31
Urządzenia srk / Odp: Pulpity fikcyjnych stacji
« dnia: 08 Maj 2017, 14:45:29 »
Jeśli już to polecam usunąć te pulpity nie merytoryczne bo tu się śmieici robią.
Najnowsza wersja symulatora:
ISDR 2020.11.22
Nowe posterunki rzeczywiste:
Tomaszów Mazowiecki, Raciąż
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Cóż ale nie rozumiem wogóle o co tu chodzi.to skoro wiesz to po co dajesz przycisk do przebiegu manewrowego w semaforze wjazdowym?Po pierwsze nie wiedziałem że może być taka sytuacja bo podczas ustalenia jaki ma mieć rozmiar pulpit nie przewidziałem tego. A po drugie. Sorry nie popatrzyłem dokładnie.
dalej nie rozumiem co ma umieszczenie tarczy manewrowej przed semaforem wjazdowym do przekraczania wskaźnika w5.
Gdzie Ci brakło miejsca na szczeliną? cała górną połowę kostki masz wolną i spokojnie ten przycisk się tam mieści, więc skończ gadać głupoty ze miejsce nie masz...
Tu nie chodzi o to jak nazywasz te przyciski tylko gdzie je umieszczasz... dlaczego on jest na kostce za rozjazdem??!!
Po trzecie chyba faktycznie źle zrobiłem. Nie wiedziałem jak umieścić.
O jakiej sytuacji nie wiedziałeś? Ustalałeś rozmiar pulpitu i nie przewidziałes? to co to za ustalenia?? poza tym na tym odcinku co tam masz spokojnie mozna to zmieścić.
nie popatrzyłeś dokładnie? to jest mało powiedziane, wszyscy Ci tłumaczą co masz zrobić aby było dobrze, a Ty masz to głęboko gdzieś. Więc lepiej dla zdrowia ogólnego wszystkich pozostałych nie ośmieszaj się bardziej i skończ zabawę z tym.
to skoro wiesz to po co dajesz przycisk do przebiegu manewrowego w semaforze wjazdowym?Po pierwsze nie wiedziałem że może być taka sytuacja bo podczas ustalenia jaki ma mieć rozmiar pulpit nie przewidziałem tego. A po drugie. Sorry nie popatrzyłem dokładnie.
dalej nie rozumiem co ma umieszczenie tarczy manewrowej przed semaforem wjazdowym do przekraczania wskaźnika w5.
Gdzie Ci brakło miejsca na szczeliną? cała górną połowę kostki masz wolną i spokojnie ten przycisk się tam mieści, więc skończ gadać głupoty ze miejsce nie masz...
Tu nie chodzi o to jak nazywasz te przyciski tylko gdzie je umieszczasz... dlaczego on jest na kostce za rozjazdem??!!
Dobra..........A ja dodam:Cóż a więc lecimy.
1. Co to jest za sytuacja torowa w ramce nr 1? Tarcza manewrowa przed semaforem wjazdowym?
2. Co to jest w ramce nr 2? Sygnał manewrowy na semaforze wjazdowym? Dwa przyciski w jednej kostce?
3. Co to jest w ramce nr 3? Przycisk w miejscu, gdzie w kostce znajdują się kolorowe przesłony do podświetlenia szczeliny zwrotnicowej?
4. Co to jest zaznaczone w czerwonych kółkach? Przycisk w miejscu, w którym nie ma przycisków w kostkach pulpitów AC-20?
5. Co to jest zaznaczone w niebieskich kółkach? Dlaczego przycisk zwrotnicowy jest poza kostką obrazującą zwrotnicę?
Czy kolega raczył przeczytać moje wcześniejsze posty, dotyczące konstrukcji pulpitów kostkowych?
