Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EN57-002

Strony: 1 ... 35 36 37 [38] 39 40 41 ... 52
556
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 07 Listopad 2014, 17:09:49 »
Ani razu nie stwierdziłem takiego działania.
To po kolei. Po rozmowie tel. z Miastem i zgodzie na wyprawienie składu, podaniu sema, skład zajmuje odcinet OT59 [377], przy wskaźniku W5 wzbudza sygnalizację świetlną i półrogatki w km. 1.219, w km. 0.750 rozpoczyna się zamykanie rogatek N3 i N4 na post.3. W km. 0.810 półrogatki sa już zamknięte. W km. 0.830 nadaję sygnał dzwonkowy nieparzysty na post.3. Dalej skład jedzie i włacza kolejne przejazdy. Wjazd na OT2 [206] powoduje rozpoczęcie otwierania półrogatek N3 i N4. Dalszy przejazd i Post.3 zamyka rogatki

557
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 06 Listopad 2014, 15:13:25 »
Skład wysłany z Liskowa do Liskowa M-ta w km. 0.750 wzbudza zamykanie się rogatek N3 I N4 na Post.3 bez podania sygnału dzwonkowego. Po podaniu nieparzystego sygnału dzwonkowego, po zamknięciu półrogatek, w km. 1.500 na wysokości EON-u otwierają się rogatki N3 i N4. Przy podejściu poc. pod sem.wjazdowy rogatki zostają opuszczone i Post.3 zgłasza jego zamknięcie. Przy wjeździe na OT62 część [799] rogatki - teraz wszystkie - zostają opuszczone i pozostają w takim stanie. Wjazd poc. do Li.M-ta nie powoduje ich otwarcia.

558
Inne / Odp: Specjalista ds. zamknięć torowych
« dnia: 30 Październik 2014, 15:08:23 »
To jest oferta dla Częstochowy, jak jesteś blisko to możesz spróbować. Zakładam, że do dyr. to raczej nie dochodziło. Najprawdopodobniej było to w kompetencjach naczelnika sekcji.

559
Inne / Specjalista ds. zamknięć torowych
« dnia: 30 Październik 2014, 11:17:47 »
PLK-a wymyśliła takie stanowisko, na którym do obowiązków należy:

 "-  zbieranie informacji na temat wykonywania robót w rejonie linii kolejowych celem opracowania terminów zamknięć torowych,
   - opracowywanie regulaminów tymczasowych w celu bezpiecznego prowadzenia ruchu pociągów i wykonywanych robót.
 
Wymagania kwalifikacyjne:

  -  wykształcenie średnie,
  -  doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowiskach związanych z ruchem pociągów,
 -  egzamin kwalifikacyjny: dyżurny ruchu,
 -  umiejętność rozwiązywania problemów, współpracy oraz organizowania,
 -  procedury – znajomość i stosowanie sumienność."

Ponieważ nie słyszałem o takim stanowisku wcześniej, to kto wykonywał przygotowania zamknięć torowych w sekcjach eksploatacji (przed wymyśleniem tego stanowiska)? I czy ono jest potrzebne po to aby np. naczelnik miał czysty odwłok w razie czego?

560
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 29 Październik 2014, 20:57:20 »
No nie bardzo, bowiem to nie Ty sterujesz Wilamowicami. Jeżeli poc. ma wpisane w rozkładzie jazdy np. jazda torem 1, a następnie jest wpisany tor 2 to wpierw Wilamowice będą go wysyłać po torze lewym nr 1. Tak jest kilka poc. wpisanych w moim rozkładzie. Jeżeli jest planowo to Wilamowice puszczają po lewym, jak nie to one czekają na lukę.

561
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 18 Październik 2014, 20:52:53 »
Ale przecież nie musicie ich ruszać na siłę. Można przecież przyjąć, że zdechła na amen i zachowywać się tak jakby jej nie można było ruszyć.

562
Inne / Odp: inne symulatory ruchu pociągów [OT]
« dnia: 18 Październik 2014, 11:44:07 »
Kilkanaście // 15-18, ewentualnie proszę o sprostowanie // Rsp było oznaczeniem dyżurnego ruchu.
Oznaczenie ISDR zresztą także obecnie odchodzi do lamusa, na rzecz nowego... Ale o tym ciiiiii...
Może, gdyby za tym nie kryła się kasa, jak w przypadku czegoś takiego jak logo np. UTK (gdybym nie wiedział że chodzi o UTK, to nigdy bym tego loga prawidłowo nie odczytał), to nie było by tak częstych czasami zupełnie niepotrzebnych zmian. Najwięcej razy to chyba zmieniano tor "lewy" i tu można by faktycznie stworzyć chronologię nazewnictwa

