Zdjęcie tego pulpitu wysłałem dzisiaj o godzinie 10, od tego czasu sporo się zmieniło, sporządziłem długą na ponad dwie strony listę z rzeczami do zmian oraz linkami i odnośnikami do zdjęć które udało mi się znaleźć. Chwilę potem, sam zlokalizowałem błąd z tą blokadą, na forum odnalazłem wiele odpowiedzi na poprzednie plany pulpitów kostkowych. Dowiedziałem się wtedy (od Ciebie) oraz z Beskidzkiej Strony Kolejowej o zasadzie budowy pulpitów kostkowych oraz innych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Oddzieliłem przyciski do sygnałów zastępczych dla semaforów wjazdowych, naprawiłem teksty oraz błędy z wykolejnicami oraz błędy z opisem rozjazdów. Dodałem oznaczenie zasadniczego ustawienia rozjazdu. Oraz sporządziłem spis semaforów i tarcz manewrowych, napisałem do kilku osób które miały styczność z pulpitem w nastawni WSl. Wiem że pulpit w tym momencie nie nadaje się do "użytku" ale sam wcześniej pisałem że to wszystko jest w fazie "BETA" i nie powinno (nawet nie może) być brane oficjalnie pod uwagę. Oczywiście za opinię dziękuje a do niej samej się usystematyzuje, oraz wszystko pozmieniam.
(kostki zaznaczone czerwoną ramką nie istnieją)
Co miałeś na myśli mówiąc że nie istnieją? Na schemacie jest pokazane że w tym miejscu są umiejscowione tarcze manewrowe oraz wykolejnice.
po co izoloacja torowa w torach bocznych 5-15?
Już poprawiłem to wcześniej.
złe wymiary pulpitu (niepotrzebnie tyle wierszy i kolumn).
Pulpit staram się zmniejszać tak jak mogę, powiem tyle że zaczynałem z szerokością 80 kostek i wysokością 24. Pulpit będę zmniejszał tyle ile mogę bo wiadomo nie wszystko się da i można.
Złe rozplanowanie przycisków i liczników sygnałów zastępczych
W mojej liście już są zaznaczone i w najbliższym czasie zostaną zmienione.
Ale zdjęć niestety nie odnalazłem, prawdopodobnie wykasowałem je 3 lata temu bo nie były mi potrzebne.
Wysyłałeś gdzieś je może? Wrzucałeś na jakieś fora kolejowe? Albo wiesz kto może jeszcze takie mieć?
Pozdrawiam Wojciech.