Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zacha

Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 30
76
Ruch kolejowy / Odp: TPiZPDP
« dnia: 12 Maj 2014, 21:12:56 »
A nie wymaga, ponieważ jazda odbywa się po utwierdzonej drodze przebiegu.

77
Urządzenia srk / Odp: Powtarzacz To na pulpicie kostkowym.
« dnia: 04 Maj 2014, 16:24:10 »
Ale mruga ci też powtarzacz na pulpicie, czy mówisz o tarczy na gruncie?

78
Urządzenia srk / Odp: Powtarzacz To na pulpicie kostkowym.
« dnia: 03 Maj 2014, 18:42:12 »
Nie mniej jednak na pulpicie powinno być przy żółtym pulsującym zielone ciągłe.

79
Z tym, że na naszej sieci większość "zaników napięcia" w srk występuje z powodu fatalnej izolacji i dławików a nie zasilania... Nie jeden mechanik się śmiał, że może sobie sam semafory wygaszać.

80
A'prpos twojego podpisu: przypomniała mi się stara zasada urządzeń kształtowych

"Jak tarcza się kładzie
To semafor się podnosi"
To było o małżeństwie kolejowym: "Jak tarcza się kładzie to semafor staje" :D

81
Słyszałem, że mieli coś takiego wprowadzić. Wg mnie pomysł bez sensu, zwiększy biurokrację i doprowadzi do większego olewnictwa przepisów wśród dyżurnych. A nijak ma się do bezpieczeństwa, bo przy wygaśnięciu semafora i tak możemy blokadę obsłużyć prawidłowo.

82
Jeżeli wpuszczamy wyjątkowo jeden pociąg na Sz/rozkaz, to używając dKo nie wprowadzamy TZP. Co innego, jeśli to stała usterka, wtedy należy wprowadzić, jeśli blokada działa nieprawidłowo lub nie można jej prawidłowo obsługiwać. Natomiast przed użyciem dPo zawsze należy wprowadzić TZP, bądź jeżeli wypuszczamy pociąg bez bloku. W przypadku, gdy Pwl umożliwia nam zablokowanie Po, a jedziemy na Sz/rozkaz nie wprowadzamy TZP. Myślę, że wyjaśniłem.

83
Jeżeli na torze szlakowym wjazdowym od sąsiedniego posterunku obowiązuje TZP, a ty wjeżdżasz od wykonawczej na semafor, to nie musisz wprowadzać dodatkowo polecania i zgłaszania, bądź, jeżeli na torze Twoim wyjazdowym obowiązuje TZP, a wyk. może podać wyjazd to też nie wprowadzasz.

84
Inne / Odp: Opóźnienia.
« dnia: 02 Maj 2014, 23:13:11 »
Jeżeli w mojej powyższej wypowiedzi widzisz choć ziarnko nacjonalizmu to chyba coś z Tobą jest nie tak ;) Myślałem, że żyję w wolnym kraju i obowiązuje mnie swoboda wypowiedzi, ale jednak zawsze znajdą się "obrońcy" poprawności politycznej ;) Fakt, że nie jest to forum polityczne, ale nie wyrabiam jeśli ktoś jest na tyle ograniczony i nie widzi lub nie chce widzieć jak się nas okrada na każdym kroku. Co innego, jeśli ktoś się dostał do koryta, ale nas, zwykłych pracowników kolei raczej to nie dotyczy ;)

85
Urządzenia srk / Odp: Usterki usrk
« dnia: 02 Maj 2014, 22:45:40 »
jageer, Zacha. Powiedzcie tak szczerze. Czy jesteście, lub kiedykolwiek byliście zatrudnieni na stanowisku "ruchowym" w PKP PLK SA?
Na pewno nie pod szyldem PLK.SA. i nie na stanowisku ruchowym, ale z ISDR-ami dość często muszę się "użerać" :P

86
"TPIZDPP" wprowadzasz, gdy nastawnia wykonawcza nie może podać sygnału zezwalającego na jazdę, lub na nastawni wyk. zerwana jest plomba od Pu.

87
Urządzenia srk / Odp: Usterki usrk
« dnia: 02 Maj 2014, 20:45:42 »
Bo jak na radiu krzyczysz "można na stój" to po co usterki pisać :D

88
Urządzenia srk / Odp: Usterki usrk
« dnia: 02 Maj 2014, 20:42:01 »
A rozwiązań jest 2x tyle ile jageer wcześniej napisał, niektóre są godne zapisania w E1758 a innych się nie pisze bo i tak by nikt nie uwierzył :D

89
Inne / Odp: Opóźnienia.
« dnia: 02 Maj 2014, 11:26:13 »
Niestety u nas kolej nie jest dla pasażera, a od czasu podziałów wszystko się jeszcze bardziej spaprało. Zakładając np., że pociąg TLK ma opóźnienie a pociąg PR odjedzie planowo ze stacji przesiadkowej. Jeżeli PR poczeka na opóźnionego IC, to wątpię, żeby IC zapłaciło za fakturę wystawioną przez PR z powodu dłuższego czasu oczekiwania. A zwykły, mały pasażer jest tu między młotem a kowadłem i jak kolega @IZKR wyżej napisał kopanie się z koniem(-ami) nie ma sensu. Pozostaje być skazanym na swoje umiejętności i doświadczenie i samemu próbować kombinować tak, żeby w tym syfie dotrzeć do celu. A najlepiej zaopatrzyć się we własne 4 koła, płacić haracze na stacjach benzynowych w postaci akcyzy i na autostradach na bramkach (choć niczym się to nie różni od przykładania scyzora do opony przez ruskich na granicy), uważać na leżących, śpiących, siedzących czy pijanych policjantów, Straż Wiejską, automaty do robienia zdjęć rodzinnych, naturalne balisy prędkości w postaci dziur i jakoś się wozić po naszej wspaniałej POlsce.

90
Inne / Odp: Opóźnienia.
« dnia: 01 Maj 2014, 17:44:37 »
U nas dochodzi niestety jeszcze kwestia podziału spółek. Jeżeli przesiadamy się z pociągu jednej spółki, to skomunikowany z nami może poczekać 10-20min w zależności od ilości zainteresowanych. Jeżeli jednak jest to pociąg innej spółki, nie będzie czekał nawet minuty, ponieważ za opóźnienie z winy innego przewoźnika nikt tej spółce nie zapłaci.

Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 30