Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bedziol

Strony: [1]
1
Lisków Miasto (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« dnia: 08 Grudzień 2014, 17:55:30 »
Heh faktycznie, realizm symulatora nawet to uwzględnia :D.

2
Lisków Miasto (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« dnia: 08 Grudzień 2014, 14:22:10 »
MaKu dobrze to ujął. Dokładnie chodzi o samo ich edytowanie bez usunięcia i ponownego dodania.

3
Lisków Miasto (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« dnia: 07 Grudzień 2014, 23:04:08 »
Dodatkowo moja sugestia, żeby wprowadzić edytowanie tabliczek z własnym opisem, które można przyczepić do pulpitu nastawczego.

Takie coś już jest od dawna....


Serio? Ja jakoś nie jestem w stanie zrobić cokolwiek innego niż przesunąć lub skasować te opisy. W jaki sposób miałbym je edytować?

4
Lisków Miasto (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« dnia: 04 Grudzień 2014, 14:54:32 »
Zauważyłem, że pociągi Regio, które kieruję na tor 3 - ten najbliżej posterunku Lm zatrzymują się słusznie przy krawędzi peronu jak najbliżej semafora B i zajmują tylko odcinek IT3a. Jednak utwierdzony jest cały przebieg na torze 3 aż do tarczy Jm. Nie manewruje tymi składami, tylko czekam w tym samym miejscu, aż do wyprawienia tego pociągu z powrotem do Liskowa. Po odjeździe ze stacji Lisków miasto odcinek toru IT3b jest wciąż blokowany. Nie wiem czy tak samo się dzieje przy wysyłaniu na tor 2 (bo nie chce wysadzać pasażerów na łąkę zamiast na peron ;)).

Dodatkowo moja sugestia, żeby wprowadzić edytowanie tabliczek z własnym opisem, które można przyczepić do pulpitu nastawczego.

5
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 05 Listopad 2014, 20:21:40 »
U mnie też czasami zdarzały się sytuacje z podniesieniem rogatek, ale nie przy każdym zamknięciu. Może to przejaw buntu AI w stosunku do dyżurnego, który każe kierowcom czekać zbyt długo ;).
Edycja: Sprawdziłem kiedy te zapory się podnoszą przy nowej symulacji i na save-ie od Hufiego. Obserwacje dotyczą pociągu 89821, ale prawdopodobnie dzieje się to przy każdym składzie wysłanym w kierunku Lm. Wypuściłem 89821 po telefonicznym zawiadomieniu posterunku 3 (metodą: "słucham", "pociąg taki i taki odjechał", "przyjęłam - przejazd zamknięty"). Ku mojemu zdziwieniu 2 rogatki zaczęły otwierać się gdy 89821 był na wysokości przejazdu w km 1.219. Możliwe, że takie zachowanie jest powodowane przez przejazd składu nad którymś z detektorów przejazdowych.
Edycja: Chyba wdałem się w melisa...
P.S.  ...  A gdy nie poinformuję jej o pociągu tylko zadzwonię wyłącznie do Lisków Miasto z informacją, że 89821 odjechał, to pani po czasie zamyka tylko N3 i N4 a następnie je otwiera.
Potwierdzam, i dzieje się tak w momencie przejazdu składu nad detektorem zamykającym przejazd w km 1.219, a otwarcie w momencie zjechania pociągu z przejazdu. Rogatki N3 i N4 przy post. 3 muszą być mentalnie związane z tymi na przejeździe w km 1.219, albo impreza u pani na post. 3 wykracza poza wszelkie granice rozumowania :D.

6
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 29 Październik 2014, 21:35:52 »
Ja również nie podnosiłem sobie poprzeczki, to są moje spostrzeżenia z pierwszej doby symulacji. Głównym kłopotem w moim przypadku było wpuszczanie wagonów z TEFAMY na tor 8, a potem opad szczeny jak się okazywało, że mają jechać w stronę Tęczy ;). Musiały jechać po niewłaściwym, a potem wielki korek od Wilamowa.

7
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 29 Październik 2014, 21:16:06 »
Dobrze by było gdyby Wilamowice puszczały po obu torach, ale tylko jeśli damy AI pozwolenie na puszczanie torem niewłaściwym. Np. w sytuacji gdy mamy dużo pociągów opóźnionych z Wilamowic, a w przeciwnym kierunku nic nie wypuszczamy to moglibyśmy przedzwonić do dyżurnego i dać zgodę na wyprawianie pociągów torem lewym. Zawsze moglibyśmy tę zgodę odwołać.

8
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 29 Październik 2014, 20:49:42 »
Chodzi mi o puszczanie pociągów po dwóch torach jednocześnie z Wilamowic. Bo z Liskowa można to zrobić samemu.

9
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 29 Październik 2014, 20:24:23 »
Te zwrotnice wchodzą w skład drogi ochronnej i ich przełożenie po podaniu wjazdu nie jest możliwe.
Faktycznie to może wyjaśniać ich niemożność przestawienia. Sprawdziłem czy dzieje się tak z drugim torem dla przyjazdu niewłaściwego i cóż się okazało: blokuje się część zwrotnicy 27 (lewa część), natomiast prawa przekłada się bez problemów. To trochę dziwne, że w skład drogi ochronnej wchodzi tylko połowa rozjazdu, ale nie jestem specjalistą ;).
O tym wcześniej już napisał @jageer. Chcąc aby Wilamowice puszczały pociągi po torze lewym, należy zgłosić zamknięcie toru nr 2, ewentualnie zgłosić otwartość toru nr 1.
W takim razie co z jazdą równoległą? Byłaby bardzo użyteczna z uwagi na małą przepustowość tego szlaku. Zdarza mi się wyprawiać pociągi z Liskowa zarówno po lewym jak i po prawym torze, ale później mam przerąbane jak się okazuje, że w Wilamowicach czeka kilka pociągów (wiem marny ze mnie dyżurny ruchu :), ale to dopiero początki)

10
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja 2
« dnia: 29 Październik 2014, 18:09:10 »
Witam
Po pierwsze dziękuję autorom programu za ich ciężką pracę, czego efektem jest ten niesamowity symulator, naprawdę jestem pod wrażeniem i gratuluję. A teraz do rzeczy, mam parę spostrzeżeń, jakie udało mi się zauważyć.
1) Po ustaleniu przebiegu od semafora W do P z podaniem wjazdu na semaforze W nie jestem w stanie przełożyć rozjazdów 30/28. Dzieje się tak zarówno przy próbie użycia nastawiania przebiegowego jak i przy nastawianiu indywidualnym ( na szczęście korbowanie działa bez zarzutów ;)). Rozjazdy można przestawić dopiero po ręcznym skasowaniu przebiegu.
2) Po zamknięciu toru nr 2 (Z Wiliamowic do Liskowa) chcę aby dyżurny z Wiliamowic wyprawiał pociągi po torze lewym, ale dzwoniąc do niego i wybierając przycisk "Ruch dwukierunkowy" nic się nie dzieje. Nie wiem czy robię to we właściwy sposób.
3) Brakuje mi możliwości wykonywania manewrów w stronę szlaku do Wiliamowic, szczególnie gdy jest duży tłok na stacji.

Strony: [1]