Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zacha

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 30
31
A w jakim celu? Poza tym głupio by to wyglądało, obecnie widok na grunt jest "od góry", a pociągi raczej na boku nie jeżdżą :)

32
@dehu od takich sytuacji jest komenda "wstrzymaj wyprawianie", nie zamykaj toru tylko po to , by blokować AI, bo potem dzieją się cyrki.

33
Inne / Odp: Zima w symulatorze
« dnia: 30 Styczeń 2015, 10:50:13 »
No przecież jest. Biało wszędzie :P

34
Inne / Odp: Wypełnianie dziennika ruchu Lisków w stronę Wilamowic
« dnia: 17 Styczeń 2015, 16:24:39 »
Niedopuszczalne to byłoby, gdybyś odpisał oględziny rozjazdów, których... nie da się oględzić, bo są...wirtualne ;]
W praktyce nie są wirtualne a też różnie bywa z tymi oględzinami ;)

35
Inne / Odp: Technikum
« dnia: 16 Styczeń 2015, 19:15:32 »
Teraz na maszynistę może przyjść kucharz czy absolwent(ka) socjologii - żywy przykład. Biorą ludzi z ulicy więc wykształcenie jest nie ważne, byleby było średnie. No bo przecież od naprawy jest warsztat a maszynista jest tylko od "kieracenia". Posadzić małpę za nastawnikiem to też pojedzie.

36
Inne / Odp: Zadania matematyczne na psychotestach.
« dnia: 30 Listopad 2014, 20:19:25 »
Na isdra zawsze trzeba było mieć średnie? Bez przesady przecież dyżurny na kolei nie jest od liczenia tylko od mrugania... Tzn prowadzenia ruchu :D Jakby dyzurni potrafili liczyć to by już dawno władzę ze stołków wypchnęli :P Abstrahując od isdrow, wladza np. doskonale zdaje sobie sprawę, że inteligentny maszynista to zły maszynista wiec lepiej siedzieć cicho i udawać niepiśmiennego murzynka a wszystko będzie dobrze :) Jak to powiedział kiedyś znajomy isdr: gdyby zawód dyżurnego był dla umiejących pisać to R146 byłby bez żadnych kolumm tylko jak czysty biały zeszyt w linie :D

Ps. Powyższa wypowiedź nie miała na celu nikogo obrazić i miała charakter satyryczny.

37
Testowo / Odp: Usterki - czasy występowania
« dnia: 19 Listopad 2014, 15:05:17 »
Jak to oczekiwanie... Dymasz na rozjazd kolego i wyjmujesz kamień, który ktoś Ci włożył :P

38
Testowo / Odp: Usterki - czasy występowania
« dnia: 19 Listopad 2014, 14:19:46 »
Może masz wyłączone usterki w ustawieniach.

39
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: DamDam- rozkład jazdy dla Testowa
« dnia: 12 Październik 2014, 15:54:10 »
@DamDam wątpię, żeby ktoś chciał być prezesem za tyle, co zarabia maszynista ;)
Nie na tym forum pisali, że pociąg może być tak długi jak najkrótsze tory stacyjne przez które przejeżdża?
ZTCP długość nie może przekraczać długości użytkowej najkrótszego toru głównego (zasadniczego lub dodatkowego) w stacji, tj. od sem. wyjazdowego do np. ukresu z drugiej strony, na całej trasie przejazdu pociągu.

40
Urządzenia srk / Odp: Dziwne komory
« dnia: 12 Październik 2014, 15:46:38 »
Ale w czym ma niby pomóc wyłączenie Sz-tów tylko na podg? Czym się to różni od semafora wyjazdowego ze stacji?

41
Inne / Odp: BHP na kolei (OT)
« dnia: 27 Wrzesień 2014, 19:09:04 »
Tak, ale chyba nie chcesz mi powiedzieć, że w sieci płynie prąd o małym natężeniu :D BTW przy takim napięciu człowieka zabija prąd rzędu 5-7mA.

42
Inne / Odp: BHP na kolei (OT)
« dnia: 27 Wrzesień 2014, 16:53:56 »
Takie rzeczy są zazwyczaj z aluminium. Myślisz, że 3kV nie poradziłoby sobie z cienką warstwą lakieru, czy gąbką do uchwytu? ;)

43
Ruch kolejowy / Odp: Jazda okrężna - treść rozkazu
« dnia: 09 Wrzesień 2014, 16:04:03 »
Ir-1 par. 16 ust. 2 mówi o "wyjątkowych wypadkach (np. sytuacje awaryjne, skierowanie pociągu inną trasą niż w WRJ itp.)" Chodziło mi o zobrazowanie tych przypadków :) Prawda jest taka, że żaden dyspozytor trakcyjny z pełną świadomością nie wrzuci maszynisty bez znajomości szlaku i pilota na trasę, po której obowiązuje jakiś objazd wymuszony planowymi robotami. Również nie wyobrażam sobie, żeby stale jeździć bez pilotów na objeździe, a PLK nie wystawi nawet rozkładu, tym bardziej, że obecnie jeździ się (przynajmniej w ruchu towarowym) na samych indywidualnych i rozkład jest za każdym razem dostosowany do potrzeb przewoźnika.

44
Ruch kolejowy / Odp: Jazda okrężna - treść rozkazu
« dnia: 08 Wrzesień 2014, 16:07:45 »
Każdy maszynista w swoim posiadaniu musi m.in mieć wykaz ostrzeżeń stałych, wykaz ostrzeżeń doraźnych (jeśli są) oraz kartę znajomości szlaku.
Maszynista nie ma książki ostrzeżeń doraźnych, od tego jest R307 ;) Należy też dodać, że jazda bez znajomości szlaku i bez pilota jest dozwolona tylko w ostateczności lub w obliczu klęski żywiołowej, np. powódź, wichura (pozrywane druty) itp. W przypadku wykonywania planowych robót i planowych objazdów do PLK-i należy wystawienie zamknięciowych RJ, a na danym odcinku powinni być stosowani piloci.

45
Urządzenia srk / Odp: Blokada Stacyjna mechaniczne urządzenia SRK
« dnia: 20 Sierpień 2014, 16:08:54 »
Nie może być grupowego otrzymania nakazu czy zgody, bo przeczyło by to idei blokady stacyjnej. Nastawniczy czy dyżurny nie może mieć dowolności, który tor wybierze, gdy współpracuje z drugą nastawnią. Ale z drugiej strony, na PLK mnie już nic nie zdziwi...

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 30