakciki (dokładnej nazwy których nie wiem) (patrz załącznik, za jakość rysowania przepraszam) dławika torowego?

6
Kraków Główny / Brak DzKr na pulpicie
« dnia: 13 Grudzień 2024, 17:14:27 »
Dzień dobry. Wiem, że istnieje przycisk wyłączenia dzwonka sygnalizacji rozprucia DzKr, ale dlaczego na pulpicie Krakowa Głównego nie ma takiego (istotnego) przycisku? Za moje błędy przepraszam.

7
Kraków Główny / Nie mogę potwierdzić przebiegu na Krakowie Głównym
« dnia: 10 Grudzień 2024, 18:34:12 »
Dzień dobry. Na wstępie zaznaczam, że jestem początkującym w tej sprawie. Gdy chciałem dyżurować na Krakowie Głównym, to podczas dyżuru mam problem: nie mogę potwierdzić przebiegu poprzez (wyłącznie) naciśnięcie przycisku podawania odpowiednego semafora, mimo że zwrotnice w drodze ustawiłem prawidłowo. Ktoś pomoże jak? Z góry dziękuję.

8
ISDR - Tematy ogólne / Posterunki zagranicze
« dnia: 02 Maj 2024, 19:47:49 »
Dzień dobry. Czy są dopuszczalne propozycję posterunków zagraniczych (np. Mostyska-2)? Za możliwe błędy i nieprawidłowy dział przepraszam.

9
Inne / Rozmowa z dyżurnymi przez centralkę KTE w rzeczywistości
« dnia: 31 Marzec 2024, 19:06:14 »
Dzień dobry. Jak brzmi rozmowa z dyżurnymi przez centralkę typu KTE w rzeczywistości? (nie w ISDR). I ktoś ma filmy/nagrania audio rozmów?

10
Testowo / Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« dnia: 22 Marzec 2024, 17:04:40 »
Dzień dobry. Mam problem: Nie mogę zablokować blok KoT (a jego lampka jest zapalona) nawet przy zapalonym "pmSKPL1", gdy użyłem dKoT. Co robić? I jak resetować blokadę typu C bez TZP i restartu programu? Z góry dziękuję.
EDIT: dodam screena i .sav tej sytuacji w załączniku.

Strony: [1]