Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wannabe

Strony: [1] 2
1
Tomaszów Mazowiecki / Odp: Utwierdzenie drogi po trapezie
« dnia: 17 Październik 2023, 09:10:38 »
Co w tym dziwnego? Jak dla mnie normalny wariant.

2
Inne / Odp: Quo vadis ISDR?
« dnia: 07 Maj 2022, 08:34:30 »
Jeśli chodzi o edytor, to jak dużej wiedzy wymaga stworzenie pulpitu stacji średniej wielkości, jeśli mamy dostęp do dokumentacji technicznej i zdjęcia samego pulpitu?

3
Inne / Odp: Wykaz pojazdów kolejowych w składzie
« dnia: 11 Kwiecień 2021, 12:03:10 »
A to numery wagonów trzeba sobie wymyślić, tak samo kolejność? Numer pociągu widzę, że też udany.

4
Urządzenia srk / Odp: Urządzenia suwakowe
« dnia: 15 Marzec 2021, 21:29:20 »
W Gnieźnie to się niewiele tych kształtów ostało - chyba zostały jakieś pojedyncze sztuki na dodatkowych, o ile w ogóle. W sumie to dobrze się stało, bo widoczność tych semaforów kształtowych przy licznych konstrukcjach sieci trakcyjnej była tragiczna.

5
Urządzenia srk / Odp: Urządzenia suwakowe
« dnia: 12 Marzec 2021, 13:54:14 »
Na Toruniu Wschodnim na nastawni wykonawczej mają fajną zabawkę, podobno są tylko dwie takie maszyny w Polsce. Niestety nie mam zdjęć - z oczywistych powodów.

6
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 16 Luty 2021, 16:14:06 »
A koniec końców i tak masz później ustawiacza z cukrzycą i sklerozą. Zresztą, zawieszenie badań okresowych nie spowodowało wysypu wypadków. Ciekawe, dlaczego.

7
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 13 Luty 2021, 16:41:26 »
No "na szczęście" nie ja, w końcu obecny stan rzeczy jest idealny i świetnie pasuje do realiów... Zresztą, po co ja się w ogóle martwię - młody jestem, mam ważne badania. Niech inni mają trudniej, będzie mniej ludzi, to i szansa na zarobek większa.

8
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 12 Luty 2021, 22:44:04 »
Nie cytuje się postu pod postem, a co do wymagań, to owszem, nie jest to mój problem - zwyczajnie nie widzę powodu, by wymagania były tak surowe, zwłaszcza że np. noszenie okularów to już dzisiaj choroba cywilizacyjna.

9
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 09 Luty 2021, 23:20:03 »
Więcej tych wymagań i ciekawe, kto będzie pracował za 10 lat.

10
Inne / Odp: Pulpit Stacji Wrocław Sołtysowice
« dnia: 31 Styczeń 2021, 12:56:06 »
Nie cytuje się postu pod postem, a obsługa BSH jest jedna na dobę w 1-5, czasami też 6.

11
Inne / Odp: Pulpit Stacji Wrocław Sołtysowice
« dnia: 25 Styczeń 2021, 23:45:55 »
Czy ruchliwa... Myślę, że ruch pokroju Liskowa w ISDR.

No dla mnie to już całkiem niezły ruch, biorąc pod uwagę fakt, że przejazd nie jest uzależniony w przebiegach, więc można łatwo zrobić komuś kuku.

12
Inne / Odp: Pulpit Stacji Wrocław Sołtysowice
« dnia: 25 Styczeń 2021, 15:09:14 »
Tam skrzynki żadnej nie ma i w ogóle prościej będzie wysłać maila z prośbą o możliwość zwiedzenia nastawni - sam tak robiłem. Przy okazji nie cytujemy posta nad postem.

13
Inne / Odp: Pulpit Stacji Wrocław Sołtysowice
« dnia: 24 Styczeń 2021, 17:15:17 »
Jeśli nie masz odpowiednich uprawnień i konkretnego, służbowego celu wizyty, to nie pchałbym się tam - to ruchliwa stacja, na której praktycznie zawsze coś się dzieje.

14
Inne / Odp: Pulpit Stacji Wrocław Sołtysowice
« dnia: 23 Styczeń 2021, 12:28:47 »
Pulpit w Sołtysowicach wygląda zupełnie inaczej, ale nie posiadam żadnych zdjęć - z dość oczywistych przyczyn. Z tego co kojarzę (mogę się delikatnie pomylić), to na torach 7-15 nie prowadzi się ruchu. Co ciekawe, na szlaku do Różanki możemy spotkać pociągi ponadnormatywne oraz towarowe, obsługujące bocznicę BSH. Wjazd odbywa się na przebieg pociągowy od semafora S lub pomija się go i prowadzi manewry od Tm15. Tarcza ostrzegawcza od tego semafora jest wygaszona i bardziej przypomina drzewo, niż urządzenie srk. Na tym szlaku znajduje się rozjazd ogałęziający, który jest uzależniony od wykolejnicy - w czasie wjazdu na stację, ustawiacz pobiera od dyżurnego ruchu rozkaz pisemny "O" oraz klucz. Z tego co widziałem, chociaż specjalista od automatyki ze mnie żaden, wydanie tego klucza blokuje dyżurnemu możliwość wyprawienia drugiego pociągu na ten szlak - proszę mnie poprawić, jeśli się mylę. Za Tm9 zabrakło mi tarczy w drugą stronę. Ruchliwy przejazd kolejowo-drogowy nie jest uzależniony w przebiegach - kolejne kuriozum made by PKP PLK. Jak będę w tamtych okolicach to postaram się spisać wszystko z gruntu.

15
Ruch kolejowy / Odp: "Poradnik dyżurnego SPK"
« dnia: 23 Styczeń 2021, 12:18:47 »
W sumie to można z przekąsem napisać, że trzymają poziom PKP PLK, bo przecież różne wypadki i incydenty pokazały, jak bardzo "nie w temacie" potrafią być niektórzy pracownicy naszego zarządcy infrastruktury i jak bardzo tenże zarządca ma to w tyle.

Strony: [1] 2