Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jageer

Strony: 1 ... 89 90 91 [92] 93
1366
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dokumenty do symka
« dnia: 19 Grudzień 2010, 12:43:02 »
Chyba popadasz w patologie  :P i jesteś jedynym pracownikiem, który cieszy się ze swojej pracy  ;D

1367
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dokumenty do symka
« dnia: 19 Grudzień 2010, 11:03:57 »
Moge pofocic te wszystkie ksiazki i ktos moze przy okazji przerobi to na dokumenty worda.

Ja mogę po woli przerabiać  ;)

1368
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Wykolejenie
« dnia: 18 Grudzień 2010, 22:21:24 »
Apropo wypadków to ja własnie mam na SBL. Nie wykazała zajętości. Efekt najechanie 3 pociągów na siebie.
Dało by się dodać żeby o takim zdarzeniu byłem informowany przez maszynistę ??

W sensie pociąg zajął odstęp i nagle zamiast zajętości odcinek wskazywał odstęp wolny? Mech nie zdążył wyhamować? Ciekawy przypadek, ale faktycznie- odpowiadasz za ruch na stacji i przyległych szlakach.
Zastanawia mnie jedno, w jaki sposób faktycznie, w rzeczywistości taka usterka może powstać.

To ja wam opowiem taką podobną usterkę, która ma (cały czas) miejsce na stacji Szczecin Gocław. Dźwignia od pojedynki "leży" na nastawni w minusie, a na gruncie iglica odlega 15mm od opornicy. Wykolejenie murowane.

To na prokocimiu był przypadek, że tor tranzytowy lekko się "poszerzył" i przez jakiś czas o tym nie wiedzieli i pociągi normalnie jeździły. Dopiero przy pomiarach zobaczyli, że coś nie tak i puszczali drogą okrężną

1369
Testowo / Odp: Zapisane stany gry
« dnia: 17 Grudzień 2010, 17:01:19 »
To jeszcze proponuje wyłączyć napięcie w trakcji do TF, ew zamknąć ten szlak :P i jeździć ew zdawkami z vmax 20 :D I zamknąć jeden tor do Ślemienia a po jednym jeździć na TZP  ;D

1370
Testowo / Odp: Pociąg widmo
« dnia: 16 Grudzień 2010, 22:26:47 »
No faktycznie pewnie moje zapomnienie. Druga sprawa pociągi na sygnał zastępczy jadą z V 20km/h.. powinny normalnie jechać 40

Wyjazd na szlak z SBL Vmax 40 jest w obrębie posterunku, natomiast na szlaku już 20, dopóki maszynista nie zobaczy pierwszego sygnału zezwalającego na jazdę, wtedy już może dać "do kotła" ;)

1371
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dokumenty do symka
« dnia: 14 Grudzień 2010, 16:54:02 »
No to fakt. Tam się pisze stan liczników, zerwanie plomb, zamknięcie torów, zamknięcie rozjazdów w dane położenie itp itd.
Nie wiem jak w innych ISE, ale np. Kraków Prokocim ma dodatkowo telekonferencję zawsze rano odnośnie ruchu, gdzie naczelnik sekcji ruchu łączy się z głównym biurem na placu Matejki i przekazuje generalne info o jakiś utrudnieniach co były itp  :)

1372
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dokumenty do symka
« dnia: 14 Grudzień 2010, 14:21:52 »
Witam,
Czy posiadacie może zdjęcie "Dziennika zmiany i przyjęcia dyżuru". Obojetnie z jakiej stacji. Z góry dzięki.

Napisz dokładniej o co chodzi. Bo zdanie dyżuru i przejęcie wpisuje się w książce ruchu.

1373
Daj "rozkaz" na pominięcie Ms1 tak jak pisze Paweł i potem "do mnie", to pojedzie :)

1374
Wiadomo czasami tak się zdarza, że trzeba pominąć tarcze. W grze mi się to nie udaje. Więc jak to zrobić?

Czytałeś instrukcję ;)?

1375
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Udźwiękowienie symulatora
« dnia: 12 Grudzień 2010, 21:18:15 »
Np w TW jest teraz ciekawy dźwięk od blokady C, a przykładowo Oborniki Śl, czy gaj mają taki dźwięk, jak praca prawdziwego bloku.

Właśnie - pytanie czy to możliwe, że blok został umieszczony w pulpicie, lub że tak wyraźnie słychać go z przekaźnikowni (w dolnej kondygnacji)? Bo raczej to jest dźwięk bloku, a nie jakiegoś brzęczyka który akurat brzmi tak samo.

Sprawa się wyjaśniła, jeżeli inni chcą wiedzieć dlaczego tak jest: w pulpit wbudowany jest specjalny "dzwonek"

1376
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: Rozkłady jazdy
« dnia: 07 Grudzień 2010, 15:20:23 »
Generalnie tak się robi, ale w sumie jest SEPE SWPD, więc wiemy, że pociąg ma coś "dodatkowego".

1377
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dodanie innych wersji tekstu
« dnia: 07 Grudzień 2010, 15:17:40 »
Mały OT, patrząc na kod źródłowy telefonogramów to, aż tak źle nie ma  ;) jakiś mega komplikacji.

1378
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Dodanie innych wersji tekstu
« dnia: 06 Grudzień 2010, 22:21:27 »
Względnie TW XXXX zgłasza się do próby łączności po zmianie kanału ;)
PS Paweł, a na szlaku z TZ nie powinno być znaku, że obowiązuje inny kanał łączności ??
Bo chyba go nie ma w wizualizacji ;)

1379
Ale LCS OZ Obsługuje od siebie Dąbrowe Niemodlińską, Lewin i Brzeg (tory główne, natomiast dodatkowe już lokalnie). W Oławie też już mają ebilocka ??
Oz steruje juz calym odcinkiem do WGB i chyba Brzegiem od 15 do 7 w dni robocze i caly dzien w łikendy.

Z tego co czytałem na stronach PLK i gdzieś jeszcze to miało być po torach głównych, czyli pewno tam gdzie są perony :D A resztę lokalnie, ale ruch w dzisiejszych czasach znikomy to może ich przepięli faktycznie.

1380
Ale LCS OZ Obsługuje od siebie Dąbrowe Niemodlińską, Lewin i Brzeg (tory główne, natomiast dodatkowe już lokalnie). W Oławie też już mają ebilocka ??

Strony: 1 ... 89 90 91 [92] 93