Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EN57-002

Strony: 1 ... 44 45 46 [47] 48 49 50 ... 52
691
Ruch kolejowy / Odp: TPiZPDP
« dnia: 08 Maj 2014, 21:40:42 »
No nie koniecznie zmusić. To kwestia zrozumienia problemu przez obu dyżurnych ruchu.
Owszem tu się zgodzę, ale w symulatorze mamy AI i tu raczej trudno będzie się zrozumieć. Stąd moje pytanie dotyczyło rozwiązania w symulatorze. W realu to bym zadzwonił do Wilamowic i uzgodnił wyprawienie poc. po lewym aby blokadę "przepracować". Tu niejako muszę "zmusić" (celowo w cudzysłowiu) Wilamowice do wyprawienia po lewym poc. zamykając 2-kę, bo jak inaczej coś wpuści po 1-ce?

692
Ruch kolejowy / Odp: TPiZPDP
« dnia: 08 Maj 2014, 20:13:47 »
Czyli jazda lokiem tak, ale nie jako wyjazd manewrowy tylko jako poc. do km. i powrót na stację na sygnał zezwalający na sem. przy TZP wprowadzonym wcześniej przed wyjazdem loka/poc. To jest tor lewy do Wilamowic i gdyby coś miało przejechać po nim aby blokada zwolniła się prawidłowo to musiałbym zamknąć tor nr 2 wprowadzić ruch dwukierunkowy po torze nr 1 i w ten sposób jakby "zmusić" Wilamowice do wyprawiania poc. po tym torze.

693
Ruch kolejowy / Odp: TPiZPDP
« dnia: 08 Maj 2014, 17:22:32 »
Niestety nie mam kluczy do niej.

694
Ruch kolejowy / Odp: TPiZPDP
« dnia: 08 Maj 2014, 16:56:10 »
Przetestuję przy następnym włączeniu. A inna sytuacja. Z Wilamowic wpuściłem poc. z lewego (wiemy o co chodzi, bo tą nazwę zmieniano tyle razy, że nie pamietam która obecnie obowiązuje) na Sz, bo w stacji miałem poc. na rozjazdach wchodzących w drogę ochronną to też nie mogłem podać semafora. Przy okazji zapomniałem wcisnąć dKo. Efektem tego był wjazd i niemożność odblokowania blokady. Aby z tego wybrąć wypuściłem loka manewrowego do km., tam zmieniłem mu nr na pociąg aby wjechał na semafor i dopiero wtedy zwolniłem blokadę. W tym czasie usunąłem poc. z rozjazdów więc mogłem podać wjazdowy. Czy w jakiś inny sposób oprócz przepuszczenia następnego poc. po lewym można zwolnić blokadę dla jazdy po właściwym?

695
Ruch kolejowy / Odp: TPiZPDP
« dnia: 08 Maj 2014, 14:52:10 »
Testowo jak wyprawiło 35585 to zablokowało blokadę. Jednak później zamknąłem tor dla ruchu i podstawą prowadzenia było TZP. Po wjeździe 35585 oddałem końcowy, ale nadal podstawą prowadzenia było TZP, a nadto w debugu pozostał wyprawiony na zamknięty 06066. Jednak zjechał na czole 35585 więc teoretycznie znikł na szlaku stąd wyprawienie do Testowa innego składu z numerem 06066. To czy przy wyprawianiu loka do ściągnięcia składu w ogóle powinno się go zgłaszać do Testowa skoro wraca już z numerem poc. ściąganego? No, a jak z obligu obowiązuje to zgłaszam tel. numer poc. godz. wyprawienia i co jak tam nie dojeżdża?

696
Ruch kolejowy / Odp: TPiZPDP
« dnia: 08 Maj 2014, 13:32:33 »
Odnośnie TZP to miałem taką sytuację. Z Testowa odjechał 35585 i w km. 1,450 szlaku Testowo – Lisków zdechł. Zamknąłem tor dla ruchu oraz wprowadziłem, choć powinno się stosować TZP. Wyprawiłem na zamknięty tor na R305 lok. 06066 i telefonicznie poinformowałem o tym Testowo. Po podpięciu loka do składu i ściągnięciu go do stacji w debugu pozostał  na szlaku poc. 06066. Aby się go pozbyć i  „odblokować” tor, następny poc. do Testowa wyłałem z nr 06066. A jak to powinno być zrobione ze stosowaniem TZP? Czy dzwonię bez wprowadzania TZP do Testowa i zgłaszam odj. 06066 o godz. na zamkniety tor i to wszystko?

697
Inne / Odp: Opóźnienia.
« dnia: 01 Maj 2014, 07:52:05 »
Na pokładzie pociągu będę indagował kierownika, niech on dzwoni do odcinkowego, zresztą przy zgłoszeniu ewentualnych przesiadek powinien reagować (inna spr. co z tych reakcji wyniknie).

698
Inne / Odp: Opóźnienia.
« dnia: 30 Kwiecień 2014, 21:08:34 »
Dzięki za odpowiedź. Jutro jadę, może uda się przejechać bez opóźnień, bo niektóre przesiadki są na styk. Najwyżej kierownika będę pytał o konkretny poc. jak biegnie.

699
Inne / Opóźnienia.
« dnia: 30 Kwiecień 2014, 15:48:46 »
Ktoś wie, co się u nich wyprawia, bo jutro jadę na objazd po kraju poc., bilet podróżnika za 74zł jest ważny 4 dni i w większości spędze je w poc. a tu takie coś 63106 opóźniony 200min. Zresztą wczoraj jak układałem rozkład to w rejonie Warszawy też po 90 w plecy miały.

700
Urządzenia srk / Odp: Dawna sygnalizacja kolejowa
« dnia: 28 Kwiecień 2014, 19:45:12 »
Skoro już tak wyliczamy gdzie 6-cio komorowe to wjazdowy w Gliwicach Łabędach O1/2 z linii 137 też jest taki.

701
Czasami jednak "przepycha się" skład jako manewrowy przez kilka rejonów nastawczych zamiast wpisywać go jako pociąg.

702
A mnie się wydaje, że Sp nie jest wtedy pomarańczowy.

703
Po pierwsze, jak chcesz wiedzieć co pokazują to wyświetl w symulatorze sygnał Ms2 i w podglądzie sytuacji w terenie obejrzyj odnośne tarcze ostrzegawcze i semafory jaki sygnał nadal nadają. Po drugie, najprościej pisząc, semafory powtarzające są do sygnałów na semaforach zezwalających na jazdę pociągową, nie manewrową i tarcze ostrzegawcze też. Historycznie Tm były kiedyś osobnym urządzeniem obok semafora, co na niektórych stacjach jest do dziś. W ramach oszczędności włożono to na jeden słup.

704
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 24 Kwiecień 2014, 11:54:18 »
Dokładnie to na semaforze "W" jest umieszczony wskaźnik W20 o braku obowiązującej drogi hamowania na danej linii, taki sam jest wcześniej na ToW. Zresztą na sieci są stosowane semafory ograniczające prędkość np. do 40km/h nawet przy jeździe na wprost, tak jest w Gliwicach Łabędach, gdzie semafor wjazdowy na tor bez rozjazdów podaje S13 lub S12.

705
Lisków (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków - Dyskusja
« dnia: 23 Kwiecień 2014, 20:12:57 »
A u mnie czasami widzę S3 na wjazdowym W do Liskowa.

Strony: 1 ... 44 45 46 [47] 48 49 50 ... 52