Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - TaKeT

Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 10
16
Inne / Odp: WFDiF: Przejazd strzeżony
« dnia: 08 Grudzień 2014, 17:55:59 »
Bo głupota była od zawsze, tylko dopiero teraz dostała pęczek narzędzi do uzewnętrznienia się :)

Film z mega klimatem, już sam widok tych samochodów...

BTW,  czy ja dobrze dedukuje że sam napęd rogatki dalej jest pędniowy, tylko korbę zastąpiła elektryka?

17
Urządzenia srk / Odp: S12 na semaforze, a na następnym S2
« dnia: 08 Grudzień 2014, 00:02:11 »
Srk generalnie są skomplikowane  8)

Nie zapominaj o drugiej wersji, w której "oficjalnie" droga hamowania jest ale...

Najlepiej przejdź się pod ten drogowskaz, zobacz i napisz  :)

18
Urządzenia srk / Odp: S12 na semaforze, a na następnym S2
« dnia: 07 Grudzień 2014, 23:21:43 »
No to chyba tak będzie, zważywszy na to że nawet na planie odległość tego drogowskazu od wyjazdowego nie jest zbyt wielka  :)

19
Urządzenia srk / Odp: S12 na semaforze, a na następnym S2
« dnia: 07 Grudzień 2014, 23:06:22 »
Chyba tak  ;D

A czy za tym semaforkiem który stawia wykonawcza jest jakiś jeszcze?

To jest schemat ,,tych" Mysłowic: http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/htmlets/Myslowice_NEW.jpg ?

S12 może się zmienić w s10 przez zmianę następnego semafora (ten przypadek o którym pisałem)

Zaznacz na planie gdzie to to jechało ;)

20
Urządzenia srk / Odp: S12 na semaforze, a na następnym S2
« dnia: 07 Grudzień 2014, 22:55:16 »
Chwilunia bo już nie ogarniam  ;)

Wcześniej napisałeś:
Cytuj
Otóż przy wyjeździe ze stacji pociąg otrzymał sygnał S13. Po dalszym ułożeniu przebiegu sygnał ten zmienił się w S12. Jednak za chwilę z S12 zrobiło się nagle S10

I do tego opisu jak najbardziej  że: ,,pozostaję przy tezie że gdzieś nie ma drogi hamowania (ewentualnie ,,skopano" przebieg) i dopóki nie ma s2 na np. wyjazdowym drogowskaz będzie pokazywał S13 pomimo wajch ,,na prosto".

Chodzi mi oczywiście o to że po tym semaforze (wyświetlającym końcowo S10) jest gdzieś następny który świeci sobie S13, a gdy na kolejnym ukaże się S2 przełącza się również na S2. Nie skomplikowałem za bardzo?

21
Urządzenia srk / Odp: S12 na semaforze, a na następnym S2
« dnia: 07 Grudzień 2014, 22:46:51 »

Jeśli się nie mylę to w Mysłowicach (z tego co się w necie da wyszperać) są dwie dysponujące.

Fakt, gdyby zerwał to powinno wskoczyć S13 na moment.

Więc pozostaję przy tezie że gdzieś nie ma drogi hamowania (ewentualnie ,,skopano" przebieg) i dopóki nie ma s2 na np. wyjazdowym drogowskaz będzie pokazywał S13 pomimo wajch ,,na prosto".

EDIT: za ,,semaforkiem" :
Cytuj
,,Obecnie ruch pociągów prowadzą 2 nastawnie dysponujące: MwA (w części pasażerskiej i południowa część grupy towarowej) i MwB (wyjazd na Zawodzie i Stawiska). Z nastawnią MwA współpracuje wykonawcza Mw11, która znajduje się na głowicy rozjazdowej od strony Jęzora."

22
Urządzenia srk / Odp: S12 na semaforze, a na następnym S2
« dnia: 07 Grudzień 2014, 22:34:09 »
Może być tak że ,,gdzieś tam" nie ma drogi hamowania, i ktoś zachowawczo gdy nie ma przelotu założył wyświetlanie S13 a gdy przelot jest S2.
Może być też lekko skopane srk, które pomimo pełnej drogi hamowania wyświetla dwie pomarańcze gdy ,,następny stój".
A może być się dyżurny się po prostu ,,rypnął" zerwał przebieg i ułożył inny.

A sygnał wątpliwy jest wtedy, gdy na semaforze świeci się coś, o czym PLK-owska broszurka nie ma pojęcia.  8)

Dokładniej by mógł powiedzieć ktoś kto za (i tutaj pojęcie które zawsze może być odpowiedzią) ,,warunki lokalne".  ;)

23
Inne / Odp: O mały włos
« dnia: 06 Grudzień 2014, 09:39:55 »
Kolejarze swoje, kierowcy swoje. Co do zapór opuszczonych godzinami,czy nie ma przepisu ile czasu maksymalnie mogą być opuszczone? Czy nie było kiedyś tak, że jak były opuszczone powyżej 15 min, to otwierano i przepuszczano pojazdy jeżeli stały i dlaczego krzyż św. Andrzeja nie jest równy stop, jak to było kiedyś.

Teoretycznie gdy np. prowadzisz manewry przez przejazd to masz obowiązek co 10 min przerwać manewry i przepuścić pojazdy.

O ile się nie mylę, to od zawsze chyba tam gdzie oprócz osygnalizowania przejazdu kierowcy ,,powinni" się zatrzymać był dodatkowo znak STOP...

Jako ciekawostkę podam że w moich rejonach po rewitalce linii na przejazdach kat. D nie ma znaku stop  :) A prędkość na linii - 120km/h  :)


24
Inne / Odp: O mały włos
« dnia: 04 Grudzień 2014, 20:50:44 »
Podobno przy niektórych przejazdach obsługiwanych przez dróżników pojawiają się ToP'y...

Czy naprawdę postawienie tych dwóch lub 4 słupów jest tak drogie?

25
Inne / Odp: O mały włos
« dnia: 04 Grudzień 2014, 12:34:34 »
Kolejny dróżnik chce się pożegnać z robotą?

26
Lisków Miasto (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« dnia: 03 Grudzień 2014, 11:22:17 »
Spokojnie to tylko program :) Nic się nikomu (a komu się AI poskarzy) nie stanie jak pojadą nierozładowane... Nie dziś to jutro  8)

27
Urządzenia srk / Odp: Pytanie do znawców: Co to za sygnalizator?
« dnia: 28 Listopad 2014, 21:24:01 »
A to trzeba było odrazu pisać że to mordęga... ;) Na zdj wygląda jak docelowe, a na modernie to faktycznie, byle mrugało :)

28
Urządzenia srk / Odp: Pytanie do znawców: Co to za sygnalizator?
« dnia: 28 Listopad 2014, 20:03:58 »
Na pierwszy rzut oka wygląda jak semafor sbl (brak biało-czerwonej blachy) tylko skąd na sbl pas świetlny? A tabliczka to teoretycznie zawsze powinna być... Ale znawcą nie jestem, może ktoś coś więcej wymyśli...


29
Działa? No to jestem super talentem że nie zauważyłem :)

A jest to to na wszystkich ładowniach (pytam bo nie miałem jeszcze czasu sprawdzić)?

30
Planujesz zrobić powiadamianie o zakończeniu prac ładunkowych tak jak w Tw?

Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 10