Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 4 ... 10
1
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pbzylek dnia Wczoraj o 22:52:31 »
A jednak taka sytuacja się zdarzyła.
Informacja od dyżurnej o jeździe na tor lewy była, droga była ułożona na tor lewy, semafor podany, a wskaźnika W24 brak. Nawet nie mignął.

Proszę o nazwę posterunku.

Podg. Gajewniki
2
Starzyny / Odp: Problem z wjazdowym w Psarach.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maro198805 dnia Wczoraj o 21:21:56 »
Pomaga wybranie opcji zatrzymany (numer pociągu), ale to tak nie powinno działać.
3
Starzyny / Odp: Problem z wjazdowym w Psarach.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez maro198805 dnia Wczoraj o 21:05:55 »
Też mam podobnie, ale ja nie pomyliłem numerów pociągów tj. pytam o wolną drogę, odwracamy blokadę do Psar ze Starzyn, następnie po wyjechaniu pociągu zgłaszam wyjazd (tak jak na każdej SBL dwutorowej). Pociąg mija semafor wjazdowy w Psarach i jest czerwony. Za chwilę podaje się wjazd do Psar, a dyżurny z Psar pyta co wyjechało, i nie wiem co mam mu odpowiedzieć bo przecież dzwoniłem, że dany pociąg wyjechał, a on potwierdza wyjazd?
4
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez suwak dnia Wczoraj o 20:52:09 »
Ale jeżeli przebudowa jeszcze trwa to różne cuda mogą się dziać zanim komisja rozpocznie prace. Teoretycznie regulamin tymczasowy powinien jasno określać, kiedy możemy jechać na semafor, a kiedy nie, ale w praktyce trochę luźniej to było traktowane. Nie twierdzę, że tak jest wszędzie(mam nadzieję, że to wyjątek), ale na taki teren miałem okazję trafić.
5
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jageer dnia Wczoraj o 19:40:59 »
A kto to odbierał, że semafor był ważny po przebudowie? Jeżeli była przebudowa sprawdza się sygnały ...
6
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez suwak dnia Wczoraj o 15:24:43 »
Jestem w stanie uwierzyć, że takie coś się wydarzyło podczas przebudowy. Popełniono błąd podczas wykonywania połączeń i nagle wszystko się staje możliwe.
7
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł Piotr dnia Wczoraj o 07:20:52 »
A jednak taka sytuacja się zdarzyła.
Informacja od dyżurnej o jeździe na tor lewy była, droga była ułożona na tor lewy, semafor podany, a wskaźnika W24 brak. Nawet nie mignął.

Proszę o nazwę posterunku.
8
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jageer dnia 05 Maja 2021, 21:56:33 »
Może projektant zapomniał, że dali wskaźnik W24 LED-owy, a nie żarowy ;) i poszedł semafor...
9
Ruch kolejowy / Odp: Tor lewy i cofanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez pbzylek dnia 05 Maja 2021, 19:37:35 »
To jest sytuacja nierealna. Jeżeli na semaforze wyjazdowym został podany sygnał zezwalający na wyjazd na tor lewy, to znaczy, że taki przebieg jest zorganizowany i przewidziany w tablicy zależności, a warunkiem koniecznym wyświetlenia sygnału zezwalającego na semaforze wyjazdowym na wyjazd na tor lewy jest równoczesne wyświetlenie wskaźnika W 24. Jeśli np. na wskaźniku W 24 spali się żarówka, to semafora nie da się wyświetlić na sygnał zezwalający.

A jednak taka sytuacja się zdarzyła.
Informacja od dyżurnej o jeździe na tor lewy była, droga była ułożona na tor lewy, semafor podany, a wskaźnika W24 brak. Nawet nie mignął.

https://we.tl/t-1sGfsMvF9U
10
Osielec / Odp: Nie mogę podać semafora.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KtoTam39 dnia 04 Maja 2021, 16:28:51 »
Ok, dzięki wielkie za wytłumaczenie sytuacji.
Strony: [1] 2 3 4 ... 10