ISDR - Symulator prowadzenia ruchu kolejowego
Forum Główne => Urządzenia srk => Wątek zaczęty przez: jageer w 10 Listopad 2015, 07:31:26
-
Pozwoliłem sobie utworzyć taki temat ;)
(http://wstaw.org/m/2015/12/09/12212570_726981320766537_889288737_n.jpg)
-
To akurat na LCSach by się nieraz przydało.
-
O coś padło, trzepa upa zrobić swojego :)
-
Coś link nie działa :(
-
A to się dociepnę, semafor z komorą światła czerwonego na dolnej pozycji.
-
A gdzie te ciekawe relikty stoją? :o
-
Zabrze Makoszowy ZM (stacja, bo jeszcze jest mijanka ZMK)
-
Pięknie dziękuję za informację.. :)
-
Z ciekawości zapytam: jaki układ komór? Manewrów na ten semafor widać robić się nie da, więc stawiam na zielone-pomarańczowe-czerwone, czy tak?
-
A sam nie wiem, ale zapytam i jak dostanę odpowiedź napiszę.
-
@greg86 Dokładnie tak. źródło: http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/images/0/02/Zabrze_Makoszowy.png (http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/images/0/02/Zabrze_Makoszowy.png)
-
Proszę zwrócić uwagę, że na schemacie ze strony Adriana Karwata semafor wyjazdowy N ma inny układ komór świetlnych, niż pokazuje zamieszczona fotografia.
W żadnym razie nie przesądza to o faktycznym ułożeniu komór świetlnych (i jakich). Poczekamy na odpowiedź EN57-002.
-
Trzeba brać pewne poprawki na te schematy, często się jedzie "z automatu" pewne sprawy :) a na gruncie jest inaczej.....
Takie przypadki na "prawdziwych schematach" też się zdarzają.
-
Trzeba brać pewne poprawki na te schematy
To prawda - już wielokrotnie spotkałem się z sytuacją, że schematy ze strony Adriana Karwata są nieścisłe, zawierają błędy graficzne i nie zawsze odpowiadają faktycznej sytuacji w terenie, np. rzeczywisty rozjazd zwyczajny prawy u Adriana Karwata na schemacie potrafi być rozjazdem zwyczajnym lewym. Także pod względem formalnym schematy te są dalekie od zasad rysowania schematów, na wielu brakuje podstawowych danych, jak choćby numeracji torów... wymieniać można by bez końca... ;D
-
https://youtu.be/iHezPMuI3pU?t=35 (https://youtu.be/iHezPMuI3pU?t=35)
Jedna iglica i można śmigać :D
-
I przy okazji rozruch impulsowy.