563
Inne / Odp: Katastrofa kolejowa pod Szczekocinami
« dnia: 18 Październik 2014, 11:24:23 »
A który przepis mówi o tym, że nie wolno wyjechać na Sz z W24 na tor prawy?
Proszę ze zrozumieniem przeczytać opis wskaźnika W24 w instrukcji Ie-1(E-1).  :)
"W24 oznacza wyjazd na tor niewłaściwy szlaku dwutorowego." Jeżeli jednocześnie wyjazd jest podany na tor właściwy to można to zinterpretować jako sygnał wątpliwy, a ROZDZIAŁ I  § 2. 8. "Sygnał wątpliwy na semaforze albo brak świateł na semaforze świetlnym oznacza sygnał „Stój","...

564
Inne / Odp: inne symulatory ruchu pociągów
« dnia: 17 Październik 2014, 18:46:47 »
Zastanawia mnie kwota wydana na takie coś i to jeszcze za granicę. Zakładam, że nie jesteśmy krajem ludzi nierozganiętych, to może ktoś w kraju mógłby to zrobić za trochę mniejszą kasę i jeszcze by się z tego cieszył. Tak, znowu kolejne nasze pieniądze zostaną przetransferowane za granicę. Szkoda. No i samo serwisowanie, opłaty za to, znowu tam. No ale co zrobić...

565
Inne / Odp: inne symulatory ruchu pociągów
« dnia: 17 Październik 2014, 14:12:05 »
Szczególnie jest to istotne dla tych RSP, którzy siedzą na nastawniach mechanicznych i w promieniu 100km nie ma, nie buduje się i nie ma w planach budowy nastawni komputerowych. Ci chętnie pojadą do centrali na 2 dniowe szkolenie.

566
Inne / Odp: inne symulatory ruchu pociągów
« dnia: 17 Październik 2014, 12:44:13 »
Widzę, że PLK się nieźle "bawi", symulator za ~5mln złotych.
http://www.rynek-kolejowy.pl/54378/plk_kupuje_pierwszy_symulator_urzadzen_sterowania_ruchem_kolejowym.html
Na razie o zasadności tego symka się powstrzymam.

567
Inne / Odp: Dziwne komory_2
« dnia: 15 Październik 2014, 13:44:59 »
Może te ostatnie posty dokleić do już istniejącego wątku o Starzynach i Sprowie.
 
Miałem napisać wczesniej, ale mnie uprzedzili jednak, aby  nie było domysłów co do tego co tam było wyświetlone to cytat z raportu PKBWK ..."o godzinie 20:49:47 (MOR-1.01) wyświetlenie na semaforze wjazdowym A sygnału zastępczego łacznie z wyświetleniem wskaźnika W24 na tym semaforze"...

568
Urządzenia srk / Odp: Dziwne komory
« dnia: 14 Październik 2014, 11:10:12 »
Znany posterunek Sprowa jest podg z czynnymi Sz-mi na tor lewy, co w znanej sytuacji nastąpiło.

Ja piszę o SZcie podanym z toru lewego semafora wjazdowego na Podg, z prawego zawsze podasz na lewy, nawet jak nie ma na słupie W24.
To też dokładnie o tym piszę, w znanym podg. dla poc. 31101 podano Sz na wjazdowym, z toru lewego, ze wskaźnikiem W24. Poc. wjechał na prawy.

569
Urządzenia srk / Odp: Dziwne komory
« dnia: 13 Październik 2014, 10:50:49 »
Może tak być, że gdy stosowano głowice 6 komorowe sygnałów migających nie było. W instrukcji o sygnalizacji z 1958 jedynym migowym światłem był Sz. Migowe światła (zielone i pomarańczowe) pojawiają się w E1 z 1970r.

570
Urządzenia srk / Odp: Dziwne komory
« dnia: 12 Październik 2014, 19:54:54 »
OIDP to szóstki były chyba dlatego,  że na początku nie dopuścili sygnałów "migających "
A co ma sygnał migający do semaforów 6 komorowych? Białe w nich i tak było, a czy stałe czy migające to i tak jedna komora była dla niego przeznaczona. Schematy rozmieszczenia komór wystarczy wpisać w wyszukiwarce.
Znam kilka podg, gdzie, są SZ-ty, ale po torze "lewym" zostały wyłączone, mimo, że są tam blokady 2 kierunkowe...
Znany posterunek Sprowa jest podg z czynnymi Sz-mi na tor lewy, co w znanej sytuacji nastąpiło.

Strony: 1 ... 35 36 37 [38] 39 40 41 ... 52