1. A jak pociągi manewrowały? Musiały by co chwile pytać o pozwolenie na przekroczenie w5.
2. Ta sama odpowiedź co na pierwszym.
3. Cóż nie miałem jak umieśćić żeby było dobrze.
4. Ech.......... Jakby to powiedzieć bo nie wiedziałem.
5. Cóż to guzik do przełączenia zwrotnicy.
6. Poprawie tylko gdzie te twoje rady? Bo już sam nie wiem czy robie źle czy nie.
Nie robisz źle, robisz tragicznie.
Czy ty znasz podstawy prowadzenia ruchu kolejowego?
1. a jakie ty chcesz manewry na szlaku robić? wiesz gdzie i jak się ustawia w5?
Na wjazdowych nie ma "jazdy manewrowej"
3. a NAD szczeliną nie można? miejsca Ci brakło?
5. Przełączyć to możesz sobie kanał w TV. a przycisk do przekładania zwrotnic ma być w kostce na której jest rozjazd, a nie obok.
Lepiej zostaw to wszystko bo to co robisz to żenada.
Proszę, w załączeniu przykład pulpitu poprawnie wykonanego przeze mnie.
https://1drv.ms/i/s!AuMHAl_RhKy3jmSGFWDv9IVXjiMh
A ja dodam:Cóż a więc lecimy.
1. Co to jest za sytuacja torowa w ramce nr 1? Tarcza manewrowa przed semaforem wjazdowym?
2. Co to jest w ramce nr 2? Sygnał manewrowy na semaforze wjazdowym? Dwa przyciski w jednej kostce?
3. Co to jest w ramce nr 3? Przycisk w miejscu, gdzie w kostce znajdują się kolorowe przesłony do podświetlenia szczeliny zwrotnicowej?
4. Co to jest zaznaczone w czerwonych kółkach? Przycisk w miejscu, w którym nie ma przycisków w kostkach pulpitów AC-20?
5. Co to jest zaznaczone w niebieskich kółkach? Dlaczego przycisk zwrotnicowy jest poza kostką obrazującą zwrotnicę?
Czy kolega raczył przeczytać moje wcześniejsze posty, dotyczące konstrukcji pulpitów kostkowych?
Ja mogę wymienić tylko podstawowe błędy.Wiem że tam brakuje i zamierzam poprawić ale Jasło chyba troche dobrze zrobione.
1. Złe nazwy semaforów.
2. Zła numeracja rozjazdów.
3. Zbyt długie plany świetlne. Mam tu na myśli długość torów w peronach i nie tylko w Dozownikowie.
4. Brak przycisków doraźnych dPo i dKo oraz ich liczników i plomb .
5. Brak wykolejnic w miejscach w których są wymagane.
6. W Podg Rybno bezsensowne przejście 76/77. (Przynajmniej dla mnie)
7. Braki w opisach odcinków
8. Nie ma możliwości manewrów w Dozownikowie, brak przycisków od tarcz manewrowych
9. Brak Przycisków Kr, Iz oraz doraźnego zwalniania przebiegu
Paweł Piotr odpowiadając na twoje pytanie.No to coś mówi żeby ułatwć życie. Ale czemu uznajecie moje pulpity źle? Możecie pokazać co źle zrobiłem?
1. Mój błąd.
2. Plomb na dKo nie zakładałem, a w rzeczywistości liczników dla dPo nie ma.
3,4,5,6,7,9 Tak jest na prawdziwym pulpicie na tym Podg.
8. Nie wiedziałem, będę pamiętał.
11. W rzeczywistości blokada została wyłączona dla tego szlaku i wprowadzono TZP.? Dlaczeg zwrotnica nr5 przestawia się wraz zwrotnicą nr6 jak przecież można odzielnie zrobić że zwrotnica nr5 bez nr6 nastawia się?Zwrotnice są sprzężone ze sobą. Po co utrudniać życie kolejnym przyciskiem, skoro w zależnościach te dwie zwrotnice muszą być albo w + albo w - dla jednego przebiegu, inaczej nie utwierdzisz, a co za tym idzie nie postawisz semafora.