ISDR - Symulator prowadzenia ruchu kolejowego
Forum Główne => Ruch kolejowy => Wątek zaczęty przez: EN57-002 w 28 Grudzień 2015, 21:56:02
-
Zdefektował pod semaforem odstępowym Tęczy skład 46185 w kierunku Wilamowic. Teoretycznie powinna lokomotywa przyjechać od WL, aby ciągnąć go do przodu. Jednak to do mnie jest telefon (screen) co z poc.? Czyli w/g procedur: zamykam tor nr 1, wysyłam loka awaryjnego do km., spinam go ze składem i... no właśnie, jak dać mu polecenie jazdy dalej, skoro sem świeci na wolną? I co w ogóle odpowiedzieć Tęczy, która się pyta o skład stojący u niej pod wjazdowym?
-
Zatrzymany z powodu usterki i wciągnąć do siebie może. Nie wiem jak to przepisowo powinno być. Albo poprosić o loka od strony WL po torze przeciwnym do zasadniczego spiąć ze składem i normalnie wyprawić ;)
-
@EN57-002 znasz ten symulator i doskonale wiesz, jak jest. Co nie działa, co czasem działa a czasem nie, oraz co działa i jest w porządku.Padł w str Wi na Tęczy, to puść od siebie i niech go pcha. Bo jak Tęcza się zapierniczy w akcji, to już później ciągle rozkaz na mijanie u niej S1. A najlepiej, jak dasz mu nakaz do jazdy dalszej i tyle.
-
Niekiedy jak gram to jakby brakuje dyspozytora odcinkowego. O 13:45 zrobiła mi się taka sytuacja, że z WI przyjechał 5412 o 13:37 na tor 2b (przyśpieszony dalekobieżny) na wymianę loka (15min), na 15 wagonach, opóźniony 172min. Z L.M. nadjechał 44026 o 13:44 na pojedyńczym SA134, opóźniony 120min na tor 15, a na torze 13 poskładany, gotowy do jazdy 6420, na 11-tu wagonach, opóźniony 9min. Trzy poc. osobowe w kierunku borku. W zasadzie 5412 powinien jechać w każdym przypadku jako drugi, bo trzyma go czas wymiany loka. Teoretycznie 44026 jako mający większe opóźnienie od 6420 powinien jechać przed nim, ale puszczając go jako pierwszy w kierunku Borku część pasażerów śpieszących się wlezie do niego, i na następnych przystankach będzie zwiększał opóźnienia z powodu lokowania podróżnych. Z kolei jak puszczę pierwszego 6420 to z SM-ką będzie wolno jechał bo dużo na haku. Zdecydowałem puścić 6420, zwiększając opóźnienie 44026 ze względu na wygodę pasażerów, a jak Wy byście zrobili?
-
Ja nie wiem jaka tam panuje sytuacja ruchowa między Bk a Ls, ale puścił bym oba jednocześnie po dwóch torach, a trzeciego na rozkaz i Sz.
-
Na zajęty szlak?
-
Ja nie wiem jaka tam panuje sytuacja ruchowa między Bk a Ls, ale puścił bym oba jednocześnie po dwóch torach, a trzeciego na rozkaz i Sz.
Tak by można i było, ale przecież trzeba wprowadzić obostrzenia itp ;) Przy blokadzie 2 kierunkowej jest prościej, o ile komuś się chce i się nie boi :)
-
Na zajęty szlak?
Napisałem, że nie wiem jaka tam panuje sytuacja, bo nie pobierałem tego save'a. Tak o, sobie palnąłem bo ze mnie taki znawca tematu jak z koziej.... trąbka ;) Osobiście nie używam jakiś dużych opóźnień. Usterki na maksa wystarczą. Już pod wjazdowym z Tefamy stoi mi skład bo rozjazd 3/101 uszkodzony i leci opóźnienie.
-
Nawet dało by po lewym, bo z tego co widzę w R146 to o 13:47 wjechał sieciowy 6063, a na następny 44189 Borek o zgodę pytał dopiero o 14:02.
Puściłem 6420 o 13:48, po dojściu bloku 5412 o 13:57 i 44026 o 14:07 zwiększając mu opóźnienie do 140min.
Co do opóźnień to w ustawieniach mam je na "normalnie". Te, które się generują są wpisane w RJ, co pisałem wyjaśniając czemu nie ma do mojego RJ plików startowych.