Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - djuzi

Strony: [1] 2 3 4 ... 12
1
Ruch kolejowy / Odp: Dzienniki
« dnia: 28 Styczeń 2017, 17:40:37 »
Rd1? Już chyba nigdzie nie jest podawane  ;)
Rozkłady z dzisiaj:

2
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Czyżby błąd w lokalizacji ??
« dnia: 17 Grudzień 2015, 22:08:03 »
Dla maszynisty istotny jest określony przepisami konkretny obraz sygnałowy, a nie kolejność komór świetlnych na sygnalizatorze.
Teoretycznie tak, w praktyce jest to uciążliwe i powoduje niepotrzebne hamowania po PPSach.

3
Inne / Odp: Egzamin
« dnia: 23 Lipiec 2015, 12:43:10 »
SMS jest po to, bo być musi. Takie są wymagania w UE, takie wymagania dla UTK. Gdyby go mogło nie być, to by go nie było.

4
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 17 Lipiec 2015, 20:14:18 »
Standard w Polsce, radzę zacząć się przyzwyczajać.

5
Inne / Odp: Technikum
« dnia: 07 Lipiec 2015, 20:58:50 »
Obecnie już, żeby uzyskać uprawnienia maszynisty pojazdów trakcyjnych potrzebne jest zdanie egzaminu na licencję maszynisty, zatrudnienie się u przewoźnika kolejowego, odbycie szkolenia na świadectwo maszynisty, a następnie zdania egzaminów teoretycznych i praktycznych na świadectwo maszynisty.
Zawód Technik Elektroenergetyk Transportu Szynowego pozwalał na podejście do egzaminu na licencję maszynisty bez uczestnictwa w kursie teoretycznym. Wszystkie inne zawody (w tym technik spedytor) będą wymagały odbycia kursu teoretycznego przed przystąpieniem do egzaminu na licencję.

6
Inne / Odp: Linia 61 i Linia 144
« dnia: 05 Lipiec 2015, 19:30:56 »
Będę jechał tym szlakiem 10-tego, 20-tego i 25-go lipca. Mogę jakoś pomóc?

7
Inne / Odp: Linia 61 i Linia 144
« dnia: 02 Lipiec 2015, 17:30:24 »
Póki nazewnictwo odcinków izolowanych, torów, rozjazdów, sygnalizatorów, odcinków przejazdowych nie będzie spełniało norm określonych przez @Paweł to nic z tym nie możemy zrobić. Trzeba by też usunąć standardowe eventy do sterowania,  żeby zastąpić je tymi z programu.

8
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Prace nad symulatorem
« dnia: 02 Lipiec 2015, 16:18:42 »
Nikt nie chce testować bet, więc nie ma sensu ich wstawiać.

9
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Prace nad symulatorem
« dnia: 22 Czerwiec 2015, 09:08:09 »
Nie chodzi o odejście od kostek. Kostki są i będą. Raczej chodzi o to, żeby można było w dość przystępny sposób odwzorować większość typów urządzeń (w tym komputerowych) na jednej bazie programowej. Poza tym sposób poprawnej budowy nowych posterunków okazał się zbyt trudny i czasochłonny nawet dla dość zaawansowanego użytkownika, co więc też wymaga zmiany, żeby nowe posterunki mogły powstawać.

10
Inne / Odp: GSM-R
« dnia: 03 Czerwiec 2015, 20:34:56 »
Nie liczyłbym na to. Zbyt droga impreza, żeby ktoś się tym interesował. Analog i tak zostanie jeszcze długo, nawet jak GSM-R będzie funkcjonował na danej linii.

11
Inne / Odp: [Prasa] Olsztynek: Pijany IESDR na służbie
« dnia: 13 Maj 2015, 08:43:11 »
Tak właściwie to wjazd na tor częściowo zajęty dopuszcza się na podstawie Rozkazu pisemnego "O". Rozkaz pisemny "S" wraz z informacją o wjeździe na tor częściowo zajęty oraz konieczności zmniejszenia prędkości jazdy wystawia się w momencie, gdy nie można podać na ten tor sygnału zezwalającego lub sygnału zastępczego.

12
Inne / Odp: Centralka KTE
« dnia: 30 Kwiecień 2015, 17:58:49 »
@jageer: a możesz napisać, które z przycisków podanych wyżej są stabilne, a które chwilowe?

13
Inne / Odp: Zaglądając w przeszłość
« dnia: 23 Kwiecień 2015, 18:50:36 »
Bez specjalnego zezwolenia możesz przebywać na obszarze kolejowym jedynie w miejscach ogólnodostępnych, np. na peronach, placach, dworcach, itd. Pozostałe obszary nie są przeznaczone dla osób postronnych i przebywanie na nich musi być uzasadnione wykonywaniem czynności służbowych, uprzedzone odbyciem odpowiedniego przeszkolenia z zakresu BHP. Wchodząc na taki obszar, który nie jest ogólnodostępny wprowadzasz zagrożenie dla siebie oraz uczestników ruchu kolejowego.

14
Inne / Odp: Nastawniczy - dyskusja o zawodzie
« dnia: 12 Kwiecień 2015, 12:48:04 »
Prywatnie kursy na stanowiska związane bezpośrednio z prowadzeniem ruchu kolejowego można zrobić w firmach zajmujących się szkoleniami kolejowymi. Firm jest trochę, kursy najczęściej ruszają, gdy jest odpowiednia ilość chętnych. Pytanie jeszcze dokąd pasują Ci dojazdy.

15
Inne / Odp: Praca jako ISDR - pytania
« dnia: 17 Marzec 2015, 16:32:09 »
"Zwykły" okulista nie zna przepisów nt. wymagań przyjęciowych dla nowych pracowników bezpośrednio związanych z prowadzeniem ruchu pociągów, znają je tylko lekarze medycyny pracy. Dlatego te szczegóły przy badaniu musicie mu pokazać i zapytać czy spełniacie je czy nie. Warto też się upewnić, że korzystacie z aktualnych przepisów i rozporządzeń, a nie starych lub jakichś projektów, które nie weszły w życie.

Strony: [1] 2 3 4 ... 12